انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش اینترنتی کتابخانه الکترونیک اریا

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش اینترنتی و توزيع نرم افزارهاي کتابخانه الکترونیک اریا
کتابخانه الکترونیک اریا مجموعه اي بي نظير شامل كتابهاي درسي بهمراه صدها فيلم اموزشي ، تدريس الکترونیکي ، كليپ هاي فلش تعاملي ، انواع ازمونها و ...
کتابخانه الکترونیک اریا چيست ؟
کتابخانه الکترونیک اریا ، يك مجموعه نرم افزاري شامل كليه كتب درسي ابتدايي ، راهنمايي و دبيرستان مي باشد . اين مجموعه با بهره گيري از تجارب اساتيد دانشگاهي ، معلمين و مدرسين اموزش و پرورش و متخصصين مجرب در مدت 6 سال در شهرك علمي و تحقيقاتي دانشگاه صنعتي اصفهان زير نظر و همكاري سازمان پژوهش و برنامه ريزي اموزشي وزارت اموزش و پرورش طراحي و توليد گرديده است .
اين مجموعه نرم افزاري شامل كليه كتاب هاي درسي هر مقطع درسي به همراه صدها فيلم اموزشي ، صدا ، عكس ، تدريس خصوصي ، كليپ هاي تعاملي ، انواع مختلف ازمون نظير چند گزينه اي ، وصل كردني ، مرتب سازي ، جاخالي ، تشريحي و تركيبي مي باشد .
با توجه به لزوم استفاده از روش هاي نوين اموزشي دانش اموزان ، معلمين و والدين قادر خواهند بود روند اموزش را تسريع و شادابي و پويايي را در امر اموزش به ارمغان بياورند.
مختصري از ويژگيهاي کتابخانه الکترونیک اریا عبارت است از:
•اجزاء اموزشي ()
•ازمون ()
•محتواساز ()
•صدا و متن صفحات كتاب
•يادداشت برداري
•برد هوشمند
•تكليف
•تمرين
•بروز رساني
**همچنين اين مجموعه نرم افزاري به همراه ابزار بسيار مناسبي جهت بهره گيري در كلاس هاي هوشمند طراحي شده است .
اين اجزاء اكثرا توسط معلمين و مدرسين زبده مورد استفاده و بازبيني و يا توليد قرار گرفته است همچنين در هر بخش از كتاب يك ارائه مطلب گنجاده شده كه شامل اموزش هر فصل يا موضوع به همراه تمرينات و ازمون مي باشد .
مشروح قابليت هاي مهم اين مجموعه عبارت است از :
*كتاب گويا
در هر كتاب درسي علاوه بر متن كتاب ، صداي متن نيز بر روي هر صفحه گنجانده شده است0دانش اموزان مي توانند با كليك بر روي هر صفحه ، صداي صفحه را به طور صحيح گوش نمايند0 در كتاب هاي دبستان ، اشعار علاوه بر قرائت صحيح به صورت موزيكال و دسته جمعي خوانده شده است.
*اجزاء اموزشي
متناسب با هر بخش و موضوع جهت درك بهتر مفاهيم و موضوعات مطالب بسيار متنوع و مفيدي اعم از توضيحات بيشتر ، فيلم هاي اموزشي ، كليپ ها تعاملي ، ازمايشگاه هاي مجازي ، تمرين هاي بيشتر و صدها جزء اموزشي گنجانده شده است.
اين اجزاء اكثرا توسط معلمين و مدرسين زبده مورد استفاده و بازبيني يا توليد قرار گرفته است.
*ازمون
در هر كتاب درسي ، تعداد بسيار زيادي ازمون هاي مختلف نظير چند جوابي ، صحيح و غلط ، وصل كردني ، جاخالي ، مرتب سازي و... به تفكيك فصول و موضوعات قرار داده شده است كه معلمين و دانش اموزان قادرند به هر تعداد كه مايلند برگه امتحاني توليد نمايند0همچنين نرم افزار قادر به تصحيح برگه امتحاني توليد شده و ارائه جواب هاي صحيح به همراه توضيح تشريحي جواب ها در پايان هر امتحان مي باشد.
*ابزارهاي مفيد محتواساز
يكي از امكانات و توانمندي هاي بي نظير كتاب الکترونیک اریا ، امكان غني سازي و بالا بردن سطح كيفي و كمي مطالب اموزشي توسط معلمين با توجه به طرح درس مورد نظر انها مي باشد.معلمين قادرند به راحتي هر نوع جزء اموزشي مورد نظر خود را به هر بخش و يا هر كجاي صفحه كتاب بيفزايند.پس از افزودن جزء اموزشي ، معلم قادر است اين جزء را از طريق بروز رساني در اختيار كليه دانش اموزان كلاس درس خود قرار دهد.
*برد هوشمند
جهت استفاده موثرتر از كتاب در كلاس درس ، بر روي هر صفحه از كتاب ايكني تحت عنوان برد هوشمند گنجانده شده است.اين ابزار معلم را قادر مي سازد تا بتواند همانند يك نرم افزار برد هوشمند ، كليه مطالب تدريس شده را بر روي هر صفحه از كتاب تدريس نمايند.همچنين معلم در اين بخش به كليه اجزاء اموزشي موجود در كتاب درس دسترسي داشته و مي تواند از انها به صورت جداگانه در تدريس خود بهره بگيرد.
*بروزرساني
تيم طراحي و معلمين در بين سال تحصيلي اقدام به توليد اجزاء جديد مي نمايند. اين اجزاء به صورت روزانه و پس از طراحي در اختيار دانش اموزان و معلمين عزيز از طريق سامانه بروزرساني قرار داده خواهد شد.همچنين هر معلم مي تواند اجزاء دلخواه خود را توليد وبر روي صفحات كتاب هاي درسي قرار داده و پس از بروزرساني اين اجزاء در اختيار دانش اموزان ان معلم قرار خواهد گرفت.
به طور مثال ، در صورتي كه يك معلم يك عكس و يا فيلم دلخواه بر روي هر صفحه از يك كتاب به خصوص قرار دهد ، دانش اموزان ان معلم قادر به دريافت ان جزء دقيقا در مكان قرار داده شده مي باشند.
ما اين امكان را براي شما فراهم كرده ايم تا در هر نقطه اي از ايران
آگهی دهنده
محمد رضا حکمت خواه
  • قیمت : www.ravishop.ir
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : شیراز چهارراه ادبیات ابتدای چهل مقام جنوبی (روغن نباتی سابق
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 675517
بازدید : 1634
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
محمد رضا حکمت خواه
  • قیمت : www.ravishop.ir
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : شیراز چهارراه ادبیات ابتدای چهل مقام جنوبی (روغن نباتی سابق
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com