انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ظرف غذای کودک جادوییuniversal gyro - اصفهان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
Universal Gyro Bowl

ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl
ديگر نگران ريختن غذا توسط کودکانتان نباشيد
ظرف غذا کودک با چرخش درجه مانع از ريختن غذا مي شود

با رنگ بندي متنوع و شاد براي تشويق کودکان به خوردن غذا

با جعبه و بسته بندي اورجينال

همراه با درب محافظ ظرف غذای نوزاد

با ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl ديگر نگران ريخته شده غذا توسط کودکانتان نباشيد چون اين ظرف داراي چرخش درجه مي باشد و مانند يك گوي معلق در هوا ساكن مي باشد.

با اين ظرف کودکان خود را به غذا خوردن علاقه مند نماييد و خوردن غذا را به عهده خودشان بگذاريد. ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl به گونه اي طراحي شده است كه از ريزش غذای درون ظرف جلوگيري مي كند.

خريد ظرف غذای کودک ديگر براي غذا خودن کودکان از عباراتي همچون “اخ ريخت ، اخ كثيف شد ، درست بنشين ، درست بخور ، نريزي ، اين طور بخور ، اينجور بنشين” استفاده نكنيد! کودکاني كه در سر سفره دايم جملاتي نظير اين عبارات را مي شنوند و از خوردن غذا در سر سفره خاطره خوشي ندارند ، ديگر رغبتي به هم غذا شدن با بزرگان بر سر سفره نخواهند داشت.

قيمت محصول درجه : فقط تومان بصورت عرضه مستقيم

تلفن هاي مركز پخش

09137978369
09308659599

خريد اينترنتي ظرف غذای جادويي کودک هميشه غذا دادن به کودکان دردسر هاي خاص خود را به همراه دارد و كتر زماني پيش مي ايد كه ظرف غذایي را در جلوي يك کودک بگذاريد و او شروع به ريختن ان نكند.شايد اگر مي شد كاري كرد كه ديگر کودک نتواند به هيچ وجه غذاري درون ظرف خود را بريزد يكي از بزرگترين دغدغه هاي مادران بر طرف مي شد.بر همين اساس بسياري به فكر افتادند و در نتيجه بعد از سال ها نتيجه اين همه تفكر ساخت ظرف جادويي کودک شد.اين ظرف با يك ابتكار بسيار ساده و در عين حال خلاقانه ساخته شده است وبه خاطر نوع طراحي منحصر به فرد ان باعث مي شود كه به هيچ وجه با تكان دادن ظرف غذای درون ان به بيرون ريخته نشود.ما نيز در فروشگاه ماركت سنتر بر همين اساس اين محصول را براي همه علاقه مندان به فروشگاه خود اضافه كرديم تا در صورت نيار بتوانيد براحتي با خريد اينترنتي ظرف غذای جادويي کودک مشكل خود را برطرف نماييد

قيمت 16500تومان

تلفن هاي مركز پخش

09137978369
09308659599


آگهی دهنده
فروش لوازم کودک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 675535
بازدید : 1433
دسته بندی : لوازم بچه گانه
آگهی دهنده
فروش لوازم کودک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com