انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سرویس پست الکترونیک شرک پست - سمنان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
پست الکترونیک روشي نوين براي اطلاع رساني يكپارچه است

رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت پست گفت: دانشگاه ‎‎ها و مدارس مي ‎توانند براي اطلاع رساني به صورت يكپارچه به دانشجويان ، دانش اموزان و هنرجويان خود از طريق پست الکترونیک شرکت پست اقدام كنند.

به گزارش روابط عمومي شرکت پست ، مهندس كرباسيان در گفتگو با سيتنا اظهار داشت:در حال حاضر 150 هزار مشترك عضو پست الکترونیک شرکت پست هستند و اين تعداد روز به روز رو به افزايش است ؛ همچنين مشتركان جديد به طور روزانه براي ثبت نام مراجعه مي ‎كنند.

وي افزود: هزينه ‎اشتراك ساليانه براي پست الکترونیک يك هزار تومان است و مشتركان مي ‎توانند از طريق سايت mail.post.ir مراحل اوليه ‎ثبت نام را انجام داده و پس از دريافت كد رهگيري پس از اتمام فرايند ثبت نام در سايت با حضور در يكي از دفاتر پستي جهت تكميل ثبت نام خود اقدام كنند.

مهندس كرباسيان عنوان كرد: متقاضيان اين سرویس مي ‎توانند هزينه اشتراك ساليانه را به دو صورت حضوري و يا غيرحضوري از طريق كارت هاي بانكي عضو شتاب پرداخت نمايند.

وي ابراز اميدواري كرد: با افزايش تعداد مشتركان در اينده و امكان افزودن و استقرار سرویس ‎هاي جديد بر روي پست الکترونیک سعي بران خواهيم داشت تا هزينه ‎اشتراك ساليانه را حذف و اين خدمت را به صورت رايگان به هموطنان ارايه دهيم.

مديرعامل درخصوص مشتركان كنوني و نحوه استفاده ان ‎ها از پست الکترونیک خاطرنشان كرد: تعدادي از مشتركان اين سرویس را سازمان ‎ها و مجمع ‎هاي مختلف تشكيل مي ‎دهند. اين گروه از مشتركان به دنبال ايميل ‎هاي گروهي براي كارمندان و كاركنانشان هستند تا بتوانند به راحتي اطلاع رساني هاي لازم را از طريق اين سرویس انجام دهند.

وي ادامه داد: گروه ديگري از متقاضيان به دنبال دريافت ميليوني ايميل هستند تا از طريق پست الکترونیک بتوانند براي مشتريان خاص خود ايميل ايجاد نموده و با ان ‎ها در ارتباط باشند.

مهندس كرباسيان گفت: دانشگاه ‎ها و مدارس مي ‎توانند براي اطلاع رساني به صورت يكپارچه به دانشجويان ، دانش اموزان و هنرجويان خود از طريق پست الکترونیک شرکت پست اقدام نمايند.

وي در پايان بيان داشت: شرکت پست به منظور ايجاد و ارايه اين سرویس هزينه ‎هاي گزافي را پرداخت كرده و به موازات پيشرفت فناوري اين سيستم نيز مي بايست به منظور پاسخگويي به نيازها و انتظارات هموطنان ارتقا يافته و روزامد شود كه به طور يقين اين امر بسيار هزينه بر است ؛ از اين رو نيازمند ان هستيم تا بتوانيم با تامين هزينه ‎ها از طرق ديگر ، هزينه ‎ي اشتراك را حذف و پست الکترونیک را به صورت رايگان در اختيار عموم قراردهيم.

بازديد كنندگان محترم ميتوانند جهت دريافت ايميل پستي به ادارات پست شهرستان خود مراجعه نمايند.


آگهی دهنده
اداره کل پست استان سمنان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : میدان امام رضا(ع)- بلوارعلم وصنعت- اداره کل پست استان سمنان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 679644
بازدید : 1046
دسته بندی : توزيع كالا
آگهی دهنده
اداره کل پست استان سمنان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : میدان امام رضا(ع)- بلوارعلم وصنعت- اداره کل پست استان سمنان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com