انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی
تور خارجی
مبداء
تهران
نحوه سفر
هوایی با پرواز قطری
مقصد
مانیل
تور 3شب مانیل 3 شب پورتو پرنسس ( پالاوان) فيليپين

تور 3شب مانیل 3 شب پورتو پرنسس ( پالاوان) فيليپين

مدت و زمان اجرای تور : 6 شب و 7 روز در اقامت در : مجری : جزیره سفر ایرانیان قیمت : لطفا تماس بگیرید تلفن : 02144255399 09389309861 يکشنبه 27 اسفند 1402 1493
    خدمات تور :
  • بلیط رفت و برگشت
  • ویزا
  • ترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای فارسی زبان
  • گشت
  • بیمه مسافر
  • صبحانه
🔴جزیره سفر ایرانیان مجری مستقیم انواع تورهای فیلیپین با مناسب ترین قیمت

3شب مانیل + 3 شب پورتو پرنسس ( پالاوان)
شروع قیمت ها از :
935 دلار
کشور :
فیلیپین
شهر :
مانیل و پورتو پرنسس
مدت اقامت :
7 شب و 8 روز
خط هوایی :
Philippine Airs
طبیعت بکر و سواحل دیدنی و جاذبه های گردشگری، هتل های لوکس، تفریحات و ورزش های آبی همه در کنار هم مکانی جذاب را خلق میکند که هر ساله هزاران گردشگر را به خود جذب میکند.
سواحل فیلیپین در جهان با مرجان‌های منحصر به فرد و شن و ماسه های سفید شناخته شده است و غواصی بخش اصلی هر سفر به فیلیپین می باشد.
رستوارن های بین المللی و محلی در سراسر مانیل به چشم میخورند، طعم غذاهای لذیذ فیلیپینی را در یک رستوران محلی امتحان کنید.
گشت با مرکز خرید آسیا شروع میشود، سپس پارک Luneta و بعد از آن بازدید از مجسمه یادبود ریزال(قهرمان ملی فیلیپین)، بازدید از محل تاریخی Intramuros ، قلعه سانتیاگو، میدان د روما، کلیسای جامع مانیل، کاسا مانیلا و موزه ی کاسا مانیلا.
تور خرید نیز شامل مراکز : Greenbelts , Gelorietta , Land Mark and Sm Malls در ماکاتی سیتی میباشد.
از دیگر جاذبه های گردشگری مانیل میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
1.صخره های مرجانی توباتا
2.کلیسای سن آگوستین
3.آتشفشان مایون
4.جزیره مالاپاسکوا
5.پورتو گلارا
6.پورتو پرنسیا، رودخانه زیرزمینی
7.دونسل
8.پارک اقیانوس
مانیل با دارا بودن شرکت های متعدد بین المللی در کلیه ساعات شبانه روز براساس تنظیم وقت محلی با ساعات اداری در کشورهای غربی نیز مشغول به فعالیت می باشد بنابراین مانیل شهری است که هرگز نمی خوابد، و زندگی و جنب و جوش شبانه ی مانیل شما را سرگرم خواهد کرد، بر این اساس رستوران ها، فروشگاه ها و صدها مرکز تفریحی و سرگرمی در طول شب نیز باز هستند.
سفری رویایی و رمانتیک را میتوانید با کشتی کروز همراه با صرف شام، اجرای موزیک،مراسم آتش بازی و تماشای منظره زیبای غروب خورشید در مانیل تجربه کنید.
از پیشنهادهای خوب برای خرید کردن دیویسوریا است که فضایی جذاب و هیجان انگیز دارد. از دیگر مراکز خرید مهم مانیل Tiangge است که می توانید صنایع دستی و سوغاتی های مانیل را در آن بیابید. Glorietta Ayala Malls و Greenbelt و مرکز خریدTriNoma و بازار آسیا، Greenhills، فروشگاهای زنجیره ای SM و Gateway Mall از دیگر مراکز خرید در مانیل می باشند.
لباس، کارهای گلدوزی شده، زیورآلات، محصولات چوبی از سوغاتی هایی هستند که میتوانید با خود به خانه ببرید.
برای پرواز یک ساعته به پالاوان به فرودگاه محلی مانیل منتقل میشوید سپس به فرودگاه پالاوان میرسید و راهنمای ما به استقبال شما می آید و به هتل ترانسفر میشوید و باقی روز را در هتل با استراحت کردن سپری میکنید.
وجود آب های فیروزه ای روشن در دریاچه ها و رودخانه های جزیره کرون، باغ پرندگان با بیش از ۶۰۰ گونه پروانه در جزیره پرتو پرینسزا ، رودخانه و غار زیرزمینی، اقامتگاه های ساحلی لوکس، سواحل شنی سفید با صخره های آهکی و هزاران گونه ی زیبا ی دریایی، تفریحات و ورزش های آبی مجموعه جزایر پالاوان را به بهشتی رویایی برای بسیاری از گردشگران تبدیل کرده است.
جاذبه های گردشگری پالاوان:
قایقرانی در تالاب های لاگون
سفر به جزیره شینزو
تور ساحلی و شنا در سواحل ایتالولا وکنماندو
سفر به جزیره مار
سفر به جزیره پینگ بایوتان
بازدید از غار گودوگنون
پارک طبیعی توباتاها ریفز
پارک ملی پوئرتا پرینسسا
طولانی‌ترین رودخانه ی زیرزمینی و سرپوشیده‌ی جهان به نام پورتو پرنسس یک رودخانه‌ی زیرزمینی مشهور است که گردشگران بسیاری را به خود جذب میکند.
این رودخانه با دارا بودن آبشارهایی در اندازه‌های کوچک و بزرگ و نیز غارهایی در اندازه های مختلف با اتصال به یکدیگر، راهی جهت آب‌های رودخانه ایجاد کرده است و با زیبایی های طبیعی و گونه های گیاهی و جانوری متنوع یک مکان گردشگری بی نظیر است.
زندگی شبانه درساحل نیز هیجان انگیز و قابل توجه است، زیرا کافه ها و بارهای شبانه در جزیره پالاوان وجود دارد که گردشگران را حتی در طول شب نیز جذب خود می کنند.
گردشگران در جزیره پالاوان میتوانند از امکانات جزیره شامل: سواحل شنی و ماسه ای با آب های شفاف و کریستالی، قایقرانی ، غواصی، جت اسکی ، snorkeling ، ورزش های آبی متنوع، تفریحات شبانه و غذاهای متنوع دریایی لذت ببرند.
مشخصات آگهی : مشخصات آگهی :
  • کد آگهی : 700875
  • بروزرسانی : يکشنبه 27 اسفند 1402
  • نام : جزيره سفر ايرانيان
  • ایمیل :
  • تلفن : 02144255399 09389309861
  • قیمت : لطفا تماس بگیرید
  • آدرس: تهران - ستارخان - بعد از فلكه اول صادقيه - بعد از چهار راه اسدی - ساختمان مروارید - طبقه 3 - واحد 31
آگهی های مرتبط : خدمات مسافرتي
تور فیلیپین مانیل بوراکای

تور فیلیپین مانیل بوراکای 7 شب با پرواز قطری. . مدارک لازم ویزا فیلیپین : . اصل پاسپورت| 2قطعه عکس| کپی شناسنامه| کپی کارت ملی| مشخصات کا...

ارسطو پرواز آریان 6 سال پیش
تور مانیل و جزیره پوکت مرداد ۹۶ با پرواز تای

تور مانیل و جزیره پوکت مرداد ۹۶ با پرواز تای. خدمات تور:. بلیط رفت و برگشت با پرواز تای ایرویز، ۳ شب اقامت در مانیل، هتل با صبحانه، ترانسفر ف...

سپهرگشت نیلی 6 سال پیش
تور مانیل و جزیره پالاوان مرداد ماه ۹۶

تور مانیل و جزیره پالاوان مرداد ماه 96. خدمات تور:. بلیط رفت و برگشت با پرواز قطر، ۲ شب اقامت در مانیل، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگ...

سپهرگشت نیلی 6 سال پیش
ویزا فیلیپین

صدور ويزا فيليپين بدون نياز به حضور مسافر . آژانس ارسطو پرواز متخصص در گرفتن ويزا فيليپين . مدارک موردنياز جهت درخواست ويزا توريستي فيليپين<b...

خانم لطفی 6 سال پیش
تحصیل در فیلیپین و هندوستان - تهران

تحقق یک رویای دیرین)<br>تحصیل در فیلیپین<br>مجمع الجزایر فیلیپین در جنوب شرقی آسیا واقع است و در قرن نوزدهم مستعمره اسپانیا و در نیمه اول قرن ب...

pardisan 6 سال پیش
تورهای مرداد 1396 در یک نگاه - تهران

✅ تركيه<br>. تور4 روزه استانبول پرواز تابان از 1.030.000 تومان ويژه 20 و 21 مرداد <br>. تور7 روزه انتاليا پرواز قشم اير و زاگرس از 1.600.0...

جزیره سفر 6 سال پیش