انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کاملترین مرجع اموزشی بیلیارد - اصفهان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
با توجه به فراگير شدن ورزش بسيار جذاب بیلیارد در اكثر شهرهاي كشور و گرايش روز افزون اكثر جوانان به اين ورزش ، براي شما كه هنوز با اين ورزش اشنا نيستيد و يا در ابتداي راه هستيد و يا حتي به صورت تجربي اين ورزش را ياد گرفته ايد ، اين مجموعه بسيار ارزشمند و كمياب ميتواند كمك قابل توجهي در يادگيري و پيشرفت شما در مهارت هاي چندگانه اين ورزش از قبيل طرز ايستادن ، پل گرفتن ، نگاه كردن ، چوب گرفتن ، ضربه زدن و دهها نكته و ترفند ديگر داشته باشد.www.Arzanestan.ir اين مجموعه براي حرفه اي ها نيز اموزش هاي منحصر به فردي دارد كه ميتواند به پيشرفت انها كمك شايان توجهي كند.
کاملترین مرجع اموزشی بیلیارد
www.Arzanestan.ir
اين مجموعه فوق العاده ارزشمند شامل بيش از ۲۷ ساعت اموزش ويدئويي است كه مجموعه هاي كمياب و فوق العاده The 1.2.3.’s Of Snooker و The Snooker Gym از استاد Nic Barrow بخشي از ان است. همچنين شامل ده ها كتاب الكترونيكي مصور با فرمت PDF به علاوه مسابقات بازيكنان سرشناس اين رشته مي باشد كه در كمتر سايت و فروشگاهي چنين مجموعه كاملي را شاهد هستيد.

معرفي بیلیارد:
www.Arzanestan.ir
ورزشهايي كه با چوب مخصوص بیلیارد يا كيو (Cue) انجام ميشوند و اصطلاحا(Cue sports) ناميده ميشوند ، شامل طيف وسيعي از بازيهاي مهارتي هستند كه در انها از كيو براي ضربه زدن به توپهاي بیلیارد استفاده ميشود و انها را بر روي ميزي با روكش پارچه اي و حاشيه لاستيكي يا ضربه گير حركت ميدهد.

از نظر تاريخي ، تمام اين بازيها تحت عنوان كلي بیلیارد شناخته ميشوند. اما در عين اينكه اين نام اشنا هنوز توسط عده بسياري به عنوان نام كلي تمام اين گونه بازيها به كار ميرود ، اما در ميان گروه ها و مناطق جغرافيايي خاص ، بیلیارد تعريف مشخص و جداگانه اي دارد. براي مثال در بريتانيا ، بیلیارد تنها به يك بازي مشخص گفته ميشود ، در حالي كه در ايالات متحده ، بسته به گويش منطقه و سابقه ذهني افراد اين نام هم به يك بازي خاص و هم به گروهي از بازيهاي مشابه و يا تمام بازيهاي همراه با كيو ، اطلاق ميشود.

اين ورزش به سه زير مجموعه اصلي تقسيم ميشود:
۱) كاروم بیلیارد (carom billiards) ، اينها مجموعه بازيهايي هستند كه بر روي ميز بیلیارد بدون كيسه انجام ميشوند.

۲) بیلیارد امريكايي يا جيب دار (pocket billiards) يا پول (pool) كه معمولا بر روي ميزي با شش كيسه انجام ميشود.

۳) اسنوكر snooker ، كه اصولا يك بازي بيليلرد كيسه اي است اما به خاطر انشعاب تاريخي ان از بازيهاي ديگر و همچنين به خاطر داشتن فرهنگ و اصطلاحات متفاوت مخصوص اين بازي ، به طور جداگانه تقسيم بندي شده است. در اين ميان بازيهاي نسبتا مهجوري نيز وجود دارند كه با استفاده از مانع و هدف انجام ميشوند و بازيهايي نيز هستند كه بر روي ميز و با استفاده از ديسكهاي كوچك- به جاي توپ- اجرا ميشوند.



آگهی دهنده
محمد رضا صلواتی
  • قیمت : به سایت مراجعه فرمایید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : www.arzanestan.ir
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 739949
بازدید : 1115
دسته بندی : ورزش
آگهی دهنده
محمد رضا صلواتی
  • قیمت : به سایت مراجعه فرمایید
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : www.arzanestan.ir
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com