انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مشاوره پایان نامه چاپ مقاله isi (قیمت مناسب)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اگر مایل به دریافت خدمات تحلیل آماری پایان نامه و مقالات با کیفیتی در سطح دکتری و با قیمتی بسیار مناسب و دانشجویی هستید با ما تماس بگیرید. گروه آموزشی و پژوهشی ادوریس ، معتبرترین و مطمئن ترین موسسه در زمینه مشاوره و آموزش پایان نامه ، نگارش و اکسپت مقالات ISI و ISC ، تحلیل آماری پیشرفته ، مدل سازی و شبیه سازی در کشور می باشد که از سال 1388 توسط جمعی از نخبه ترین دانشجویان مقطع دکتری و اساتید از برترین دانشگاه های کشور اداره میشود. در حال حاضر واحدهای این موسسه در تمامی رشته های فنی و مهندسی ، علوم انسانی ، علوم پایه ، هنر ، پزشکی و پیراپزشکی فعال بوده که انجام بیش از 650 پروژه پژوهشی دانشجویی و سازمانی در سال 92 و وجود بیش از 50 دپارتمان تخصصی دلیلی محکم بر این ادعاست.
خدمات قابل ارائه در گروه ادوریس :
1.تجزیه و تحلیل های آماری با استفاده از نرم افزارهای تخصصی در تمام رشته ها و گرایش ها :
AMOS, LISREL, SPSS SYSTAT , SAS ,SPSS
STATISTICA, SPLUS, JMP, MINITAB, MATLAB معادلات ساختاری(مدلهای علی-معلولی) ، مدلهای هوش مصنوعی ، الگوریتم های ژنتیک ، تحلیل های داده کاوی ، مدلهای اقتصادسنجی ، طراحی و اجرای پرسشنامه با روایی و پایایی معتبر (تحلیل ها توسط متخصصان آمار و با هزینه مناسب)
2.خدمات مقالات تضمینی ( ISIو ISC کنفرانس وکلاسی): تدوین ، ویرایش و ترجمه تخصصی ، پذیرش و چاپ تضمینی مقالات در ژورنالهای معتبر با ضریب تاثیر واقعی (مجلات از لحاظ لیست سیاه وزارت علوم مستمرا کنترل شده و مقالات با قرارداد تضمینی با کمترین هزینه و کمتر از 20 روز پذیرش می شوند)
3.مشاوره ، آموزش و همکاری در انجام پروپوزال و پایان نامه در تمامی رشته ها و گرایش ها (ارائه رایگان موضوع بر اساس جدیدترین مقالات ISI ، ارائه گزارش گام به گام و قسط بندی هزینه ، تحویل تمامی سورس های نرم افزار مربوطه ، آموزش و مشاوره رایگان و کامل مراحل پژوهش ، اصلاحات رایگان با پنجاه دپارتمان تخصصی)
4.ترجمه فوری، تخصصی و تضمینی : با توجه به تنوع رشته ها و گرایش های دانشگاهی، ترجمه روان و فنی اصطلاحات و منطبق با فرمت ژورنالهای معتبر از اصول مهم اکسپت به حساب می آید، ما در گروه ادوریس با بهره گیری از مترجمان خبره در رشته ها و گرایش های مختلف، تمامی خدمات مرتبط با ترجمه را به صورت فوری و با تضمین اصلاحات تا آخرین مرحله ارائه خواهیم داد. و اما چرا ادوریس مطمئن ترین موسسه خدمات دانشجویی در ایران است؟
پنج سال حضور مستمر در عرصه خدمات دانشجویی ، وجود نمایندگی در شهرستانها و امکان مراجعه حضوری ، رعایت اخلاق پژوهش و پرهیز از کپی کاری ، تنها مرکز با ثبت مشخصات و آدرس کامل در فضای مجازی و پایگاه ساماندهی وزارت ارشاد ، بیش از پنجاه دپارتمان تخصصی متشکل از مجرب ترین کادر علمی دانشگاهی ، تنظیم قرارداد حقوقی و قسط بندی هزینه و تعهد به آموزش کامل پروژه انجام شده.
ارتباط با ادوریس :
سریعترین راه ارتباط با ادوریس پر کردن فرمهای آنلاین در سایت www.edures.ir و تماس مستقیم با مدیریت پژوهشی سرکار خانم ارکانی می باشد
09309726301
سایت و ایمیل گروه ادوریس :
www.Edures.ir
Edures.Manager@gmail.com
ن
آگهی دهنده
گروه آموزشی پژوهشی ادوریس
  • قیمت : کاملا مناسب و دانشجویی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : نمایندگی در سراسر کشور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 741458
بازدید : 3226
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
گروه آموزشی پژوهشی ادوریس
  • قیمت : کاملا مناسب و دانشجویی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : نمایندگی در سراسر کشور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com