انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

هیتر برای مرغداری ها و گلخانه ها

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
ماشين سازي انديشه سبز با قريب به ربع قرن تجربه در توليد انواع بخاري گلخانه و هیتر مرغداری و انواع اقسام سيستم هاي گرمايشي و حرارتي همچنين بخاري كارگاهي و كارخانه اي مفتخر به معرفي بخاري صنعتي super pf طرح اسپانيا به عنوان كم مصرف ترين هیتر ساخت ايران به هم ميهنان گرماي مي باشد.
هیتر حرارتي سوپر پي اف طرح اسپانيا به عنوان اولين هیتر دودكش دار با راندمان حرارتي بيش از 90 در صد در ايران با الگوبرداري از گرماساز هاي كشور صاحب سبك اسپانيا برای اولين بار در ايران در شركت ماشين سازي انديشه سبز طراحي و توليد شده است با وجود گذشت كمتر از يك سال از توليدهمچنين با وجود تعرفه 100درصدي برای كشور هاي جمهوري اذربايجان و عراق صادر گرديده و تنها هیتر دودكش دار با قابليت صادرات ساخته شده در ايران به شمار مي ايد.
هیتر مشعل دار و فن دار super pf در چهار سايز 000/110 ، 000/180 ، 000/250 ، و 000/320 كيلو كالري در ساعت توليد مي گردد ، كه نوع 000/110 ان مجهز به يك فن و انواع ديگر مجهز به دو فن با مهر استاندارد ملي ايران مي باشد.
اين نوع كوره هواي گرم برای تامين گرمايش انواع مرغداری و سالن هاي پرورش طيور ، انواع گلخانه كشت سيفي مخصوصا گلخانه هاي مدرن پرورش گلهاي زينتي و توت فرنگي همچنين انواع كارگاه و كارخانه هاي صنعتي طراحي و توليد شده است .
مختصري از سيستم هیتر حرارتي كم مصرف super pf :
در تمامي گرماساز هاي غير مستقيم ( بخاري هاي صنعتي و غير صنعتي دود كش دار ) مقدار قابل توجه اي از انرژي و گرما از طريق دودكش و بدنه دستگاه تلف مي گردد به نوعي كه اگر شما بدنه و يا دودكش دستگاه را لمس كنيد متوجه خواهيد شد كه مقدار قابل توجهي از گرماي توليد شده به واسطه سوختن گاز و يا گازوئيل گران قيمت از طريق دودكش تلف شده و وارد فضاي ازاد مي شود شما مي توانيد برای اين كار دودكش بخاري خانگي و يا صنعتي خود را لمس كنيد. ايا اين به معناي هدر رفتن سوخت و پول شما نيست؟؟؟
در اين حالت شايد استفاده از گرم كننده هاي مستقيم همانند جت هیتر و هیترجت بدون دودكش انتخاب درستي به نظر برسد اما اگر شما اندك تحقيقاتي در مورد انواع خطرات و مشكلات اي كه اين نوع گرماساز در گلخانه و مرغداری و همچنين مكان هاي صنعتي به وجود مي اورند بكنيد مطمئنا از استفاده از جت هیتر چشم پوشي خواهيد كرد.
در جهان اول و كشور هاي پيش رفته مخصوصا در كشور هاي كه بيشترين تعداد گلخانه و مرغداری در انها وجود دارد ( مانند اسپانيا و هلند ) و البته داراي بالاترين قيمت برای نهاده هاي سوختي مي باشند روشي كه برای گرم كردن محيط هاي همانند گلخانه و مرغداری انتخاب مي كنند استفاده از گرم كننده هاي غير مستقيم با راندمان بالا مي باشد ، گرم كننده هاي غير مستقيم در واقع بخاري هاي بزرگ و صنعتي داراي دودكش و فن هاي بزرگ مي باشند كه با وجود اينكه بخارات و گاز هاي حاصل از احتراق را وارد سالن نمي كنند ولي به هيچ وجه اتلاف انرژي از طريق دودكش و بدنه ندارند و تمام گرماي حاصل از سوختن مشعل را وارد سالن مي نمايند.

هیتر حرارتي و گرماساز فوق پيش رفته super pf نيز از جمله اين گرم كننده هاي كم مصرف اروپاي مي باشد كه با الگو برداري از گرماساز هاي اسپانياي توليد شده است راندمان نوع اروپاي اين دستگاه 95درصد مي باشد و راندمان نوع ايراني اين دستگاه كه در ماشين سازي انديشه سبز توليد شده و با نام تجاري super pf وارد بازار گرديده است 92 يا 91.5 درصد ارزيابي مي شود كه با توجه به قيمت دستگاه كه حدودا يك سوم نوع اروپاي مي باشد يك دستاورد ارزشمند در زمينه توليد بخاري هاي صنعتي كم مصرف مي باشد و با توجه به قيمت و كيفيت ايده ال امكان صادرات گسترده ان به كشور هاي همسايه و البته فروش مويرگي ان برای سرتاسر ايران به وجود امده است .

اندكي ازمشخصات كوره هواي گرم super pf:

1.استفاده از كرم نيكل كربني در جداره كوره با قطر ، دور ، طول بالاتر از استاندارد بين المللي جهت افزايش طول عمر دستگاه و كاهش استهلاك دستگاه مي باشد.
2. استفاده از تابلو برق مدرن و مكانيزه مجهز به قطعات با مارك LG كره و مجهز به سه ترمستات ، فيوز ، كنداكتور RTP و ...
3.بدنه دو جداره هر دو جداره از گالوانيزه روسي 100 درصد ضد زنگ ، جداره بيروني با پوشش رنگ پودري ( رنگ كوره اي ) كاملا ضد خش و مقاوم در برابر رطوبت و حرارت
4.جوشكاري با دستگاه هايMIG MAG با دو گاز CO2 و ارگون بدون حضور اكسيژن جهت جلوگيري از اكسيد شدن جوش و محل جوشكاري
5.شاسي هاي داخلي از جنس فولاد برای استحكام بيشتر دستگاه و شاسي هاي بيروني از جنس الومينيوم خالص برای مقاومت بيشتر در برابر رطوبت محيطي
6.دو سال گارانتي كامل دستگاه شامل تمامي قطعات
7.حمل رايگان دستگاه
آگهی دهنده
گروه فنی مهندسی اندیشه سبز
  • قیمت : بستگی به نوع کالا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : ارومیه - خیام جنوبی- کوچه تربیت - ساختمان علم جو - واحد 3
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 763477
بازدید : 860
دسته بندی : ماشين سازي
آگهی دهنده
گروه فنی مهندسی اندیشه سبز
  • قیمت : بستگی به نوع کالا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : ارومیه - خیام جنوبی- کوچه تربیت - ساختمان علم جو - واحد 3
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com