انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی و ساخت انواع ترموکوپل مشاوره و تامین خرید - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
طراحی و ساخت انواع ترموکوپل ، مشاوره خرید و تامین برندهاي معتبر خارجي

فروشگاه سلكتـــرو اقدام به راه اندازي واحد تخصصي Dr.Thermo نموده است كه با دارا بودن تجهيزات توليد انواع ترموکوپل و سنسورهاي حرارتي با كيفيت بسيار بالا در مقايسه با نمونه هاي خارجي و با تكيه بركادري مجرب و كارازموده و امكانات پيشرفته پركاربرد ترين قطعه كه درصنعت اندازه گيري دماي كوره هاي صنعتي در كشور را به خود اختصاص داه و در صنايع كاشي سراميك ، سيمان ، گچ ، اهك ، الومنيوم ،فولاد ، ذوب فلزات ،شيشه سازي ، پلاستيك ، پتروشيمي ، داروسازي ، مواد غذائي و …. بكار ميبرد را توليد نمايد .

ترموکوپل صنعتي

ترموکوپلهاي صنعتي كه شامل انواع ترموکوپل غلاف دار و فلنجي ميباشد كه با غلافهاي فلزي و يا سراميكي و ترمينال هد متناسب با شرايط محيط نصب و جنس و نوع مغزي يا ايزولاتور و همچنين سايز فلنچ يا دنده ، طول ايمرشن يا قسمت اتش خور و طول لگ يا lag length كه فاصله بين محل اتصال كه دنده يا فلنج است تا كلگي يا ترمينال هد براي اندازه گيري دما در محيطهاي صنعتي طراحی گرديده اند .

ترموکوپل سراميكي

ترموکوپل سراميكي يا سراميك تيوب كه بيشتر براي مواد با دماي بالا مورد استفاده قرار ميگيرد و ميتواند از
سراميك السينت يا پيتوگراس توليد گردد و معمولا با سنسور هاي ترموکوپل نوع R و S و B طراحی ميگردد . اين ترموکوپل ها به صورت فلنچي يا دنده اي و يا بدون اتصال بسته به سفارش مشتري ساخته ميشود .

ترموکوپل متال

ترموکوپل متال تيوب كه داراي غلاف بيروني فلزي و ايزولاتور داخلي سراميكي طراحی ميگردند و بيشتر با ترموکوپل هاي نوع K و J و E مورد استفاده قرار ميگريند . براي اتصال نيز نظير ترموکوپل هاي سراميكي ساخت متواند با اتصالهاي فلنجي و دنده اي و يا بدون اتصال باشد .


ترموکوپل MIMS يا Mineral Insulated Metal Sheat

ترموکوپل MIMS يا Mineral Insulated Metal Sheath كه به دليل قابل انعطاف بودن به ترموکوپل فلاكسيبل هم شناخته ميشوند و معمولا از جنس غلاف اينكونل Inconel و يا استيل سنسورهاي تيپ K و J كه با اكسيد منيزيم MGO از غلاف ايزوله شده اند ساخته ميگردد. اين ترموکوپلها به صورت سوكتي و يا در مغزي ترموپلهاي متال تيوب و يا به صورت متري و با اتصال سيم موجود ميباشدh كه به دليل قابل انعطاف بودن به ترموکوپل فلاكسيبل هم شناخته ميشوند و معمولا از جنس غلاف اينكونل Inconel و يا استيل سنسورهاي تيپ K و J كه با اكسيد منيزيم MGO از غلاف ايزوله شده اند ساخته ميگردد. اين ترموکوپلها به صورت سوكتي و يا در مغزي ترموپلهاي متال تيوب و يا به صورت متري و با اتصال سيم موجود ميباشد .

ترموکوپل با اتصال فلنچي

ترموکوپل با اتصال فلنچي كه براي نصب بر روي فلنچ ميباشد و براي سفارش و ساخت با سايز فلنج بر اساس اينچ و يا DN بر اساس ميليمتر و فشار نامي بر اساس كلاس فلنچ و يا PN مشخص ميشود و همچينين استانداردهاي مختلفي نظير ANSI و .... ميتوان براي ساخت ان اقدام نمود .

ترموکوپل با اتصال دنده اي

ترموکوپل با اتصال دنده اي كه ميتواند به صورت دنده جوشي و يا دنده قابل تنظيم يا Adjustable باشد و با سايز و مشخصات دنده سفارش داده ميشود .

ترموکوپل با اتصال بايونت

ترموکوپل با اتصال بايونت كه مطابق شكل معمولا براي مدلهاي سيمي و رنجهاي دمائي كم به كمك يه فنر بارگزاري ميگردد.

جهت هماهنگي و كسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي زير تماس حاصل نماييد .
تلفن : 36611250 - 36611278 فاكس : 33951306 موبايل : 09128922942
ادرس : تهران خيابان لاله زار جنوبي - پاساژنور - طبقه 2 پلاك 13
فروشگاه سلكترو ( Dr.Thermo )
Dr.Thermo56@gmail.com Dr.Thermo56@yahoo.com
Instagram/Dr.Thermo

آگهی دهنده
dr.thermo
  • قیمت : با نازلترین قیمت
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خیابان لاله زار جنوبی - پاساژ نور - طبقه 2 - پلاک 13 فروشگاه سلکترو dr.thermo
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 802503
بازدید : 740
دسته بندی : برق صنعتي
آگهی دهنده
dr.thermo
  • قیمت : با نازلترین قیمت
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خیابان لاله زار جنوبی - پاساژ نور - طبقه 2 - پلاک 13 فروشگاه سلکترو dr.thermo
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com