انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولیدکانکس در مازندران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
ساندويچ پانل سقفي و ديواري
نماي سقفي پانل ماموت اسا با توجه به تحقيقات و بررسي مشكلات فني كه در توليدات برخي از شركت هاي پيشين در ايران صورت گرفته ، طراحي مجدد گرديد و با در نظر گرفتن مقاومت فشاري و خمشي بيشتر و اب بندي و درز بندي بهتر توليد ميگردد.

ساندويچ پانل چيست ؟
نوعي از مصالح ساختماني كه از دو لايه ورق كه مابين انها فوم تزريق شده است و جهت پوشش سقف و ديوار بكار مي رود را ساندويچ پانل مي نامند كه بهترين نوع فوم مصرفي از لحاظ عايق و بودن و از نظر استحكام در ساندويچ پانل سقفي و ديواري فوم پلي اورتان مي باشد.

مزاياي ساندويچ پانل :
عايق حرارتي و برودتي و عايق صوت و مقاوم در برابر رطوبت ، سبك بودن ساندويچ پانل و نهايتاً كاهش وزن سازه ، سرعت در اجرا و كاهش هزينه هاي ناشي از طولاني شدن پروژه ها، مقاوم در برابر زلزله ، افزايش طول عمر مفيد ساختمان و تأسيسات و زيبايي طرح و تنوع در رنگ.

موارد استفاده ساندويچ پانل :
ساندويچ پانل هاسقفي و ديواري جهت پوشش سقف سوله هاي صنعتي ،سوله هاي ورزشي ، كانكس هاي پيش ساخته ، ساختمان هاي ويلايي و اشيانه هاي هواپيما و كليه ساختمانهاي صنعتي و پيش ساخته مي باشد.

مشخصات فني ساندويچ پانل سقفي :
عرض مفيد يك متر و عرض غير مفيد 1.08 متر و طول تا 14 متر ضخامت از 4 سانتيمتر تا 10 سانتيمتر ورق هاي مصرفي از نوع گالوانيزه و الومينيوم مي باشد كه بصورت دو رو ورق يا يكرو ورق يكرو فويل توليد مي شود.

مشخصات فني ساندويچ پانل ديواري:
عرض مفيد يك متر و عرض غير مفيد 1.03 متر و طول تا 10 متر ضخامت از 4 سانتيمتر تا 10 سانتيمتر ورق هاي مصرفي از نوع گالوانيزه و الومينيوم مي باشد كه بصورت دو رو ورق توليد مي شود.


توليد ورق هاي گالوانيزه ((كيفيت برتر از ان ماست)) ماموت اسا نامي اشنا در صنعت ايران مجموعه اي فعال در زمينه توليد و فرمينگ انواع ورق هاي گالوانيزه . فولاد به عنوان مهمترين فلز مورد استفاده بشر، نقش بسيار مهمي در پيشرفت هاي اخير انسان داشته است. ورق گالوانيزه به دليل گذشتن ورق رول از حمام فلز روي و اغشته شدن روي برروي سطح ورق اهن از حساسيت خاصي برخوردار است به نحوي كه افزايش يا كاهش ضخامت فلز روي بر سطح فلز باعث كاهش يا كيفيت گالوانيزه توليدي مي باشد. با توجه به بررسي هاي به عمل امده در خصوص ورق هاي ايرانيت كه به خاطر استفاده از ازبست و شيميايي بودن اين محصول وحذف ان از چرخه صنعت امروزه شاهد توليد و مصرف چشمگيرفولاد در ايران مي باشيم كه اين مهمل نشانگر حمايت و استقبال مردم عزيزمان در صنعت ايران مي باشد شركت ماموت اسا با 16سال سابقه درخشا ن در جزاير و بنادر و كشورهاي حاشيه خليج فارس و بهره مندي از مهندسين ، مشاوران ،طراحان و با پشتوانه نيروهاي فني و متخصص و ورزيده وبا بهره گيري از ابزار كنترل كيفيت و مراكز علمي وتحقيقاتي با استاندارد هاي ملي و بين المللي كه همواره از پيشتازان و ارائه دهنده طرحهاي نوين در صنعت مي باشد كه از سال 1389 اقدام به توليد و مدرنترين دستگاه هاي فرمينگ و برش ورق هاي موجدار در استان سر سبز گلستان فعاليت خود را اغاز نموده واماده ارائه خدمات ذيل به مشتريان محترم مي باشد: توليد انواع ورق طرح سفال در طرح هاي : 1- ورق طرح سفال ورق 0/4 تا 0/6 ميل رنگي عرض 100 يا 125 سانت تا طول 12 متر 2- ورق طرح سفال ژنوا از ورق 0/4 ميل تا 0/6 ميل رنگي عرض 100 يا 125 سانت تا طول 12 متر 3- توليد انواع تيزه طرح سفال در قطعات 2 متري توليد و عرضه انواع ورق موجدار شيرواني در طرح هاي كركره سينوسي ، ذوزنقه ، شادولاين از ورق 0/4 ميل تا 1 ميل گالوانيزه و انواع ورق هاي گالوانيزه رنگي تا طول 12 متر توليد و عرضه انواع دامپاي روغني و رنگي در ابعاد و ضخامت هاي دلخواه (تا ضخامت 1 ميل) توليد و عرضه انواع ابرو از ورق گالوانيزه ضخامت 0/5 ميل تا 5 ميل در طرح هاي لندني ، جعبه اي و فيتيله اي در ابعاد دلخواه فروش ما پايان خدمات ما نيست
فكس02189778617
تلفن تماس:09359394473-09214706708

آگهی دهنده
سیدمصطفی حسینی
  • قیمت : به روز
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : کیلومتر 8 اتوبان ساری _ قایمشهر جنب کارواش قدیری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 803702
بازدید : 755
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
سیدمصطفی حسینی
  • قیمت : به روز
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : کیلومتر 8 اتوبان ساری _ قایمشهر جنب کارواش قدیری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com