انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

چسب بتن هارد استون ضد اب کننده و ترمیم کننده انواع بتن - اصفهان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
چسب بتن
چسب بتن

چسب بتن يكي از مواد افزودني بتن است كه امروزه در صنعت ساختمان براي اب بند نمودن بتن و افزايش چسبندگي بتن مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين از چسب بتن براي ترمیم و تعمير اسيب ديدگيهاي سطحي و عمقي استفاده مي شود چسب بتن هارد استون كاربد هاي مختلفي دارد. چسب بتن هارد استون بدون نياز به افزودن اب مي باشد و هموژن است چسب بتن هارد استون مقاومت كششي و خمشي بالايي دارد و كارايي در بالابردن افزايش دوام بتن گچ و اهك نيز دارد ولي مهمترين خواصيتي كه چسب بتن هارد استون دارد بالا بردن چسبندگي در بتن است. چسب بتن هارد استون ، براي افزايش چسبندگي بتن تازه به منظور چسبيدن به بتن قديمي در موارد مختلف از قبيل تعمير سازه هاي بتني كاربرد دارد. بيشترين استفاده از چسب بتن مربوط به كارهاى تعميراتى مى باشد چون اين افزودنى با ملات، مخلوط هماهنگ و همگنى تشكيل مي دهد و در ضمن اينكه مانع تراوش اب و تفكيكدانه هاى ريز و درشت مى شود همچنين چسب بتن هارد استون ميزان چسبندگى بتن تازه را با ملات قديمى تر را افزايش مى دهند.


مشخصات چسب بتن:
حالت فيزيكى چسب بتن به صورت مايع و رنگ اين چسب بتن شيرى رنگ است.
وزن چسب بتن توليدي هارد استون 1gr/cm³ مي باشد و چسب بتن هارد استون كلر ندارد.
بسته بندى چسب بتن درظرف هاي پلاستيكى 4 و 20 ليترى مي باشد.

زمان نگهدارى چسب بتن:
تا شش ماه است و اين چسب بتن را بايد به دور از گرماى شديد و يخ زدگى نگهداري كرد.

ويژگي ها و تأثيرات چسب بتن:
مهمترين خاصيت چسب بتن توليد چسبندگي قابل توجهي در بتن يا ملات است كه خود عامل افزايش چسبندگي بتن يا ملات جديد درحال اجرا است. همچنين مي توان گفت ويژگي هاي ديگر اين چسب بتن كاهش نفودناپذيري بتن و ملات است كه موجب اب بند بودن ان نير مي شود و باعث جلوگيري از ترك خوردن و باد كردن بتن مي شود ، به همين دليل استفاده از چسب بتن هارد استون باعث افزايش مقاومت فشاري و بالارفتن عمر مفيد سازه مي شود.

مزاياي برجسته چسب بتن هارد استون
چسب بتن فابير مقرون به صرفه مي باشد .
چسبندگي بالا به بتن حدودا 4 برابر ملات سيمان چسب بتن هارد استون موجب بهبود مقاومت شيميايي , مقاومت سايشي , مقاومت كششي و فشاري مي شود.
با استفاده ازاين چسب بتن علاوه بر ان كه انعطاف پذيري بتن افزايش ميابد دوام ان نيز بهبود ميابد.
چسب بتن هارد استون قابليت اجراي اسان به بتن ميدهد و اين امكان اجراي لايه هاي نازك بتن را ايجاد ميكند.
چسب بتن هارد استون سازگار با انواع سيمان مي باشد .

توضيح فني چسب بتن:
چسب بتن در تركيب با بتن و ملات هاي ساخته شده از جمله سيمان و اهك موجب افزايش مقاومت كششي وجلوگيري از ايجاد ترك در ملات مي شود همچنين چسب بتن هارد استون قابل استفاده با گچ نيز مي باشد و كارائي و حالت خميري و رواني بتن و ملات تازه را بالامي برد.
چسب بتن هارد استون موجب افزايش مقاومت خمشي بتن را تا حداكثر 50% مي شود همچنين با استفاده از اين چسب بتن و افزايش چسبندگي بتن و مقاومت سايشي بتن نير بالا مي برد، همچنين با افزودن اين چسب بتن و كاهش نفوذ اب و مواد شيميايي و افزايش مقاومت تأثير چشم گيري در مقابل يخبندان و يخ زدن بتن و ملات دارد هم چنين اين افرودني بتن(چسب بتن) تأثير چشم گيري در افزايش مقاومت محصولات سيماني در محيط هاي قليائي و در مناطق شديد مرطوب دارد لازم به ذكر استاين چسب بتن هيچ گونه خورندگي بر روي ميلگرد به جايي نمي گزارد.

موارد كاربرد چسب بتن: از چسب بتن براي اب بندي بتن استفاده مي كنند.
از چسب بتن هارد استون براي افزايش چسبندگي بتن استفاده مي شود.
از چسب بتن هارد استون براي ترمیم و تعمير اسيب ديدگيهاي سطحي و عمقي سازه هاي بتني كه در خشكي بوده و يا اينكه با رطوبت در تماس هستند
از چسب بتن هارد استون براي اب بندي بتن استفاده مي شود.همچنين ازچسب بتن را براي نماسازي بر روي بتن قديمي نير استفاده مي شود.
از چسب بتن براي ساخت ملات هاي ترمیمي و قديمي يا بتن خود تراز شونده و براي كف سازي و پركردن درز هاي اجرائي و ساخت و ترمیم سطوح بتني مي توان استفاده كرد.

ميزان مصرف چسب بتن:
دز مصرفي چسب بتن به ميزان 5% الي 20% وزن سيمان مصرفي ، به بتن اضافه بايد كرد.


نگهداري چسب بتن:
چسب بتن در درجه حرارت C˚5 + الي C˚30 نگهداري شود. چسب بتن هارد استون حداكثر 12 ماه پس از تاريخ توليد قابل مصرف مي باشد.
براي اطلاعات بيشتر در باره چسب بتن توليدي لطفا با مشاوران ما تماس حاصل نماييد

آگهی دهنده
mohammad amini
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 806323
بازدید : 1210
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
mohammad amini
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com