انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه میکرونیدلینگ

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
این روزهاروش های بسیارزیاد و متنوعی برای جوان سازی پوست، برطرف کردن جای زخم، سوختگی های قدیمـی و همچنین رفع ترک های پوستی وجود دارد. برخی از شناخته شده ترین انواع این روش ها، استفاده از داروهای موضعی یا تکنیک های لیزر است.
میکرونیدلینگ دستگاهی برای نیدلینگ عمومی پوست است که تاثیری هم مرتبه با درمان های ابلتیوبا لیزر وقابل مقایسه با پیلینگ شیمیایی دارد . این دستگاه هم به تنهایی هم به عنوان مکملی برای روشهای درمانی دیگر می تواند به کار رود.سریکبار مصرف این دستگاه شامل 12 میکرونیدل سوزنهای کوتاه وظریف است که بعد از هر درمان باید دور انداخته شود .
برای درمان می توانید عمق نفوذ سوزن ها رابین 25%تا5/2 میلی متر تنظیم کرده وبا سرعت 25 ضربه در هر ثانیه تا90ضربه درهر ثانیه استفاده کنید ، که در نهایت بین 300 تا1000 سوراخ بسیار ریز در ثانیه در سطح ایجاد می شود .میکرونیدلینگ برای تحریک پوست برای ساخت طبیعی کلاژن استفاده می شود .درمان با این دستگاه همچنین به نفوذ وجذب مواد دارویی به پوست ، جوانسازی ورفع چین وچروک ، بهبود زخم هاوجای جوش ، بهبود ترک های بدن وظاهر کلی پوست کمک کرده واندازه منافذ پوست را کوچک میکند .برای بیماران با هررنگ پوست می تواند استفاده گردد.
مکانیسم میکرونیدلینگ چیست؟
اساس کار به این ترتیب است که ابتدا با دستگاه میکرونیدلینگ سوراخ های ریزی در لایه سطحی پوست ایجاد می شود. سوزن های بسیار ظریف این دستگاه به لایه عمقی تر پوست یا همان درم نفوذ می کنند و این کار می تواند باعث فعال شدن عمل کلاژن سازی شود.
این روش چه مزیتی دارد؟
یکی از مهم ترین مزایای استفاده از میکرونیدلینگ نسبت به سایر روش های درمانی، این است که برخلاف تکنیک های لیزر، آسیب چندانی به لایه سطحی تر پوست وارد نمی شود و درنتیجه زخم و عوارض پوستی چندانی هم بر جا نمی گذارد.
افزایش نفوذ پذیری پوست
درروش های سنتی ، نفوذ مواد وداروهای به پوست کمتر از 3درصد خواهد بود در صورتی که با استفاده از میکرونیدلینگ تا 90درصد مواد به پوست نفوذ میکنند .نتایج بسیار بهتری در زمان کوتاه تر دیده می شوند .
• جوانسازی پوست ، جمع شدن وافزایش الاستیسیته پوست ، تولید کلاژن جدید
• کاهش چین وچروک های سطحی وعمق
• بهبود ترکهای بدن
• بهبود جای جوش وزخم
• بهبود ضایعات پیگمانته
• بهبود نفوذ مواد ، کرم ها وویتامین ها به پوست بعد ازدرمان با میکرونیدلینگ


جوانسازی ورفع چین و چروک پوست
یکی از بزرگ ترین عوامل ایجاد چین وچروک وافتادگی پوست کاهش غلظت کلاژن والاستین می باشد، در این روش بــا ایجاد منافذ بسیار ریز که با چشم به راحتی قابل دیدن نمی باشند، سلولهای بنیادی پوست وفیبروبلاستها تحریک شده ، لــــذا پروسه ترمیم فعال شده وپوست هنگامی که این منافد را ترمیم میکند مقدارزیادی کلاژن می سازد .بین 3تا 5 جلسه درمان برای جوانسازی پوست لازم است که فاصله بین جلسات حدود 4 هفته می باشد .
درمان اسکار آکنه
در این روش منافذ ریزی که روی پوست ایجاد می شود موجب تولید عروق جدید ورشته های کلاژن در کف اسکار آکنه می شود.حال با تحریک سلولهای بنیادی موجود در پوست وفیبروبلاستها آثار ترمیمی به بهترین شکل صورت میگیرد.
این روش در درمان ناصافی های پوست مه ناشی از اسکار آکنه ، آبله مرغان وسالک می باشد، بسیار کارآمد وامیدوار کننده بوده است .
استرچ مارک ناشی (ترکهای پوستی )از حامگی ، چاقی وبلوغ
برای اولین بار در دنیا این روش امیدهای بسیاری را ایجاد کرده است . حداقل 5تا7 جلسه درمان لازم است که باز هم به فاصله هر 4-6 هفته یکبار می باشد.مزیت آن قابلیت استفاده در همه قسمتهای بدن وهمه تیپ های پوستی است .
آثار ناشی از زخمهای شدید وسوختگی
بوسیله میکرونیدلینگ می توان آثار ناشی از بخیه وزخم وجراحی ونیز اسکار باقی مانده از سوختگیها را به حداقل رساند .
درمان لک وتیرگی پوست
میکرونیدلینگ به طورموضعی قابلیت کاهش لک حتی لکهای ناشی ازبارداری وهورمونی را دارد .البته به همراه داروهای موضعی که مصرف می شود .
ا امکان قرمز شدن پوست که معمولا در تمام روش های زیباسازی پوست اتفاق می افتد، با استفاده از روش میکرونیدلینگ هم وجود دارد؟

تاحدی بله؛ اما یکی از مزایای میکرونیدلینگ، این است که بعد از انجام آن قرمزی برجای مانده، بسیار گذرا خواهد بود. ضمن اینکه خطر ایجاد عفونت بعد از انجام این عمل بسیار کم است و پوست بیمار هم خیلی زودتر ترمیم می شود.

نتایج :
 کمک به تحریک فاکتورهای رشد پلاکت برای تولید کلاژن والاستین جدید
 تصحیح وبهبود مشکلات معمول پوستی مانند جای جوش ، ترکهای پوستی وجای زخم
آگهی دهنده
شیوا افشار
  • قیمت : 20000000
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : سه راه سیمین - ساختمان پاسارگاد - طبقه سوم - واحد 17
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 813135
بازدید : 1511
دسته بندی : ساير پزشكي و زيبايي
آگهی دهنده
شیوا افشار
  • قیمت : 20000000
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : سه راه سیمین - ساختمان پاسارگاد - طبقه سوم - واحد 17
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com