انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بلوک سبک جهان اطلس - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فوم بتون چيست ؟

فوم بتون يكي از مصالح ساختماني از خانواده بلوک هاي بتني سبک است كه استفاده از ان براي ديوار هاي ساختمان و يا كف سازي موجب كاهش وزن كلي ساختمان خواهد شد .اين نوع بلوک هاي بتني موجب كاهش وزن سازه هاي عمراني مي شود و در صورت استفاده صحيح و بجا حتي استحكام سازه را افزايش نيز ميدهد.



بلوک CLC چيست ؟

بلوک هاي CLC نام ديگر همان بلوک هاي ساخته شده با تكنولوژي فوم بتون است .CLC مخفف عبارت بلوک سبک سلولي است .اين نام از اين جهت انتخاب گرديده است كه بتون هاي توليد شده با تكنولوژي سلولي حاوي حباب هاي هواي بسيار ريز است كه ضمن كاهش چگالي بلوک ها باعث ايجاد خواصي مثل عايق انرژي و صدا مي شود.



ايا بلوک هاي CLC همان بلوک هاي اتوكلاو شده هستند ؟

خير ، بلوک هاي اتوكلاو شده را AAC مي نامند و مواد سازنده اين نوع از بلوک ها گچ و اهك است در حالي كه بلوک هاي CLC از خانواده بلوک هاي سيماني هستند و برخلاف بلوک هاي AAC در مناطق شرجي و مرطوب دچار ترك و يا مشكلات ساختماني نميشوند.



به جاي چه نوع محصولاتي مي توان از بلوک هاي CLC يا فوم بتون ها استفاده كرد ؟

سازنده هايي كه اينده نگر هستند و دغدغه ي كاهش مصرف انرژي در سازه ساخته شده را دارند ميتوانند از اين بلوک ها استفاده كنند يعني به جاي انواع بلوک هاي پوكه اي ، سفال ، اجر ، بلوک هاي AAC و بلوک هاي CNC ميتوان از بلوک هاي CLC استفاده كرد.



در چه مناطق اب و هواييي نمي توان از بلوک هاي CLC استفاده كرد ؟

برخلاف بلوک هاي AAC يا بلوک هاي اتوكلاو شده كه قابل استفاده در مناطق مرطوب نيستند ، بلوک هاي CLC هيچ گونه محدوديتي در ارتباط با اب و هواي و اقليم محل نصب ندارند.با توجه به ويژگي هاي بلوک هاي AAC ، ميتوان انها را در مناطق گرم و خشك مثل كشور هاي همسايه غربي مورد بهره وري قرار داد اما بلوک هاي CLC ضمن ارائه ي همان ويژگي ها و دقيقا همان مزايا از قيمت كمتري نسبت به بلوک هاي AAC برخوردارند پس انتخاب اقتصادي و مطمئن تر حتي براي مناطق گرم و خشك بلوک CLC است .



چرا اكثرا به جاي بلوک CLC از سفال ، اجر يا ليكا استفاده ميشود ؟

دليل اول منفعت طلبي سازنده يا قشر « بساز بفروش» است كه سعي دارد سازه را با حداقل مخارج اماده و تحويل دهد كه البته اين اشتباه و سهل انگاري باعث مي شود ساكنين و مصرف كنندگان ساختمان زير بار مخارج مرتبط با انرژي روند.

تصور كنيد سازه هاي ساخته شده با اين مصالح سنتي و غير استاندارد چه ميزان اتلاف انرژي دارند مثلا در تمام شش ماه ابتداي سال مجبور به روشن كردن كولر هستند و در شش ماه دوم سال مجبور به روشن كردن بخاري …اين هزينه ي مستمر انرژي از جيب مصرف كننده نهايي خارج مي شود و سازنده سهل انگار دليلي براي دلسوزي در اين مورد ندارد .



دليل دوم عدم اشنايي ساختمان سازان با اين تكنولوژي هاي جديد هستند.درست است كه قيمت اين بلوک ها از مصالح سنتي بيشتر است اما استفاده از اين بلوک هاي سرعت ديوار كشي را حداقل تا سه برابر افزايش ميدهد.طبيعتا سرعت بيشتر موجب كاهش زمان ساخت و ساز مي شود و اين كاهش زمان موجب كاهش تصاعدي هزينه ها خواهد شد پس حتي از نقطه نظر اقتصادي استفاده از اين بلوک هاي به صرفه تر است .









www.jahanatlas.com
آگهی دهنده
جهان اطلس
  • قیمت : هم تراز با سفال
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : www.jahanatlas.com
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 837738
بازدید : 966
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
جهان اطلس
  • قیمت : هم تراز با سفال
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : www.jahanatlas.com
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com