انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تسمه نقاله توری نسوز-توری نقاله نسوز-تسمه PTFE

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1403
تسمه توری نسوز – تسمه نقاله PTFE
تسمه های توری نسوز از بافت توری مانند (تار و پودی) ساخته می شوند.این تسمه ها از جنس PTFE می باشند و به دلیل پوشش نسوزی که دارند مقاوم به حرارت تا 300 درجه سانتیگراد می باشند. تسمه های نقاله توری شرکت کیان تسمه محصول کشوره ترکیه هستند و پرس و دوخت آنها داخل کارگاه این شرکت بوسیله ماشین آلات اتوماتیک انجام می شوند. تسمه های توری نسوز PTFE در هر عرض و طولی بدون محدودیت قابل تحویل هستند.در لبه های این تسمه ها نوار سیلیکونی برای ایجاد مقاومت بیشتر پرس می شود و در دو سر آن زیپ از جنس PTFE دوخته وی شود که بعد از نصب روی دستگاه بوسیله پین به هم متصل می شود در نتیجه لازم نیست برای نصب تسمه های توری نسوز شاسی دستگاه باز شود. تسمه های توری نسوز به دلیل پوشش تفلونی که دارند مناسب برای صنایع آرد و نان و شیرینی و شکلات می باشند چون نوع پوشش آنها مانع از چسبندگی اینگونه مواد به روی تسمه می شود. این تسمه ها همچنین در مش(اندازه سوراخهای توری) متنوع هستند.
کیان تسمه
شرکت کیان تسمه وارد کننده، تأمین کننده، و سازنده انواع تسمه و زنجیرهای صنعتی و همچنین ملزومات آنها میباشد.
فعالیت شرکت کیان تسمه در مورد تأمین و عرضه انواع تسمه های صنعتی مربوط به تمام صنایع تولیدی، چاپ و بسته بندی، ساختمانی، معادن، تزریق پلاستیک، نساجی، مواد غذایی و بهداشتی، آرد و نان، شرینی و شکلات، سنگ و سرامیک، باشگاهی و ورزشی (تسمه تردمیل و تسمه های کِشنده سیمی و نخی) و ... می باشد.
از ملزومات تسمه های صنعتی که خدمات و محصولات این شرکت آنها را در بر می گیرد میتوان به مواردی چون غلطک، رولیک (هرزه گرد)، روکشهای غلطک (نوار دور غلطکی)، کاسه قاشقکهای الواتوری، چسب های صنعتی، پروفیلهای تسمه های نقاله (گاید، پله و ...(، چرخ دنده های تفلونی و فلزی، روغنهای صنعتی و قطعات ماشین آلات صنعتی(پایه دستگاه نقاله، بغل بند، نوارهای کشویی و...) اشاره کرد.
آدرس: تهران، خیابان سعدی جنوبی، ساختمان تقی نیا، طبقه پنجم، واحد 507
تلفن : 02133961020-02133961021-02133961022-02133961023
www.kianbelt.com
آگهی دهنده
masoud moosavi
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 852058
بازدید : 1273
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
masoud moosavi
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com