انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دیاگ جی اسکن - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
دیاگ جی اسکن 1 , 2





قويترين و سريعترين دیاگ ايران با



- عيب يابي كامل خودروهاي اسيايي، اروپايي، امريكايي، چيني، ايران خودرو، سايپا



- برنامه اصلي دیاگ هيونداي و كيا



- اموزش، پشتيباني و گارانتي نيلي كار



- منوي فارسي مشتمل بر بيش از يك ميليون كلمه ترجمه شدهاز سال 2013 شركت GIT كره جنوبي شروع به توليد محصول جديد خود با عنوان جی اسکن 2 كرده كه عملكرد و همه قابليت هاي فوق العاده جی اسکن را داراست (لينك مشخصات كامل جی اسکن1). همكاري مستمر تيم فني نيلي كار و GIT در جهت پوشش عيب يابي تمامي خودروهاي داخلي و ترجمه هر چه بيشتر متون فني جی اسکن نيز مانند گذشته ادامه دارد تا همچنان اين دیاگ به عنوان پرفروشترين دیاگ خارجی، ببيشترين رضايتمندي را نيز براي مشتريان فراهم اورد.



***دیاگ جی اسکن 2 از لحاظ پوشش عيب يابي خودروها مثل جی اسکن1 است، اما از لحاظ كاربري و سهولت استفاده بسيار پيشرفته تر شده كه در زير به مهمترين مطالب اشاره ميشود.



اتصال بي سيم يا wifi دیاگ به به شبكه وايرلس مغازه



جی اسکن 2 مي تواند به شبكه واي فاي ( بي سيم ) اينترنت وصل شده و به صورت اتوماتيك اپديتها را در اولين فرصت كه روي سرور GIT قابل دسترس شود دانلود نمايد. در صورتيكه عملكرد دیاگ روي هر خودرويي داراي كم و كاستي باشد، ميتوانيد مراتب را مستقيما از روي شبكه وايرلس به شركت سازنده اعلام نماييد تا در اولين فرصت فايل تكميل شده براي تست ارسال گردد.



همچنين درصورت اتصال چاپگر تعميرگاه به شبكه واي فاي، تصاوير و اطلاعات مورد نياز را به صورت بي سيم روي چاپگر مغازه چاپ و يا با استفاده از نرم افزار PC Utilityازطريق اتصال به كامپيوتر محتويات را در فايل هاي مربوط به مشتري ذخيره و چاپ كرد.



جستجوي اتوماتيك خودرو، سيستمها وكدهاي خطا



دیاگ پيشرفته جی اسکن2 در اكثر خودروها اين قابليت را به شما امكان مي دهد كه بدون دانستن نوع و و مدل خودرو، فقط جی اسکن 2 را به خودرو وصل كرده و كليه سيستم هاي نصب روي ان را شناسايي و بدانيد كه ايا كد خطا درهيچ يك از ان ها وجود دارد يا خير .



بدين ترتيب ديگر نيازي نيست كه نوع خودرو را بدانيد يا حتي بدانيد خودرو به چه سيستمهايي مجهز است، با يك كليك دیاگ جی اسکن به صورت هوشمند نوع خودرو و همه سيستمها را شناسايي و خلاصه اي از وضعيت هر ايسيو را به شما گزارش ميدهد.



اماده به كاردرصفرثانيه



سرعت دیاگ جی اسکن 2 شما را شگفت زده خواهد كرد. ازجمله ويژگي هاي جی اسکن 2 حالت stand by ان است كه به محض روشن كردن دستگاه، در كمتر از 1 ثانيه از حالت خاموش به حالت اماده به كار و عيب يابي خودرو خواهد رفت.



در ضمن منوي “علاقه مندي ها” يا همان Favorites كه در صفحه اول ظاهر ميشود، ميتواند شما را بدون الزام به انتخاب مرحله به مرحله خودرو و سيستم هايش، بلافاصله به منوهاي پر مصرف هدايت و در يك كليك به عمليات عيب يابي مورد نظر در ايسيو خاصي ببرد كه در نوع خود بي نظير است و باعث راحتي و سادگي و سرعت استفاده از دیاگ جی اسکن2 ميشود.

اسيلوسكوپ، شبيه ساز سنسور و مولتي متر خودرويي



عيب ياب جی اسکن2 داراي پك باتري(VMI)است كه به صورت اختياري و مجزا قابل خريداري است و قابليت هاي اندازه گيري مانند اسيلوسكوپ ، مولتي متر ديجیتال و شبيه سازي سنسور را ميسر مي كند.



اين پكيج، ابزاري قدرتمند و بي رقيب را در اختيارتان خواهد گذاشت كه ديگر از منشا هيچ عيبي بي اطلاع نخواهيد ماند.

عيب يابي اتوماتيك شبكه CAN



دیاگ جی اسکن 2 قابليت وارسي كاملا اتوماتيك شبكه CAN را داشته و مي تواند فقط با چند كليك در صورت وجود عيب سخت افزاري يا ارتباطي روي شبكه CAN به صورت گرافيكي شما را مطلع سازد .



عكس ازصفحه ي فعال ونوشتن روي ان



ديگر نيازي به كاغذهاي پراكنده و يادداشتهاي نا مرتب نخواهيد داشت. بالمس كردن علامت ” قلم ” بالاي هرصفحه، عيب ياب جی اسکن2 يك عكس ازصفحه تهيه وبه شما اجازه ميدهد با لمس صفحه يادداشت دلخواه خود را نيز روي اين عكس اضافه نماييد .



با اين قابليت، به اساني يادداشتهاي خود را براي هر ايسيو ذخيره و در مراجعات بعدي خودروي مشابه، به راحتي به ان دسترسي داشته باشيد.



ماشين حساب و راهنماهاي خودرويي



جی اسکن 2 يك مجموعه از ابزارهاي محاسباتي و ماشين حساب هاي خودرويي
آگهی دهنده
بهروز پاشا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-میدان قزوین-خیابان غفاری-پلاک 171.173.175
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 869132
بازدید : 827
دسته بندی : حمل و نقل
آگهی دهنده
بهروز پاشا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-میدان قزوین-خیابان غفاری-پلاک 171.173.175
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com