انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بانک موبایل اصناف کشور

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 1 اسفند 1401
بانک موبایل اصتاف کشور ایران اصناف
ایران اصناف بروزترین اطلاعات مشاغل و اصناف کل کشور ارائه میگردد.
بانک اطلاعات مشاغل کل کشور ، بانک اصناف کل کشور ، بانک اطلاعات مهندسین نظام مهندسی ، اطلاعات کارخانجات کل کشور ، اطلاعات مهندسین کشوربه تفکیک رشته ، بانک اطلاعات پزشکان ، بانک اطلاعات آژانس های کشور ، موبایل کشور ، شماره های ایرانسل اطلاعات مشاغل و اصناف کشور برای پرتال های پیامک با تخفیف ویژه

درعصر حاضر به علت نبودن فرصت کافی برای بدست آوردن اطلاعات دقیق اصناف و مشاغل و صرف هزینه های بسیار زیاد برای جمع آوری اطلاعات مشاغل کشور یکی از مناسبترین و بهترین روش ها، تهیه کردن بانک موبایل کشور از مشاغل و اصناف ، اتحادیه ها ، نظام پزشکی و مهندسی از منبع های معتبر و بروز می باشد.
شما حتی اگر نیروی با تجربه با سرعت عمل زیاد برای جمع اوری اطلاعات مشاغل به صورت حضوری در شهر یا استان خود قراردهید ، پس از مدتها شاید، البته شاید!!!!بتوانید به بانک اطلاعات مشاغل شهر یا استان خود دست پیدا کنید که همین مسئله مشکلات متعددی در بر دارد .
بسیاری از فروشگاهها یا شرکت ها کارت ویزیت خود را دراختیار بازاریابان قرارنمیدهد و یا اگر بدهند شماره همراه مدیر فروشگاه یا شرکت را نمیدهد.
این تازه اول راه است ، شما هنوز می بایست اطلاعات 31 استان غیر از استان خود را جمع آوری نمایید که این به صورت حضوری جزئ محالات است.
شرکت ایران اصناف با 12سال سابقه در زمینه بانک اطلاعات اصناف و مشاغل کشور توانسته است اطلاعات اصناف و مشاغل کشور را با مشخصات کامل ، به صورت دسته بندی بانک موبایل و تلفن ثابت با مشخصات ، بانک ایمیل ، به صورت حرفه ای جمع آوری ودسته بندی نماید.
این اطلاعات با دسته بندی کامل به صورت کلی به چند بخش تقسیم میشود:
1- بانک اطلاعات اصناف و مشاغل:
شامل فروشگاهها بزرگ و کوچک، خرده فروشان وعمده فروشان ، تمامی اصنافی که زیر نظر اتحادیه ها ی کشور فعالیت دارند که بیش از 450نوع صنف را شامل میشود.
دانلود دسته بندی اصناف و مشاغل کشور
تمامی مشاغل به صورت بانک موبایل با مشخصات کامل و تلفن ثابت موجود می باشد.
2-بانک موبایل:
بانک موبایل مشاغل به تفکیک نوع صنف ، کل کشور به تفکیک شهرستان
این اطلاعات به تفکیک شغل با رکورد 000/000/2 شماره مناسب برای شرکت های پیامکی می باشد.
اطلاعات بیشت ردر وب سایت ایران اصناف در دسترس می باشد.
3 - بانک نظام مهندسی و نظام پزشکی:
این بانک شامل اطلاعات تمامی مهندسین، انبوه سازان، پیمانکاران، و کاردادنان می باشد.
اطلاعات پزشکان با مشخصات کامل به همراه ایمیل و شماره همراه پزشک با تفکیک تخصص در دسترس شما عزیزان می باشد..
جهت دریافت نمونه بانک موبایل پزشکان کشوربا مشخصات کامل وایمیل به منوی بانک پزشکان مراج��ه نمایید.
4-بانک اطلاعات آموزشگاههای کشور:
شامل اطلاعات آموزشگاههای دولتی و خصوصی، مدارس، دانشگاهها، آموزشگاهای زیر نظر فنی وحرفه ای کشور می باشد که با مشخصات کامل به تفکیک نوع آموزش به همراه شماره موبایل در سایت مرکز اطلاعات اصناف ومشاغل کشور در دسترس شما عزیزان می باشد.
5- بانک اطلاعات کارخانجات:
در بانک اطلاعات کارخانجات با موبایل و مشخصات تمامی کارخانجات وشرکت ها که زیر نظر صنایع و معادن می باشند.این اطلاعات به تفکیک نوع فعالیت کارخانه وصنعت مورد نظر با مشخصات کامل وموبایل در بانک اطلاعات اصناف و مشاغل کشور در سایت ایران اصناف موجود می باشد.
www.iran-asnaf.ir
شیوه جذب مشتری توسط بانک های اطلاعات شرکت ایران اصناف:
چگونه می توان با خرید بانک اطلاعات اصناف و مشاغل بروز به کسب وکار خود رونق دهیم؟؟!!؟؟
چگونه می توانیم توسط بانک موبایل کسب و کار خود را از رکود خارج نماییم ؟ودر این بازار کساد بتوانیم مشتریان بیشتری جذب نماییم و درآمد زیادی داشته باشیم .
شما میتوانید با کمک از مشاوران واحد فروش شرکت ایران اصناف ، قبل از خرید اطلاعات لازم و نمونه صنف مورد نظر خود را از طریق ایمیل ویا تلگرام دریافت نمایید وپس از تست ، خرید خود را نهایی نمایید.
پس از خرید اطلاعات ، استانهای موجود را فیلتر نمایید. در مرحله اول توسط پنل پیامکی شرکت ایران اصناف برای اصناف مورد نظر پیامک تبلیغاتی خود را ارسال نمایید.
www.smssend.ir
چرا پنل پیامکی ایران اصناف توصیه میشود؟
پنل پیامکی ایران اصناف با امکان رد بلک لیست این امکان را به شما میدهد که به شماره های بلک یعنی کسانی که پیامک تبلیغاتی خود را بسته اند ، پیام شما ارسال شود.
مرحله بعد، پس از ارسال پیامک تماس تلفنی بازاریابان با شماره های موجود می باش
آگهی دهنده
ایران اصناف
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 889481
بازدید : 1131
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
ایران اصناف
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com