انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تامین کننده و وارد کننده قطعات اتوماسیون صنعتی

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 6 آبان 1397
بخشی از فعالیت شرکت آروین اطلس معطوف است به ، تامین و واردات قطعات الکترونیکی ، مکانیکی از قبیل :


انواع مقاومت (Resistor) ، خازن (Capacitor) ، دیود (Diode) ، فتودیود (Photo Diode) ، ترانزیستور (Transistor) ، آی سی (IC) ، تریستور (Thyristor) ، کریستال (Crystal) ، انواع رگولاتور (Regulator) ، کنترلر (Controller) ، کانکتور (Connector) ، کانتکتور (Contactor) ، انواع سنسور (Sensor) ، فلومتر (Flow Meter) ، انواع مبدل (Convertor) ، ایزولاتور (Isolator) ، انواع سوئیچ (Switch) ، انواع لامپ (Lamp) ، کرنش سنج (Strain Gag و … ، نازل های صنعتی و قطعات پمپ مورد مصرف مراکز آموزشی ، تحقیقاتی ، صنایع الکترونیک و مخابرات ، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و … از معتبرترین شرکت های سازنده جهان همچون :

Schurter
Weidmuller
برند های مشابه و موجود :
Meder
Microtherm
Mornsun
NMB Minebea
Oupiin
Pickering Reed Relays
Pico
Picotronic
Potentiometers
Panjit
Pimoroni
PlastiKote

شرکت Goertek Inc در ژوئن سال 2001 تاسیس شد و در ماه مه 2008 در بورس سهام شنژن ثبت شده است. Goertek به عنوان یکی از پیشگامان پیشرو در زمینه فن آوری چینی با تکنولوژی پیشرفته است. تمرکز اصلی Goertek شامل تحقیق و توسعه، تولید و فروش اجزای الکترو آکوستیک، اجزای نوری، لوازم الکترونیکی و محصولات مرتبط است. از زمان تاسیس در ژوئن سال 2001، Goertek یک شرکت نوآور و خلاق بوده و تمرکز قوی بر حفظ مداوم بالا بودن کیفیت ورقابتی بودن محصولات داشته است. Goertek یک برند پیشگام درتولید اجزای سازنده مانند: آکوستیک، سنسور، ماژول بسته بندی سه بعدی و اپتیکال و 3D. محصولات واقعیت مجازی روباتیک، AI و دیگر سخت افزار دیجیتال است. مراکز تحقیق و توسعه جهانی Goertek بر روی بهره گیری از استراتژی با هدف ارائه راه حل های فنی درخشان در صنایع الکترونیک صوتی، نوری و عمومی تمرکز می کنند. Goertek شبکه جهانی تحقیق و توسعه را در کشورهای چین (پکن، شنزن، شانگهای و نانجینگ) ، ایالات متحده آمریکا، دانمارک، سوئد، ژاپن و کره جنوبی ایجاد کرده است.و به منظور ارائه خدمات به مشتریان با راه حل های تحقیق و توسعه ، برای رسیدن به بالاترین سطح ممکن عملکرد و بهره وری استفاده می نماید.
ماموریت Unidataاین است که علوم زمین، تحقیق و آموزش را با ارائه خدمات نوین و ابزارهای نوین تغییر دهد. Unidata یکی از اعضای جامعه UCAR است که توسط انجمن دانشگاه تحقیقات جرم مدیریت می شود و توسط بنیاد ملی علوم تامین می شود. داده های ماهواره عملیاتی محیط زیست (GOES) موجود در Unidata شامل 5 کانال طول موج برای GVAR و 16 کانال برای ماهواره های کلاس GOES-R است. داده های هر دو ماهواره GOES-East و GOES-West در دسترس هستند. Unidata خوشحال است که به ارائه اطلاعات علمی در دانشگاه ها برای اهداف پژوهشی و آموزشی کمک می کند. تمام داده های Unidata از طریق نرم افزار Local Data Manager (LDM) Unidata در ارتباط مستقیم، با دانشگاه ها اراپه می شود.

داده های Unidata توسط شبکه های حسگر متعلق به Vaisala جمع آوری شده است. این شرکت اطلاعات را در اختیار موسسات تحقیقاتی و آموزشی ثبت شده با مقررات مختلف نیز قرار می دهد. SuomiNet Unidata یک شبکه بین المللی گیرنده های GPS است، پیکربندی شده و موفق به تولید نزدیک به زمان واقعی برآورد بخار آب پرتوزا در جو، محتوای الکترون در یونوسفر و سایر اطلاعات هواشناسی و ژئودزی شده است. شما می توانید داده های SuomiNet از Unidata با استفاده از IDD دسترسی پیدا کنید. شرکت Unidata فهرست گسترده ای از محصولات داده های متنی را از خدمات PPS Public Products Service، DDS Internal Data Service و منابع بولتن عمومی خدمات داده بین المللی IDS ارائه می دهد. Unidata یک تسهیل کننده داده است، نه مرکز بایگانی داده. Unidata مکانیسم هایی برای دسترسی به برخی مجموعه داده های بایگانی و مطالعات موردی را فراهم می کند و برخی از سایت های Unidata جریان داده ها را در فرم خام، کد شده آرشیو می کنند. مرکز برنامه Unidata اطلاعات متنوعی از سرور دسترسی از راه دور خود را در اختیار شما قرار می دهد. توجه داشته باشید که مرکز برنامه یک مرکز داده عملیاتی نیست -
خواهشمند است در صورت نیاز به استعلام قیمت در ارتباط با قطعات مذکور در خواست خود را به ایمیل یا فکس زیر ارسال فرمائید . ایمیل arvin.atlas.company@gmail.com : info@arvinatlas.com
فکس : 32686698-031
آگهی دهنده
حمید
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 903984
بازدید : 1456
دسته بندی : خدمات صنعتي
آگهی دهنده
حمید
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com