انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خدمات مشاوره استاندارد 17020

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
استانداردهای ملی و بین المللی زمینه ساز انجام دقیق و نظام مند فرآیندهای جاری سازمان ها می باشند. شرکتهای بازرسی کننده نیز در سطح دنیا با بهره گیری از استاندارد ISO/IEC 17020 همگام با سایر شرکتهای ارائه دهنده خدمات در این مسیر حرکت می نمایند. در ایران شرکتهایی که خواهان سبقت گرفتن از سایر رقبا می باشند با پیاده سازی و استقرار این استاندارد خود را به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در سطح کشور مطرح نموده و با اخذ گواهینامه تایید صلاحیت در دامنه کاری تخصصی خود از سازمان ملی استاندارد/ مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (NACI) امتیاز ویژه ای را جهت حضور در مناقصات و موفقیت در اخذ پروژه کسب می نمایند.
در حال حاضر جمعی از کارشناسان و اعضاء تدوین کننده استاندارد ملی ایران ایزو آی ای سی 17020:1392 در راستای توسعه استقرار استاندارد گرد هم آمده تا با بکارگیری تجارب خود در شرکتهای متقاضی، زمینه پیشرفت و تعالی و افزایش حضور در بازار کار را برای آنان به ارمغان آورند. خدمات قابل ارائه توسط این گروه به شرح زیر می باشد:
ارائه خدمات طراحی سیستم، مستند سازی، پیاده سازی و استقرار، آموزش براساس استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینههای:
بازرسی جوش و آزمونهای غیر مخرب (NDT) ، بازرسی مخازن تحت فشار، بازرسی دیگهای بخار، بازرسی دیگهای آب گرم، بازرسی ادواری مخازن CNG ، بازرسی ادواری خودرو های گازسوز CNG ، بازرسی جایگاههای سوختگیری گاز طبیعی فشرده، بازرسی آسانسور های برقی، بازرسی معیار مصرف انرژی، بازرسی تجهیزات زمین بازی، بازرسی تجهیزات شهربازی و غیره
لازم به ذکر است این گروه آماده ارائه خدمات آموزش تخصصی به بازرسین شرکت در کلیه دامنه های تخصصی فوق در محل شرکت می باشد.
جهت دریافت هرگونه خدمات مشاوره می توانید با شماره تماس 09121280242 تماس حاصل فرمائید.
آگهی دهنده
رضا امیدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 904899
بازدید : 631
دسته بندی : مشاوره
آگهی دهنده
رضا امیدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com