انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش دستگاه بوجاری حبوبات و گندم و جو

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 9 دي 1402
فروش دستگاه بوجاری حبوبات و گندم و جو شرکت نوآوران صنعت البرز
شرکت نو آوران صنعت البرز یکی از بزرگترین سازندگان بسته بندی حبوبات در ایران می باشد. این ماشین آلات در پک نمودن انواع حبوبات ، خشکبار ، قند خرد شده ، کشمش و غیره کاربرد فراوانی را دارد.
تمامی قطعات داخلی دستگاههای ساخت شرکت نوآوران صنعت با استانداردهای صنعت غذا سازگار بوده و از جنس تمام استیل می باشد. از عوامل موثر در کیفیت حبوبات ، نوع دوخت بسیار مناسب ، کیفیت بالا در نوع فیلم مورد استفاده شده و همچنین نوع رنگ بندی انتخاب شده در ارائه ی محصول حبوبات به مشتریان از موارد و آیتم های بسیار مهم در این زمینه می باشد.
شرکت نوآوران صنعت البرر به عنوان سازنده ماشین آلات صنایع غذایی و ماشین آلات بسته بندی ، ماشین آلات زیر را با کیفیت بسیار بالا تولید می نماید.
1. بسته بندی چای تی بک 2. کیسه پر کن حجمی 3.بسته بندی پودری 4. بسته بندی گرانول حجمی 5.بسته بندی تک توزین 6.بسته بندی دوتوزین 7.بسته بندی چهارتوزین 8.بسته بندی ده توزین روتاری این ماشین آلات مجهز به سیستم اینورتور و کنترل دور موتور بوده و در ظرفیتهای بالا و صنعتی کاربرد فراوانی دارند.از عوامل و مزایای عمده دیگر این دستگاهها که در بسته بندی محصولات غذایی نیز کاربرد فراوانی دارد ، مکانیزم تمام اتوماتیک بودن آن در مقایسه با دیگر ماشین آلات مشابه می باشد.سرعت بالا ، دقت ، کیفیت ، کاربرد گسترده در صنایع و محصولات خشک و سرعت بالا از دیگر مزایای این دستگاهها در بسته بندی حبوبات می باشد.
شرکت نوآوران صنعت البرز با بیش از چندین سال تجربه در ساخت این ماشین آلات ، هم اکنون در بسته بندی انواع مواد خشک و نیمه خشک فعالیت خود را آغاز نموده و با ارائه ی ماشین آلات بسته بندی با کیفیت می توان این محصولات را ارائه نمود.
محصولاتی نظیر حبوبات ، خشکبار، قند ، پسته ، آجیل و ... جزو محصولات اصلی مورد استفاده در دستگاه بسته بندی حبوبات می باشد.
ابعاد دستگاه بسته بندی حبوبات را می توان توسط سیستم های ساخته شده در شرکت نوآوران صنعت البرز تهیه و تنظیم نمود.
جهت اطلاع از قیمت دستگاه حبوبات و قیمت حبوبات بسته بندی با ما در ارتباط باشید
برای دریافت اطلاعات فنی و عقد قرارداد و همین طور در رابطه با ملاقات حضوری در کارخانه با شماره های زیر ، تماس حاصل فرمایید :
آدرس: کارخانه (کرج – کمالشهر )
آگهی دهنده
شرکت نوآوران صنعت البرز
  • قیمت : بروز
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کمالشهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 939565
بازدید : 1086
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
شرکت نوآوران صنعت البرز
  • قیمت : بروز
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کمالشهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com