انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

قانون توانگری

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
قانون خلاقيت اين است که به جاي اين که آرزوهاي ديرين خود را با اين بهانه که روياهايي محال هستند سرکوب کنيد، به طریقي سازنده به آن ها بنگريد. يعني بدانيد که آرزوهاي راستين شما چيستند، و آن گاه از آرزوهايتان فهرستي تهيه کنيد. به طور منظم به سراغ آن ها برويد و در صورت لزوم آن ها را عوض يا جا به جا کنيد. وقتي آرزوهايتان را مي نويسيد، جايگاه ذهني آن ها نيز منظم مي شود. انجام آن چه را که مي تواني يا مي انديشي که مي تواني، آغاز کن! در جسارت، نبوغ و اقتدار و اعجاز نهفته است. جالب است بدانید: آفریدگارتان شما را توانگر می خواهد. این نیز یکی دیگر از حقایق تکان دهده درباره توانگری است. از آنجا که خلیفه خدا بر روی زمین یا آفریده بی همتای خداوند هستید، توانگری حق مسلم شما و میراث الهی شماست.
این کتاب صوتی برای اولین بار با بالاترین کیفیت توسط این موسسه تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است .
نکته مهم درباره این محصول این است : تاثیر این محصول ارزشمند بالاتر از سمینارهای آموزشی و کارگاه های آموزشی در زمینه موفقیت می باشد.
شما میتوانید جهت دریافت دانلود رایگان کتاب صوتی موفقیت در هربخش از محصولات موسسه ذهن ایده آل به بخش مربوطه مراجعه نمایید و بخش هایی از هر محصول را گوش نمایید و همچنین میتوانید جهت دانلود کتاب صوتی موفقیت، این کتاب فوق العاده تاثیر گذار را در سایت ذهن ایده آل بشنوید.
https://goo.gl/KqefXd

دلی شاد و ذهنی ثروتمند داشته باشید“.
مهدی سجودی مدیر موسسه روانشناسی انگیرشی ذهن ایده آل
www.zehneideal.com
آگهی دهنده
مهدی سجودی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 945688
بازدید : 538
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
مهدی سجودی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com