انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

انتشارات داتیس

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
انتشارات داتیس با سابقهای طولانی در نشر کتاب های دانشگاهی، سعی کرده است، طی این دوره فعالیت، همواره به شیوه مدرن و روزآمد به چاپ آثار و تولید کتاب بپردازد تا جایی که برخی از بزرگترین منابع و کتاب های مرجع را این انتشارات چاپ کرده است.

عرضه آثار مرجع و مهمی مانند کتب های دانشگاهی، که در نوع خود بی نظیر هستند، انتشارات داتیس نیز ترجمه بسیاری از آثار مهم از زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسه و به فارسی و چاپ این آثار به زبان فارسی، جایگاه انتشارات داتیس را به عنوان یک ناشر دانشگاهی که همواره سعی کرده دایره فعالیت های انتشاراتی خود را فراتر از مرزهای ملی تعریف نماید، تثبیت کرده است.

این انتشارات به صورت متوسط در هر روز کاری، حدود دو کتاب چاپ می کند که این رقم با توجه به سطح توسعه ایران و آمار چاپ کتاب در ایران چشمگیر است. علاوه بر این انتشارات داتیس سعی کرده است، فعالیت های انتشاراتی خود را فراتر از فضای یک بنگاه انتشاراتی- اقتصادی بازنمایی نماید.

برای تحقق تمامی این اهداف در انتشارات داتیس بخش های زیادی فعالیت می کنند که از آن جمله می توان به بخش علمی- فرهنگی، بخش بازرگانی و توزیع کتاب، بخش روابط عمومی و امور بین الملل و بخش چاپخانه این انتشارات اشاره کرد.

در کنار این بخش ها انتشارات داتیس یکی از ناشران فعالی است که در حوزه چاپ کتاب های کودک و نوجوان نیز فعالیت های زیادی انجام داده است.
آگهی دهنده
فتحی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 947349
بازدید : 635
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
فتحی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com