انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تلویزیون الجی نمک ابرود نوشهر چالوس 09351687073

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 20 فروردين 1397
تعمير تلويزيون در منزل براي آن دسته از مشترياني است که دستگاه تلويزيون آنها دچار خرابي شده است و به هر دليل امکان جابجايي و تحويل آن به تعميرگاه وجود ندارد. شرکت مجازسيما به منظور آسايش خاطر و رفاه حال هموطنان، اين امکان را فراهم نموده است تا در صورت درخواست مشتريان محترم، کادر فني تعمير و تکنسين اين حوزه، جهت تعمير تلويزيون به منزل اعزام گردند. در اين سرويس کارشناسان تعميرات خود به محل مورد نظر اعزام گشته و تمامي عمليات مورد نياز جهت تعمير و تست کامل دستگاه را انجام مي نمايند.

تکنسين هاي اعزامي مجموعه اي از قطعات و لوازم جانبي دستگاه مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نياز نسبت به تعويض قطعات معيوب اقدام نمايند. اين امر سبب صرفه‌جويي در زمان و سرعت بخشي به روند تعمير تلويزيون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمي براي خريد قطعه مناسب و اصلي رها خواهد کرد. خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون محدود به مورد تعميراتي خاصي نيست و تمامي ايرادات و اشکالات مرتبط با انواع تلويزيون را شامل مي گردد. شما مشتريان گرامي مي توانيد از راه هاي ارتباطي ذکر شده در وب سايت درخواست خود مبني بر اعزام تکنسين تعمير تلويزيون به منزل را ثبت نماييد. کارشناسان اين مرکز بخشي از دانش اطلاعاتي خويش درباره تعميرات و فناوري هاي مرتبط با اين دستگاه ها را در قسمت پاسخگويي به شما مشتريان گرامي ارائه مي دهند. لطفا براي اينکه با بتوانيم بهتر به سوالات شما پاسخ بدهيم مدل دستگاه خود را که پشت قاب تلويزيون مي باشد براي ما ارسال کنيد. معمولا در هر مدل تلويزيون يک نقطه ضعف شايع وجود دارد که با اعلام مدل براي ما بسيار کمک کننده است.





روند تعمير انواع تلويزيون در شرکت تعمیرات فن اوران
متخصصان تعميرات تلویزیون پيش از هر اقدامي، اطلاعات و راهنمايي‌هاي مورد نياز را در اختيار شما قرار مي‌دهند تا امکان يک انتخاب آگاهانه براي شما فراهم گردد.
در صورت نياز به تعمير تلويزيون برخي از اطلاعات اوليه و راهنمايي هاي فوق الذکر شامل موارد ذيل ميباشد :


پاسخگويي به تمام پرسش‌هاي مشتريان
مدت زمان مورد نياز براي تعمير تلويزيون
روند تعمير تلويزيون
برآورد هزينه تعمير
نياز يا عدم نياز به تعويض قطعات و اطلاعاتي از اين دست مي‌باشد.


در صورت تأييد مشتري، متخصصان اقدام به تعمير تلويزيون خواهند کرد و تمام تلاش اين مجموعه آن است که دليلي که باعث خرابي تلويزيون شده است برطرف شود که موجب خرابي دوباره نشود. و به شما اطمينان داده مي‌شود که تمامي قطعاتِ تعويضي اصل ‌باشند.
پس از اتمام فرآيند بازسازي و تعميرات ، بررسي‌هاي نهايي انجام شده و کارشناسان فني، پس از انجام تست‌هاي اوليه و اطمينان از عملکرد صحيح تلويزيون، آن را تحويل ميدهد. در غير اينصورت، کالا به بخش مرکز فني ارجاع داده خواهد شد.

09351687073
آگهی دهنده
کامران
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 950520
بازدید : 607
دسته بندی : صوتي تصويري
آگهی دهنده
کامران
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com