انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تبديل عکس به تابلو فرش ماشيني

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
چنانچه به دنبال هديه اي متفاوت و مناسب جهت کادو و هديه به دوستان و عزيزانتان هستيد و يا قصد داريد اثري ماندگار، متفاوت و هنري در منزل و محل کار خود نصب کنيد، تابلو فرش چهره را مي توان به عنوان يکي از گزينه هاي پيشنهادي در نظر گرفت .

فرش و تابلو فرش نيلوشاب به پشتوانه چندين سال تجربه در زمينه تبديل عکس و چهره به تابلو فرش، به شکل حرفه اي در زمينه تبديل عکس به تابلو فرش فعاليت مي کند. ما گلچيني از بهترين هاي دستگاه هاي فرش بافي و مناسبترين رنگ بندي بافت چهره را انتخاب کرده و با استفاده از مجرب ترين طراحان فرش چهره، اقدام به طراحي تابلو فرش چهره مي کنيم. همچنين قبل از بافت، طرح تابلو فرش را براي شما ارسال مي کنيم و پس از اطمينان از تاييد طرح توسط شما، بافت تابلو فرش را توسط پيشرفته ترين دستگاه هاي فرشبافي روز دنيا انجام مي دهيم. در حال حاضر تابلو فرش هاي چهره، در فرش 1000 شانه با تراکم 3000 بافته مي شود. همچنين امکان بافت ديجيتال تابلو فرش ( چاپ ديجيتال روي تابلو فرش ) فراهم شده است که تصاوير با کيفيت بالا روي تابلو فرش چاپ مي شوند.

مجموعه نيلوشاپ، در طي اين مدت سعي داشته بهترين کيفيت طراحي و بافت را براي مشتريان ارائه کند و خوشبختانه رضايت مشتريان از نتيجه نهايي، مهر تاييدي بر ادعاي کيفيت برتر ماست. سند اين مدعا، طراحي و بافت هزاران تابلو فرش سفارشي براي سليقه هاي مختلف، در ابعاد متفاوت براي مردم عزيز ايران و حتي در خارج از مرز هاي ايران بوده است و خوشبختانه تاکنون توانسته ايم لبخند را بر لبان همسران، مادران و پدران و عزيزان بسياري بنشانيم.


با توجه به سلايق متفاوت مشتريان سعي شده علاوه بر حفظ کيفيت و قيمت مناسب، سايز هاي متنوعي براي سفارش در نظر گرفته شود. همچنين دو نوع بافت تابلو فرش ( بافت تابلو فرش ماشيني و چاپ ديجيتال روي فرش ) قابل سفارش است. شما مي توانيد قيمت ها و سايزهاي قابل سفارش را در اين قسمت مشاهده کنيد: تبديل عکس به تابلو فرش و چاپ ديجيتال روي تابلو فرش
آگهی دهنده
نیلوشاپ 2
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 950547
بازدید : 1313
دسته بندی : فرش و موكت
آگهی دهنده
نیلوشاپ 2
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com