انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بسته طلائی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
در این بسته، برای اولین بار در کشور علاوه بر تضمین قبولی شما و رسیدن به نمره 70 در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی، 70 درصد مبلغ بسته بعد از تحویل پرداخت شده و در صورت عدم رضایت از محصول، بجز هزینه کتابها مابقی مبلغ دریافتی به شما عودت خواهد شد. بسته طلائی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقیشامل چهار جلد کتاب، یک فیلم، چهار آزمون آنلاین و عضویت در گروه تلگرامی ویژه برای رفع اشکال آنلاین و لحظه ایست. این بسته براساس آخرین ویرایش مباحث آزمون نظام مهندسی (مباحث 3، 13 و 21) در سال 96 و آخرین آزمون نظام مهندسی برگزار شده در اسفند 95 به روزرسانی شده است.

1) مشخصات کلي
نوع محصول: مجموعه ای شاملکتاب، فيلم، آزمون آزمايشي و گروه تلگرام
محتوای محصول: چهارجلد کتاب، فيلم 30 ساعته، چهار آزمون آنلاين و گروه تلگرامي
نحوه ارسال: پستی
کد محصول: NB01
قیمت: 420 هزار تومان
آدرس: https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=5168

2) جزئيات محتوا
براساس خلاها و نيازهاي موجود، بسته طلائي آزمون نظام مهندسي تاسيسات برقيشامل چهارجلد کتاب، فيلم 30 ساعته، چهار آزمون آنلاين و گروه تلگرامي براي اولين بار در کشور به صورت کاملا تضميني ارائه مي شود:

2-1) فيلم آمادگي آزمون نظام مهندسي تاسيسات برقي
تدريس کاملا کلاسي و بي نظير مفاهيم، ارائه نکات طلائي، پاسخ تشريحي و طبقه بندي شده تمامي از اولين دوره تا آخرين دوره پرسش هاي مباحث 13 و 15 و گروه سنوات قبل در سي ساعت. مشاهده جزئيات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=1141).

2-2) کتاب درسنامه و پرسش‌های طبقه‌بندی شده آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی
درسنامه کاربردي و بي نظير با پاسخ تشريحي تمامي مسائل و سوالات چالشي از اولين دوره (سال 76) تا آخرين دوره. مشاهده جزئيات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=1142)

2-3) کتاب تاسيسات برق پلاس
خلاصه سازي شده و سازمان دهي شده مهمترين بخش هاي کتاب راهنمای طراحی و اجرای تاسیسات برقی (راهنمای مبحث 13) تالیف آقای موسسیان و جلدهای اول و دوم نشریه 110 به صورت هدفمند با پاسخ تشريحي و طبقه بندي شده مرتبط.مشاهده جزئيات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=5167)

2-4)کتاب تشریح پرسش های آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی
پاسخ تشريحي تمامي آزمونها از خرداد 93 تا اسفند 95 براي جمع بندي مطالب. ممشاهده جزئيات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=2081)

2-5) کتاب واژگان کاربردی تاسیسات برقی
شامل کلمات کلیدی مباحث 1، 2، 3، 12، 13، 15، 19، 21 و 22، مقررات ملی، کتاب راهنمای طراحی و اجرای تاسیسات برقی (راهنمای مبحث 13) تالیف آقای موسسیان و جلدهای اول و دوم نشریه 110 .مشاهده جزئيات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=1144)

2-6) آزمون های آزمایشی تاسیسات برقی
چهار دوره آزمون آزمايشي براي شبيه سازي آزمون با هدف انتقال ريزه کاري هاي خاص در طراحي سوالات با پاسخ تشريحي. مشاهده جزئيات: https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=13515))

2-7) گروه تلگرامي رفع اشکال
امکان رفع اشکال آنلاين توسط مدرس دوره و مولف کتابها فقط ويژه داوطلباني که بسته طلائي را خريد کرده اند. مشاهده جزئيات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=13508)
آگهی دهنده
akhbarmohandesi.ir
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 950663
بازدید : 703
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
akhbarmohandesi.ir
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com