انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش پرده نوری weco - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شركت اسكان فراز دلتا



فروش پرده نوری weco چين با ۳۲ ديود

جاپيچ برنجي

داراي ۱۸ ماه گارانتي تعويض

۷ سال خدمات پس از فروش



www.EF-Delta.com

info@EF-Delta.com

02144386303

02144386373

02144386339

02144386426



دفتر مركزي

اشرفي اصفهاني - بلوار مرزداران - خ ابراهيمي - برج الوند - واحد ۴۰۸





شركت اسكان فراز دلتا در سال1387 در تهران با هدف رفع مشكلات رايج بين كارفرماهاي ساختماني و پيمانكاران اسانسوري تاسيس و همكاري متقابلي در زمينه هاي اتوماسيون و اسانسور با شركت هاي مطرح ساختماني و مهندسي نظير دبله و همپا داشته است.



دلتا كار خود را در زمينه ي تامين و فروش قطعات الكترونيكي شروع كرده و با اتكا به نيروهاي مهندسي مجرب، موفق به كسب اعتماد و اطمينان مشتريان در حيطه ي خدمات پس از فروش گرديده است.



اين شركت درابتدا با واردات محصولاتي از قبيل اينورترهاي كنترل تكنيك انگلستان و پرده نوری وكو چين وارد بازار رقابت شده و با گسترش تنوع محصولات، موفق به كسب نمايندگي رسمي شركت‌ معتبر اروپايي Dinacell اسپانيا در حوزه لودسل هاي اسانسور شده و به عنوان توزيع كننده اصلي شركت‌ معتبر Weco فعاليت خود را ادامه داده است. همچنين با تكيه بر تخصص تيم مهندسي ، فعاليت خود را در زمينه تامين درايو هاي اسانسوري ادامه داده و هم اكنون اين شركت به عنوان اصلي ترين تامين كننده درايو Yaskawa در كشور فعاليت دارد.



در طول ساليان گذشته نهايتاً با انتخاب شركت مودرل Modrol نمايندگي انحصاري اين شركت را در ايران بدست اورده است. با ادامه همكاري واحد تحقيق و توسعه شركت دلتا با شركت مودرل ، فروش و راه اندازي تابلو هاي كامپكت (Integrated Controller) در اسانسور به زودي ميسر خواهد بود.



از ديگر محصولات توليدي اين شركت ميتوان به كلايمر هاي ساختماني اشاره كرد. با توجه به هزينه هاي بالاي حمل و ترخيص بالابر هاي ساختماني ( كلايمر)، كليه سازه ي روي پشت بام ، سبد و همچنين وزنه هاي ان در شهرك صنعتي واقع در اروميه توليد و اماده تحويل به مشتريان عزيز مي باشد.



شركت دلتا با دريافت پروانه طراحي و مونتاژ از وزارت صنعت ، معدن و تجارت كادر اسانسوري خود را تكميل نموده و در حال حاضر در پنج بخش به شرح ذيل در حال فعاليت مي باشد:



1- بازرگاني



2- تهيه و فروش اسانسور



3- نصب ، راه اندازي ، سرويس و نگهداري( اسانسور ، پله برقي ، كلايمر، اتوماسيون)



4- توليد كلايمر



اساس كارشركت برمبناي ارائه محصولات با كيفيت بالا و غير قابل رقابت در بازار داخلي بنا شده ، كه طي چند سال اخير با ارائه خدمات تخصصي در نيل به اين هدف موفق ظاهر شده است و با ديدگاه توليد Package اسانسور در چند سال اينده به توسعه كار خود خواهد پرداخت. خدمات 24 ساعته توسط نيروهاي كارامد و متخصص از اهداف اصلي شركت در راستاي كسب رضايت مشتري مي‌باشد.
آگهی دهنده
اسکان فراز دلتا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : اشرفی اصفهانی - بلوار مرزداران - خ ابراهیمی - برج الوند - واحد ۴۰۸
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 962749
بازدید : 530
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
اسکان فراز دلتا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : اشرفی اصفهانی - بلوار مرزداران - خ ابراهیمی - برج الوند - واحد ۴۰۸
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com