انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سم بید کش پست اکسپرت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
این سم حشره کش ضد بید یک آئروسل با بوی ناچیز بوده و به حالت اسپری اعمال می گردد. پست اکسپرتیک حشره کش ضد دافع برای بیدها است. یعنی لبدها بدون اینکه بتوانند آن را بو یا حس کنند در تماس با ذرات مهلک سم مزبور قرار گرفته و به سرعت از پای در می آیند. فرمولاسیون این اسپری بسیار مؤثر بر پایه آب می باشد و به همین دلیل هیچ نوع لکه ای بر روی سطوح و پارچه های ضد آب بر جای نمی گذارد.

پست اکسپرت یک محصول بسیار موفق در زمینه مبارزه با بیدها در محیط های خانگی و … می باشد. این سم دارای تفاوتی اساسی با سایر سموم مشابه دارد به نحوی که دارای یک ماده فعال است که می تواند به راحتی بیدها و سایر آفات را که در مقابل پرتروئید از خود مقاومت نشان می دهند کنترل کند

این سم بید کش کش به دلیل خواص و قابلیت های منحصر به فرد خود بسیار انعطاف پذیر بوده و قابل استفاده در تمامی نواحی و نقاط آلوده می باشد

سم حشره کش پست اکسپرت را می توانید در شکاف ها و ترک ها، کناره پایه ها و فنداسیون ها، کناره دیوارها، اطراف آویزها و تابلوهای روی دیوار، انواع لوازم منزل و حتی لوازم چوبی، چهارچوب و درز درها و پنجره ها و همچنین بر روی سطوح دیوارها، انواع فرش ها و قالیچه ها، کف پوش منازل، انواع پارچه ها مانند پرده ها و …، چهارچوب تختخواب، رختخواب ها، تشک ها و بالش ها، قفسه ها و کمد ها، چمدان ها، لباس ها و… به کار برید

در رختخواب ها بر روی پرزها، لایه ها و محل اتصال الیاف تمرکز نمائید. قبل از استفاده از رختخواب یا قرار دادن آنها در محل خود اجازه دهید اسپری بطور کامل خشک شود

یکی از مهم ترین ویژگیهای سم کشنده بید پست اکسپرت این است کهبعد از هر بار استفاده به مدت 4 هفته دارای ماندگاری می باشد. این به این معنی می باشد که هر شب نیازی به تکرار مجدد پروسه نخواهید داشت.



فروشگاه اینترنتی ایران سم بزرگترین و تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه مشاوره رایگان و فروش سموم دافع حشرات و حیوانات موذی خانگی فعالیت می نماید.
سعی شده در تمامی سموم ارائه شده توسط ایران سم از موادی استفاده شود که بعد از مصرف در محل مورد نظر هیچ لکه و بویی از خود به جا نگذارد، از کشنده های بی خطر نسبت به انسان و دیگر حیوانات خانگی مانند گربه و سگ استفاده شده است سم های کشنده حشرات و حیوانات موذی که در ایران سم به فروش می رسند دارای مجوز بهداشتی بوده، بسیار موثر و در عین حال مقرون به صرفه می باشد.
فروشگاه ایران سم در سال 1385 با هدف واردات و پخش سموم دفع حشرات با برندهای معتبر جهانی در استان آذربایجان غربی تاسیس گردید. این شرکت تمامی محصولات خود را قبل از واردات توسط متخصصین خود بررسی، آزمایش و تضمین کیفی مینماید. در پایان امیدواریم با استفاده از این محصولات توانسته باشیم نقش ارزنده ای در سلامت محیط برای شما هموطنان ایفا نماییم.
با همکاری متخصصین حشره شناسی پزشکی فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر کشور، در خصوص دفع آفات بهداشتی و شهری از جمله حشرات موذی و جوندگان شهری ارائه خدمات تخصصی می نماید. هدف این مجموعه نیل به سلامت آگاهانه در سطح جامعه می باشد. اعمال شیوه های غیر علمی توسط افراد غیر متخصص در سم پاشی علاوه بر عدم تاثیر مطلوب در مبارزه با حشرات سبب آلودگی محیط زندگی افراد شده و راه را برای بروز انواع سرطان و بیماری مختلف باز می کند.
متخصصی شرکت ایران سم با بهره گیری از دانش خود در خصوص سم شناسی و بیولوژی حشرات و نحوه اثر آفات بهداشتی بر سلامت افراد با اولین تماس جهت رفع مشکل شما در کنارتان خواهند بود.
آگهی دهنده
ایران سم
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان باکری سه راه دانش ساختمان ایماز طبقه 2 واحد 4
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 963466
بازدید : 1728
دسته بندی : خدمات كشاورزي و دامداري
آگهی دهنده
ایران سم
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان باکری سه راه دانش ساختمان ایماز طبقه 2 واحد 4
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com