انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سم ساس کش پیرانا

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
سم ساس کش پیرانا تخم ها و نوزادان ساس را نیز به کل نابود نموده و علی الخصوص تخم ها را به اصطلاح در نطفه خفه می کند و به این ترتیب اجازه نمی دهد تخم ها و نوزادان به مرحله هچ و یا بلوغ و در نتیجه مرحله تولید مثل و افزایش جمعیت برسند.

سم ساس کش پیرانا بی بو بوده و به همین دلیل جهت استفاده در نواحی داخل منزل بسیار مناسب می باشد. سم کشنده ساس با نام پیرانا را می توانید در تمامی نواحی داخل و خارج بناها و ساختمان ها در محل فعالیت ساس ها و یا لانه های آنان به کار برید.

این سم ساس و حشره کش یک مایع بی بو می باشد که با آب ترکیب شده و در تمامی نقاطی که ساس ها فعالیت داشته و یا مشکوک به فعالیت و لانه گزینی می باشند به حالت اسپری اعمال می شود.


فروشگاه اینترنتی ایران سم بزرگترین و تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه مشاوره رایگان و فروش سموم دافع حشرات و حیوانات موذی خانگی فعالیت می نماید.
سعی شده در تمامی سموم ارائه شده توسط ایران سم از موادی استفاده شود که بعد از مصرف در محل مورد نظر هیچ لکه و بویی از خود به جا نگذارد، از کشنده های بی خطر نسبت به انسان و دیگر حیوانات خانگی مانند گربه و سگ استفاده شده است سم های کشنده حشرات و حیوانات موذی که در ایران سم به فروش می رسند دارای مجوز بهداشتی بوده، بسیار موثر و در عین حال مقرون به صرفه می باشد.
فروشگاه ایران سم در سال 1385 با هدف واردات و پخش سموم دفع حشرات با برندهای معتبر جهانی در استان آذربایجان غربی تاسیس گردید. این شرکت تمامی محصولات خود را قبل از واردات توسط متخصصین خود بررسی، آزمایش و تضمین کیفی مینماید. در پایان امیدواریم با استفاده از این محصولات توانسته باشیم نقش ارزنده ای در سلامت محیط برای شما هموطنان ایفا نماییم.
با همکاری متخصصین حشره شناسی پزشکی فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر کشور، در خصوص دفع آفات بهداشتی و شهری از جمله حشرات موذی و جوندگان شهری ارائه خدمات تخصصی می نماید. هدف این مجموعه نیل به سلامت آگاهانه در سطح جامعه می باشد. اعمال شیوه های غیر علمی توسط افراد غیر متخصص در سم پاشی علاوه بر عدم تاثیر مطلوب در مبارزه با حشرات سبب آلودگی محیط زندگی افراد شده و راه را برای بروز انواع سرطان و بیماری مختلف باز می کند.
متخصصی شرکت ایران سم با بهره گیری از دانش خود در خصوص سم شناسی و بیولوژی حشرات و نحوه اثر آفات بهداشتی بر سلامت افراد با اولین تماس جهت رفع مشکل شما در کنارتان خواهند بود.
آگهی دهنده
ایران سم
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خ باکری سه راه دانش ساختمان ایماز طبقه 2 واحد 4
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 963470
بازدید : 944
دسته بندی : خدمات كشاورزي و دامداري
آگهی دهنده
ایران سم
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خ باکری سه راه دانش ساختمان ایماز طبقه 2 واحد 4
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com