انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تامین AMAZING , LONGWEI , LINJVE ,MAIYU فروش محصولات

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 27 آبان 1396
AMAZING ELECTRONIC
LONGWEI ELECTRONIC TECHNOLOGY
LINJVE INDUSTRY
MAIYU ELECTRONICS


شرکت Amazing Electronicدر سال 2000میلادی تاسیس شده است. Amazing Electronicیک شرکت تجاری فعال در زمینه تولید محصولات خازن است. Amazing Electronicدر حال انجام صادرات و واردات در سراسر جهان هستیم. شرکت ما sepecializes در توسعه و ساخت سری از خازن های از جمله آلومینیوم الکترولیتی خازن، خازن سرامیکی و خازن ایمنی ect. پس از 8 سال توسعه، Amazing Electronicدر حال حاضر کسب و کار با مشتریان از Amercia، اروپا و دیگر کشورهای آسیایی برقرار کرده است.. خازن Amazing Electronic به خوبی در بازار داخلی و خارج از کشور به فروش می رسد .
محصولات AMAZING ELECTRONIC به شرح زیراست:
aluminum electrolytic capacitor
ceramic capacitor
high voltage cer capacit
شركت آریا صنعت عامل فروش شرکت AMAZING ELECTRONIC محصولات خود را به بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید. برای ارسال قطعات AMAZING ELECTRONIC درخواست خود از طریق آدرس رایانامه زیرارسال فرمائید . همچنین در صورت نیاز به جزئیات بیشتر در ارتباط با قطعات AMAZING ELECTRONIC کارشناسان این شرکت آماده پاسخگوئی به شما گرامیان می باشند :
فکس : 32686698-031
تماس : 32655045-031
MAIYU ELECTRONICS
شرکت Maiyu Electronics در سال 2013 میلادی در کشورچین است. Maiyu Electronics یکی از برترین شرکت های تولید کننده و عرضه کننده تجهیزات الکتریکی و اتوماسیون های صنعتی مورد استفاده در بخش های مختلف در صنعت در چین است.
محصولات Maiyu Electronics به شرح زیر است:
Digital Voltmeter
USB Charger for Motorcycle
Switch Panel
Push Button Switch for Toyota
rocker switch
Adapter Plug
Car Cigarette Lighter
Auto Fuse
Car Charger
Ungrouped
شركت آریا صنعت عامل فروش شرکت MAIYU ELECTRONICS محصولات خود را به بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید. برای ارسال قطعات MAIYU ELECTRONICS درخواست خود از طریق آدرس رایانامه زیرارسال فرمائید . همچنین در صورت نیاز به جزئیات بیشتر در ارتباط با قطعات MAIYU ELECTRONICS کارشناسان این شرکت آماده پاسخگوئی به شما گرامیان می باشند :
فکس : 32686698-031
تماس : 32655045-031

LONGWEI ELECTRONIC TECHNOLOGY
شرکت Longwei Electronic Technology. در سال 1996 تاسیس شد. Longwei Electronic Technology متخصص در ساخت اسیلوسکوپ ها، منابع مستقیم قدرت تنظیم شده قدرت، و ابزار ویژه است.در سال های اخیر، Longwei به خوبی توسط مشتریان از هر دو در خانه و خارج از کشور پذیرفته شده است. کیفیت محصول Longwei Electronic Technology به طور مداوم بهبود می یابد و مقیاس بزرگ می شود. Longwei Electronic Technology در حال حاضر دارای 200 نفر از اعضای تولیدی هست که 28 نفر آنها مهندسین حرفه ای هستند و 50 نفر از تکنسین های حرفه ای کم سن و سال هستند.
محصولات LONGWEI ELECTRONIC TECHNOLOGY به شرح زیراست:
Formaldehyde tester
soldering station
Linear dc power supply
switching power supply
Signal generator
Audio Signal Generator
DC Electronic Load
LCR Meter
Frequency meter
Millivoltmeter
شركت آریا صنعت عامل فروش شرکت LONGWEI ELECTRONIC TECHNOLOGY محصولات خود را به بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید. برای ارسال قطعات LONGWEI ELECTRONIC TECHNOLOGY درخواست خود از طریق آدرس رایانامه زیرارسال فرمائید . همچنین در صورت نیاز به جزئیات بیشتر در ارتباط با قطعات LONGWEI ELECTRONIC TECHNOLOGY کارشناسان این شرکت آماده پاسخگوئی به شما گرامیان می باشند :
فکس : 32686698-031
تماس : 32655045-031

LINJVE INDUSTRY
شرکت Linjve Industry Investments، شرکت سرمایه گذاری، با مسئولیت محدود است Dongguan Linjve Industry Investmentsدر طراحی و تولید رمزگذار، پتانسیومتر، سوئیچ، که می تواند برای interphone، صوتی ماشین، ویدئو، خودرو، لوازم خانگی و غیره استفاده شود ، فعال استISO9001، TS16949، ISO14001 در کل فرایند تولید و مدیریت عملیات اجرا می شود.

شركت آریا صنعت عامل فروش شرکت LINJVE INDUSTRY INVESTMENTS محصولات خود را به بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید. برای ارسال قطعات LINJVE INDUSTRY INVESTMENTS درخواست خود از طریق آدرس رایانامه زی
آگهی دهنده
آروین صنعت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 971233
بازدید : 370
دسته بندی : ابزار و يراق
آگهی دهنده
آروین صنعت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com