انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نمک يخ زدايي – نمک جاده – نمک برف روبي شایان

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 28 فروردين 1403
شرکت نمک شایان ( کارخانه نمک ) سالهاست که از نمک براي يخ زدايي و رفع لغزندگي در خيابانها ، معابر و جاده ها به همراه مخلوط شن وماسه استفاده مي شود و براي اين کار درصدي از نمک را به اين مخلوط اضافه مي کنند .
از آنجائي که ساير روشهاي يخ زدايي که هم اکنون در بسياري از کشورهاي دنيا مورد استفاده قرار مي گيرد بسيار هزينه بر مي باشد ، موجب شده نمک پاشي در ميان بقيه روشهاي يخ زدايي خيابان ها و معابر شهري ما در فصل زمستان حرف اول رابزند . هم اکنون نسبت مخلوط شن ونمک يا ماسه ونمک که توسط شهرداري هاي مناطق براي رفع يخ زدايي استفاده مي شود نسبت 70 به 30 است ( 30 % نمک و 70 % شن يا ماسه ) و اين مخلوط نسبت استانداردي است که بهترين روش نمک پاشي در دنياست . از بين مواد رايج راهداري زمستاني سنگ نمک يا کلريد سديم در بالاترين رده قرار دارد وتا امروز نمک بهترين ماده يخ زدا بوده و مي باشد . در راه هاي شرياني و نواحي شهري بيشتر از نمک خالص و در راههاي روستائي وکم اهميت تر مخلوط نمک و ساينده ها استفاده مي شود . در يخ زدايي از دو نوع نمک استفاده مي شود:
1) نمک نرم تر( نمک پودري ) اغلب براي ترکيب با ساينده ها استفاده مي شود ، اما تمايل بيشتري در چسبندگي به ماشين آلات دارد .
2) نمک درشت تر ( نمک شيلاتي ، نمک شکري ) براي ذوب کردن لايه هاي متراکم تر برف و يخ استفاده مي شود تا بهتر در آنها نفوذ کرده و پيوند يخ و برف را با سطح راه بشکند . بهترين دما براي يخ زدايي ( 9- ) درجه سانتي گراد است و دماي پائين تر به نمک بيشتر و زمان طولاني تري براي ذوب نياز دارد .
استفاده از آب نمک پيش از بارش برف و يخ زدگي موثرترين ماده در ايجاد يخ زدايي مي باشد . نمک شايان ضمن رعايت تمامي استاندارد هاي کيفي با ارائه نمک به صورت فله و کيسه اي حضور گسترده خود را در بازارهاي داخلي و خارجي اثبات نموده است .
رضايت مندي ، وفاداري و موفقيت مشتريان ما انعکاس دهنده سرويس هاي مناسب نمک شايان مي باشد .
راه هاي ارتباطي با شرکت نمک شايان:
کارخانه 02334583291
موبایل 09121381069 / 09366711838
پست الکترونيکي: iranore@gmail.com info@sepidor.com
صفحه شرکت: www.sepidor.com-www.shayansalt.com
آگهی دهنده
محمود باقریان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 972818
بازدید : 515
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
محمود باقریان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com