انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

لیست تجهیزات ماست بندی 100 الی 500 لیتری

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 27 مرداد 1397
شرکت پویا صنعت مبدل با نام تجاری گروه صنعتی پوصام سازنده ماشین آلات صنایع غذایی،شیمیایی،دارویی،مراکز جمع آوری شیرو دامداری ها میباشد.
ما مفتخر هستیم که از سال1387تا به امروز در حدود یک دهه از فعالیت رسمی ما میگزرد توانسته ایم مرجع فروش ماشین الات صنعتی از طریق وب سایت های اینترنتی باشیم.
از این رو در این قسمت اطاعات فنی لیست تجهیزات ماست بندی100الی500لیتری به شما مخاطبان گرامی ارائه میگردد.

ما در این بخش لیست تجهیزات مورد نیاز برای احداث کارگاههای تولید لبنیات سنتی یا تجهیزات ماست بندی را به شما ارائه مینماییم تا سازندگان تجهیزات در داخل کشور از بی اطلاعی شما سوء استفده نکرده و به شما دستگاههای بلا استفاده را با قیمت های گزاف نفروشند .

قبل شروع به اعلام لیست تجهیزات مورد نیاز کارگاههای تولید لبنیات سنتی میبایست به اطلاع شما دوستان برسانم که تجهیزات هیچ وقت تاثیر آنچنان بر محصولات تولیدی نخواهند داشت ، تا زمانی که فرمولی مناسب برای تولید لبنیات سنتی نداشته باشید مجبور هستید محصولات تولیدی خود را با ارزان فروشی بیشر، عرضه کنید . ارزان فروشی هم به بازار تولید لبنیات صدمات جبران ناپذیری را وارد میکند هم به بازار تولید شیر خام آسیب میرساند .
در بخش های دیگر فرمول تولید لبنیات سنتی را ارائه خواهیم داد .

#فرمول تولید ماست سنتی به روش صنعتی#



شما اگر در ماست بندی خود به صورت فرمولاسیون اقدام به تولید لبنیات کنید خواهید دید که شیر خام بی کیفیت جایی در تولیدات روزمره شما ندارد: مثلا در فرمول تولید ماست پاستوریزه با چربی متوسط آمده است که باید از شیری با در صد چربی X ، ماده خشک X ، دانسیته X، تست بار میکروبی و تست الکل X استفاده شود و در صورتی که شیر خام ورودی شامل فاکتورهای زیر نباشد آن را خریداری نخواهید کرد .

در مرحله دوم تولید فرمولاسیون اگر فاکتور های بالا در شیر خام دریافتی باشد اقدام به تولید میکنیم ، برای پخت و پز به صورت فرمولاسیون عناون گردیده است که باید برای تهیه ماست پاستوریزه شیر را به ص.رت غیر مستقیم دما داد و بعد از دمای پاستوریزاسیون آن را برای میکروب زدایی برای X دقیقه در دمای X نگهداری کرد .بعد از این عمل سریع میبایست شیر را به دمای مایع زنی ماست که X درجه هست رساند و سپس مایه زنی و به گرمخانه و سردخانه انتقال و بعد از آن برای فروش به یخچال های فروشگاهی انتقال داد .



#همراه نبودنمسئولینبهداشتیبامردم#



اما متاسفانه به علت نبودن نظارت دقیق بر تولید و فروش ماشین آلات ماست بندی و تولید لبنیات سنتی در کشور ما از طرف صنایع و وزارت خانه های مربوطه هر شخص حقیقی و حقوقی جدید صنعتی اقدام به تولید این تجهیزات نموده و جالب اینکه در بعضی از استانها به علت نداشتن اطلاعات فنی و بی تجربگی مسئولین بهداشت و معاونت غذا و دارو در شاهد انتشار لیست تجهیزاتی از طرف این ارگانهای بهداشتی هستیم که تا به حال اکثر این دستگاهها را ندیده و اگر هم دیده باشند از کارایی آنها اطلاعی ندارند .

این سازندگان جدیدی که وارد عرصه ساخت تجهیزات لبنیات سنتی به روش صنعتی گردیده اند باعث ورشکستی این صنعت ( تولید لبنیات سنتی ) تا چند سال دیگر خواهند شد . استان فارس تا قبل از سال 1396 مجوز راه اندازی لبنیات سنتی را به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نمیداد ، از فروردین ماه سال 1396 اقدام به صدور مجوز نمود و در این سال به اندازه کل طول عمر استان فارس مجوز ماست بندی صادر نموده ، جالب است بدانید که لیست آنها از قرار زیر بود :
برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوتنید از طریق لینک زیر یا شماره تلفن های ارائه شده با مسولین فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

09370550120
02644240926
02644353273
آگهی دهنده
پویا صنعت مبدل
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کرج.هشتگرد.خیابان امام.مجتمع تجاری باران.طبقه 4.واحد7
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 982500
بازدید : 3902
دسته بندی : ماشين سازي
آگهی دهنده
پویا صنعت مبدل
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کرج.هشتگرد.خیابان امام.مجتمع تجاری باران.طبقه 4.واحد7
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com