انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تامین کننده FIRST SENSOR (نمایندگی غیر عامل)

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 2 آبان 1397
شرکت First Sensor AG

یکی از تامین کنندگان پیشرو در جهان در زمینه سیستم های سنسور است.

شرکت First Sensor AG توسعه و تولید تجهیزات حساس استاندارد و مناسب برای بازار های صنعتی، پزشکی و را دربرنامه کاری خود دارد.


First Sensor AG با بیش از 800 کارمند، در آلمان ،ایالات متحده آمریکا، کانادا، سنگاپور، چین، هلند، بریتانیا، فرانسه، سوئد و دانمارک و دیگر کشور های جهان حضور دارد و همچنین یک شبکه جهانی در حال توسعه، تولید و فروش را در اختیار دارد.

از برند های مشابه First sensor :



شرکتFirst Sensor در بازار رشد سیستم های سنسور، توسعه و تولید محصولات استاندارد و راه حل های خاص مشتری برای تعداد زیادی از برنامه های کاربردی در بازارهای صنعتی، پزشکی را ارائه می کند. بر اساس سیستم عامل های نوآورانه، First Sensor محصولاتی مانند چیپ ها، اجزای سازنده، سنسورها و کل سیستم های حسگر را توسعه می دهد. این محصولات به مشتریان First Sensorیک مزیت رقابتی واقعی می دهد.اولین سنسور AG در سال مالی 2016با فروش 150.1 میلیون یورو به فروش رسید.برای عملکرد آینده شرکت های فن آوری تحقیق و توسعه بسیار مهم است. بنابراین First Sensor در سال گذشته 8.8 میلیون یورو در این زمینه سرمایه گذاری کرد.
First Sensorبه عنوان یک تولید کننده سنسورها و سیستم های حسگر که "ساخته شده در آلمان" است، در 33 بازار در سراسر جهان به خوبی شناخته شده است. در آینده، با گسترش هدفمند حضور بین المللی First Sensor، نزدیکی به مشتریان ، در آمریکای شمالی و چین افزایش خواهد یافت، در نتیجه پتانسیل فروش اضافی تامین می شود.

محصولات FIRST SENSOR به شرح زیر است:

Electrolux
Norgren
Damcos
Autronica
Datrex
DEWALT

سنسورهای نوری first sensor
سنسورهای تابش first sensor
سنسور فشار
سنسورهای سطح
سنسور جریان
سنسورهای اینرسی
دوربین های دیجیتال
نیمه هادی قدرت

معرفی محصول first sensor
سری X: آشکارسازهای تابش یونیزه
آلفا، بتا، گاما و اشعه ایکس را می توان با استفاده از photodiodes سیلیکون پین یا به طور مستقیم از طریق جذب در شبکه بلوری و یا به طور غیر مستقیم از طریق اندازه گیری تابش لنز از یک کریستال scintillation تشخیص داد. سری X از FIRST SENSOR ویژگی های فتوالدئید پین سیلیکونی را بهینه می کند و حداکثر جذب تابش را تضمین می کند.

هماهنگی با کارشناسان

تلفکس : 32686698-009831 تماس : 32655045-009831
آگهی دهنده
گروه پارسیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 982552
بازدید : 503
دسته بندی : الكترونيك
آگهی دهنده
گروه پارسیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com