انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تشک لاغری چندمنظوره nice مجهز به سیستم پیشرفته هوشمند - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 12 خرداد 1397
تشک لاغری NICE با بكارگيري مرغوبترين تجهيزات و مطابق با استانداردهاي روز دنيا و قيمت بسيار مناسب،توسط شركت شتاب الكترونيك(پيشرو در صنعت طب الكترونيك در ايران از سال 1362)عرضه گرديده است.

ويژگيهاي منحصر بفرد تشک لاغری NICE

1-قابليت تنظيم درجه حرارت تشک در دماهاي مختلف (با چرخاندن ولوم ، حرارت تشک در رنج دمايي min و mid و max بر اساس نياز كاربر تنظيم ميگردد.)اين ويژگي باعث ميشود بتوان تشک NICE را علاوه بر لاغری،بمنظورهاي مختلف از جمله تسكين دردهاي ناشي از روماتيسم مفصلي،ارتروز،سرمازدگي،گرفتگي عضلات،كوفتگي ناشي از فعاليتهاي ورزشي و كارهاي سخت بدني و موارد بيشمار ديگري بكار برد.همچنين ميتوان بعنوان كالاي خواب و وسيله گرم كننده و ارامش بخش بدن در هنگام استراحت از اين تشکها استفاده نمود.

2-با توزيع يكنواخت حرارت و ثابت نگه داشتن دما و جلوگيري از گرم شدن بيش از حد،بالاترين سطح ايمني و پايينترين مصرف برق را براي كاربر ايجاد مينمايد.

3-بدليل بكارگيري سیستم الكترونيك هوشمند،هرچقدر دماي محيط كمتر باشد،تشک بطور اتوماتيك گرماي بيشتري ايجاد كرده و بالعكس در هواي گرم،تشک حرارت كمتري توليد مينمايد.در نتيجه تشک لاغری NICE در تمام فصول سال قابل استفاده ميباشد.

4-با استفاده از كمربندهاي چسبي تعبيه شده در قسمت انتهايي،تشک روي موضع مورد نظر جهت لاغری فيكس ميگردد و با تنظيم ولوم روي حرارت دلخواه،تعرق و شكستن و كوچك شدن مولكولهاي چربي باعث كاهش وزن و سايز ميگردد.علاوه بر اين حرارت يكنواخت توليد شده،بسيار لذتبخش و داراي خواص درماني مفيد بوده و باعث التيام و ارامش عضلات و بافتهاي بدن ميگردد.

5-مجهز به سیستم گرمايش سريع(سه دقيقه اي) ميباشد و نيز در زمان استفاده از برخورد امواج زيان اور محيط با بدن جلوگيري مينمايد و بعلت از بين بردن موجودات ريز ذره بيني ايجادكننده حساسيت مانند هاگها و مايتها داراي عملكرد ضد الرژي ميباشد.

6-داراي چراغ LED مشخص كننده ميزان حرارت ميباشد كه با چرخاندن ولوم بسمت درجه حرارت بالاتر،نور ان بيشتر ميشود و بالعكس.

7-تشک لاغری NICE در سايزهاي متفاوت و ضخامتهاي 1/5 ، 2 و 3 سانتيمتر و وزن 350 تا 800 گرم و طرحهاي متنوع از پارچه نرم و لطيف و با كيفيت عالي و سازگار با پوست بدن و داخل تشک از پارچه 100%نسوز الماني توليد گرديده

تشک لاغری داراي دو سال گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش ميباشدو ارسال ان به اكثر نقاط كشور رايگان است

همچنين همراه تشک لاغری يك عدد ژل لاغری رايگان تقديم خريدار ميگردد.

بدليل اينكه شركت شتاب الكترونيك توليدكننده اصلي تشک لاغری NICE ميباشد با خريد مستقيم از شركت،علاوه بر اينكه قيمت تشک لاغری براي خريدار از لحاظ اقتصادي بسيار مقرون بصرفه ميباشد،از نظر خدمات پس از فروش،خريدار ميتواند ارتباط مستقيم با توليدكننده برقرار نمايد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد ساير تجهيزات و دستگاههاي پزشكي توليد شده توسط شركت شتاب الكترونيك با دفتر مركزي واقع در مشهد،بلوار پيروزي،مجتمع ارم،شركت شتاب الكترونيك تماس حاصل فرماييد.

05138839201 و 05138388116 و 09159150721 و تلفكس 05138839201 اطلاعات بيشتر در sanny.blogfa.com
آگهی دهنده
شرکت شتاب الکترونیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 983731
بازدید : 392
دسته بندی : لوازم ورزشي
آگهی دهنده
شرکت شتاب الکترونیک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com