انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه جوجه کشی حرفه ای - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 31 خرداد 1397
دستگاه جوجه کشی حرفه ای



دستگاه جوجه کشی ایزي باتور 6 يكي از حرفه ای ترين دستگاه های جوجه کشی در سطح خاور ميانه ميباشد كه از تكنولوژي ساخت بسيار بالایي برخوردار است . از دستگاه جوجه کشی Easy Bator 6 ميتوانيد برای جوجه کشی به صورت حرفه ای از پرنده هایي مانند بلدرچين ، كبك ، بوقلمون ، غاز ، اردك ، كاسكو ، طوطي ، سحره ، قناري ، لاري و... استفاده نمایيد.



دستگاه جوجه کشی حرفه ای ایزي باتور 6 دارای قابليت های منحصر به فردي ميباشد كه توانایي جوجه کشی با راندمان 95 درصد را به راحتي از هر پرنده ای فراهم اورده است كه از جمله این قابليت ها ميتوانيم به دارا بودن دو سنسور برای سنجش دمای داخلي و بيروني دستگاه ، بهره گيري از حسگر هوشمند SHT ساخت سوئيس ، بهره گيري از سيستم چرخش 360 درجه تخم نطفه دار ، بهره گيري از پمپ تامين رطوبت بدون نياز به باز شدن درب دستگاه ، امكان سنجش و اعمال دما و رطوبت به صورت كاملاً هوشنمد با استفاده از منطق فازي و ده ها مورد ديگر این دستگاه را به يكي از برترين ها در زمينه جوجه کشی بدل ساخته است.



با استفاده از این دستگاه جوجه کشی شما ميتوانيد به راحتي از پرندگان زينتي و گران قيمت نيز با راندمان بالایي جوجه کشی نمایيد. علاوه بر این گارانتي ارائه شده برای این محصول 365 روزه يا به معنای ديگر يك ساله ميباشد كه بدون هيچ قيد و شرطي توسط EIG ارائه شده است ، همچنين دستگاه بعد از خريد تا مدت زمان 10 سال دارای خدمات پس از فروش ميباشد كه كاربر ميتواند با شركت تماس گرفته و راهنمایي های لازم را در این باره دريافت نماید. همچنين تا 10 سال كارخانه تضمين تامين قطعات را به خريدار ميدهد كه تا مدت زمان 10 سال تمامي قطعات دستگاه توليد خواهد شد و در صورت خرابي ميتوانيد از كارخانه سفارش دهيد...



لذت جوجه کشی را با ایزي باتور 6 تجربه كنيد...



برای خريد دستگاه جوجه کشی حرفه ای با قيمتي مناسب ميتوانيد به وب سایت www.hovabator.ir مراجعه فرمایيد و يا با شماره تماس 044.32387133 در ارتباط باشيد ، وب سایت مذكور در اصل سایت رسمي سازنده این محصول ميباشد كه در صورت نياز شما ميتوانيد بدون نياز به هيچ واسطه ای از خود كارخانه محصول را خريداري فرمایيد.
آگهی دهنده
گروه صنعتی اسکندری
  • قیمت : 530000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : آدرس : ارومیه – کمربندی – باند کند رو اتوبان المهدی – نمایشگاه مرکزی دستگاه های جو
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 987926
بازدید : 495
دسته بندی : دامداري
آگهی دهنده
گروه صنعتی اسکندری
  • قیمت : 530000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : آدرس : ارومیه – کمربندی – باند کند رو اتوبان المهدی – نمایشگاه مرکزی دستگاه های جو
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com