انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش پودر لئوناردیت

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 1 بهمن 1397
لئوناردیت یک باز الی ارگانیک با منشا معدنی است که حاوی مقادیر قابل توجهی اسید هیومیک - فلوئیک اسید و اسیدهای امینه و نیز شامل حدود 40 عنصر مفید و مورد نیاز گیاهان از قبیل کربن – اکسیژن – هیدروژن – نیتروژن – آهن – روی – منگنز- پتاسیم – کلسیم – منیزیم – گوگرد و..... به صورت ماکرو ومیکرو می باشد . از لئوناردیت علاوه بر مصرف مستقیم در کشاورزی به عنوان کود برای تولید کود اسید هیومیک مایع و جامد و هیومیک گرانوله استفاده میشود .
کلوخه پودر لئوناردیت تولید این شرکت از بهترین و مرغوبترین رگه های معدنی تولید میگردد و ما تا انجا از کیفیت محصول خود اطمینان داریم که محصول را با تضمین کیفیت به مشتری تحویل و مشتری در صورت عدم رضایت این حق را دارد ان را مرجوع و وجه خود را دریافت نماید .
از خصوصیات بارز محصول ما خلوص بالا- حلالیت بیشتر- رسوب کمتر و غلظت بیشتر میباشد . با تاکید بر بیش از 28 سال سابقه در امر استخراج و امر بهره برداری از معادن و فراوری مواد معدنی به خریدار این اطمینان را میدهیم که وی را شریک خود دانسته و همواره میکوشیم منافع مشترک طرفین را مدنظر قرار داده و برای نیل به این هدف از هرگونه یک جانبه گری پرهیز کنیم و موجبات یک همکاری دراز مدت را فراهم اوریم . برای دریافت نمونه و انالیز این محصول لطفا تماس حاصل فرمائید
شرکت طلایه داران 09121006420 – 09131578564 خدائی
آگهی دهنده
شرکت طلایه داران
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 996548
بازدید : 496
دسته بندی : معدن
آگهی دهنده
شرکت طلایه داران
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com