انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه 600 BOD متر

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400
دستگاه BD 600، به روز ترین محصول کمپانیLOVIBOND/AQUALYTIC برای اندازه گیری BOD ، اندازه گیری میکروبی آب می باشد. این دستگاه جدید به ویژه برای استفاده در آزمایشگاه ها و تأسیسات تصفیه طراحی شده است و قادر به اندازه گیری BOD به صورت خودکار در فواصل زمانی قابل تنظیم (از 1 تا 28 روز) می باشد. همه داده ها به صورت پیوسته می توانند بر روی یک صفحه گرافیکی بزرگ نمایش داده شوند. همچنین مقادیر اندازه گیری شده از طریق USBو یا SD CARD مستقیما برای پردازش نهایی به نرم افزار Excel منتقل می شوند. زمانی که دستگاه درون انکوباتور و پشت درب شیشه ای قرار دارد، برای کنترل عملکرد دستگاه، از طریق یک کنترل از راه دور به راحتی می توان با آن ارتباط برقرار کرد. منوی دستگاه به دو زبان انگلیسی و آلمانی قابل دسترس می باشد. سایر زبان ها از قبیل اسپانیولی، فرانسوی، ایتالیایی و پرتقالی به زودی بر روی سایت LOVIBOND/AQUALYTIC به روز خواهند شد.

دقیق، اتوماتیک، اندازه گیری مستقیم نمونه های پساباکسیژن خواهی بیوشیمیایی (BOD)، عبارتی است برای مقدار اکسیژنی که برای تجزیه بیولوژیکی ترکیبات آلی موجود در نمونه پساب مورد نیاز است. به عبارت دیگر غلظت ترکیبات آلی فاضلاب، بر اساس میزان اکسیژنی که برای هضم بیولوژیکی ترکیبات آلی مورد نیاز است ارزیابی می گردد. اکسیژن خواهی شیمیایی در واقع نرخ مصرف اکسیژن در داخل آب توسط میکرو ارگانیزم ها است. تفاوت بین اکسیژن خواهی بیولوژیکی (BOD) و اکسیژن خواهی شیمیایی(COD) در این است که اکسیژن شیمیایی مورد نیاز یا COD میزان کل اکسیژن شیمیایی مورد نیاز مواد قابل تجزیه بیولوژیکی و مواد غیر قابل تجزیه بیولوژیکی را نشان می­ دهد.

سیستم حسگر BD 600، ساخته شده توسط کمپانی اکسیژن خواهی بیوشیمیایی (BOD)، عبارتی است برای مقدار اکسیژنی که برای تجزیه بیولوژیکی ترکیبات آلی موجود در نمونه پساب مورد نیاز است. به عبارت دیگر غلظت ترکیبات آلی فاضلاب، بر اساس میزان اکسیژنی که برای هضم بیولوژیکی ترکیبات آلی مورد نیاز است ارزیابی می گردد. اکسیژن خواهی شیمیایی در واقع نرخ مصرف اکسیژن در داخل آب توسط میکرو ارگانیزم ها است. تفاوت بین اکسیژن خواهی بیولوژیکی (BOD) و اکسیژن خواهی شیمیایی(COD) در این است که اکسیژن شیمیایی مورد نیاز یا COD میزان کل اکسیژن شیمیایی مورد نیاز مواد قابل تجزیه بیولوژیکی و مواد غیر قابل تجزیه بیولوژیکی را نشان می­ دهد.

سیستم حسگر BD 600، ساخته شده توسط کمپانی LOVIBOND/AQUALYTIC، یک سیستم 6 نمونه ای است که امکان اندازه گیری دقیق BOD را بر اساس اصول اندازه گیری و فشار سنجی فراهم می آورد.

فشارسنج های رسپیرومتر((Manometric Respirometrs، جذب اکسیژن را به تغییرات فشار ناشی از مصرف اکسیژن در حالی که حجم ثابت است، ارتباط می دهند. در این فشارسنج ها به دلیل سنسور فشار مدرن همراه، دیگر ضرورتی به استفاده از فشارسنج جیوه ای نمی باشد.، یک سیستم 6 نمونه ای است که امکان اندازه گیری دقیق BOD را بر اساس اصول اندازه گیری و فشار سنجی فراهم می آورد.

فشارسنج های رسپیرومتر((Manometric Respirometrs، جذب اکسیژن را به تغییرات فشار ناشی از مصرف اکسیژن در حالی که حجم ثابت است، ارتباط می دهند. در این فشارسنج ها به دلیل سنسور فشار مدرن همراه، دیگر ضرورتی به استفاده از فشارسنج جیوه ای نمی باشد.
آگهی دهنده
پرگان تجهیز آرمانی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه جلال آل احمد-نرسیده به اشرفی اصفهانی - پلاک 457-واحد7
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1024597
بازدید : 751
دسته بندی : آب و فاضلاب
آگهی دهنده
پرگان تجهیز آرمانی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه جلال آل احمد-نرسیده به اشرفی اصفهانی - پلاک 457-واحد7
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com