انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه پلی یورتان

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 14 آذر 1400
دستگاه پلی یورتان تجهیزات تولید فوم پلی یورتان بهار پایتخت ایرانیان
1Polyurethane Foaming Machine
به عنوان اولین مطلب، تجهیزات تولید فوم، بسته به فشار مواد شیمیایی که به محفظه یا سر میکسر وارد میشوند، به دو نوع فشار پایین یا فشار بالا طبقه ¬بندی می ¬شوند.
فشارهای پایین، معمولاً 50 –200psi (345-1379kPa) هستند و فشارهای بالا، 1000-3500psi (6.9-24.1MPa) در نظر گرفته میشوند. برخی دستگاه ها به ویژه آن هایی که برای تولید فوم slab مورد استفاده قرار می گیرند، به صورت هیبریدی هستند و از پمپ های فشار پایین روی برخی از جریان ها و پمپ های فشار بالا روی جریانهای دیگر بهره می گیرند. نوع دستگاه انتخابی، به نوع فوم، حجم فوم و مهارت کارکنان بستگی دارد. دستگاه های فشار بالا نیازمند اپراتورها و پرسنل نگهداری با مهارت فنی بالاتر هستند. مستقل از تکنیک مورداستفاده، مولفه های متعددی در تولید فوم موثر مورد نیاز است:
منبع مواد خام
واحدهای اندازه گیری
سرهای میکسر
سیستم کنترل دما
سیستم کنترل فرایند تجهیزات تولید فوم پلی یورتان
Polyurethane Foaming Machine 1
به عنوان اولین مطلب، تجهیزات تولید فوم، بسته به فشار مواد شیمیایی که به محفظه یا سر میکسر وارد میشوند، به دو نوع فشار پایین یا فشار بالا طبقه بندی میشوند.
فشارهای پایین، معمولاً 50 –200psi (345-1379kPa) هستند و فشارهای بالا، 1000-3500psi (6.9-24.1MPa) در نظر گرفته میشوند. برخی دستگاه ها به ویژه آن هایی که برای تولید فوم slab مورد استفاده قرار می گیرند، به صورت هیبریدی هستند و از پمپ های فشار پایین روی برخی از جریان ها و پمپهای فشار بالا روی جریان های دیگر بهره میگیرند. نوع دستگاه انتخابی، به نوع فوم، حجم فوم و مهارت کارکنان بستگی دارد. دستگاه های فشار بالا نیازمند اپراتورها و پرسنل نگهداری با مهارت فنی بالاتر هستند. مستقل از تکنیک مورداستفاده، مولفه های متعددی در تولید فوم موثر مورد نیاز است:
منبع مواد خام
واحدهای اندازه گیری
سرهای میکسر
سیستم کنترل دما
سیستم کنترل فرایند
منبع مواد خام
منبع مواد خام، مخازن انتقال تهیه شده از تامین کننده مواد شیمیایی، مخازن ذخیره خانگی، مخازن میکسر و مخازن تغذیه یا مخازن روزانه برای ماشین فوم هستند. در برخی موارد، یک مخزن معین می تواند دو یا چند منظوره عمل کند. انتقال از تامین کننده، با واگن، کامیون مخزنی، کیسه های پلاستیکی در تریلر، سطل های مستطیلی و استوانه ای صورت می گیرد.
زمانی که انتقال از طریق مخازن عظیم انجام شود، مواد به مخازن بزرگ خانگی منتقل می شوند. مدیریت این مولفه ها بستگی به الزامات شیمیایی مانند حفظ دما یا همزنی دارد. ایزوسیانات ها در شرایط بدون رطوبت ذخیره می شوند تا از واکنش های نامطلوب جلوگیری شود. برخی از ایزوسیانات ها نیازمند گرمایش هستند تا سولفیدزایی صورت نگیرد.
در دستگاه های تولید slab stock، مواد معمولاً به صورت مستقیم از مکان ذخیره سازی به پمپ های اندازه گیری منتقل می شوند. در دستگاه های دیگر، مواد به مخازن تهویه دار واسط یا مخازن روزانه در دستگاه فوم منتقل می شوند تا شرایط دمایی و تهویه مواد بهتر باشد. مشخصات مخازن روزانه با توجه به سازنده دستگاه متغیر است و شامل مخازن یک جداره و دو جداره با صفحات یا سیم - پیچ های کنترل دمای داخلی، عایق بندی، همزن ها و ابزاری برای چرخش مجدد یا بدون این موارد است.
دستگاه تزریق فوم - دستگاه تزریق پلاستیک - قیمت دستگاه اسفنج سازی - اسپری فوم گرم - اسپری فوم سرد -
شماره تماس:02144308985
09383340938
آگهی دهنده
بهار پایتخت ایرانیان
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، شهر زیبا، ابتدای بلوار تعاون، پلاک 138
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1026279
بازدید : 451
دسته بندی : خدمات صنعتي
آگهی دهنده
بهار پایتخت ایرانیان
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، شهر زیبا، ابتدای بلوار تعاون، پلاک 138
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com