انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نانو کلوئید اکسید تیتانیوم

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 14 آذر 1400
محصول خود تمیز شونده حاوی نانوذرات فوتوکاتالیست و مواد اتصال دهنده معدنی، پایه آب برای ایجاد سطوح خودتمیزشونده و ضد باکتری می¬باشد.
پوشش این محصول روی سطوح مختلف، باعث ایجاد خواص ابر آب دوستی، فوتوکاتالیستی و در نتیجه خودتمیزشوندگی و همچنین خاصیت ضد باکتری می¬شود که در عین حال شفافیت و ظاهر سطوح را تغییرنداده و دارای ماندگاری طولانی مدت خواص نامبرده روی سطوح است.
در فرآیند تولید این محصول، نانوذرات مورد نظر به صورت کلوییدی درآمده و به کمک محلول اتصال دهنده روی سطوح به راحتی و بدون اعمال پس عملیاتی مانند گرما و... لایه نشانی می¬شود.
این محصول با توجه به خواصی که ایجاد می¬کند، نیاز به شستشو و استفاده از شوینده های شیمیایی را کاهش داده و در نتیجه باعث کاهش هزینه¬های جاری و آراستگی دائمی محیط می¬شود.
استفاده از این محصول برای تمیز ماندن سطوح مختلف به خصوص نماهای بیرونی و غیر قابل تمیزکاری دوره¬ای ساختمانی و بیمارستانی توصیه می¬شود.
شرکت نانوپژوهش فناور سورنا اولین تولیدکننده محلول ایجاد سطوح خودتمیز شونده با خاصیت ابر آب دوستی در کشور شناخته شده و برای محصول خود موفق به اخذگواهی ثبت اختراع در ایران شده که آماده ارائه گسترده به بازار است.
این محصول دارای گواهینامه نانومقیاس از واحد ارزیابی محصولات ستاد نانو نیز می¬باشد.
آگهی دهنده
نانو پژوهش فناور سورنا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1037995
بازدید : 195
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
نانو پژوهش فناور سورنا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com