انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نرم افزار فروش اقساطی کالا – سامانه جامع فروش اقساطی کالا آنلاین

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 19 شهريور 1401
پلتفورم آنلاین فروش اقساطی کالا – سامانه جامع فروش کالای اقساطی
نرم افزار ویندوزی فروش کالا ؛ وام و تسهیلات



نرم افزار فروش اقساطی کالا سِوِن نام یک اسکریپت بر پایه وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید امکان فروش کالای خود را به صورت اقساطی برای فروشگاه فیزیکی یا آنلاین خود فراهم کنید. این سامانه به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تمامی نیاز های مربوط به یک سیستم فروش اقساطی را داشته باشید ، شما میتوانید نوع کارمزد فروش را به صورت درصدی مشخص کنید و تمامی مدارک مورد نیاز را از کاربر دریافت کنید ، این سامانه به شما این امکان را میدهد تا بتوانید تمامی مراحل را به صورت پیامکی اطلاعرسانی کنید و تمامی اطلاعات مشتری را به صورت امن بر بستر فضای مجازی نگهدای کنید ، همچنین میتوانید اقساط پرداختی را ثبت کرده یا جداول و تاریخ پرداخت اقساط را به صورت آنلاین ایجاد کنید تا کاربر بتواند هر زمان به این تاریخ ها دسترسی داشته باشد.

اقساطی - نرم افزار فروش اقساطی کالا - سامانه جامع فروش اقساطی کالا آنلاین

این سامانه امکان بارگزاری مدارک کاربر را به صورت آنلاین فراهم کرده که نیازی به حضور مشتری برای اقساطی کردن خرید خود نداد و به صورت غیر حضوری تمامی مراحل را انجام دهد.

شایان ذکر است این سامانه دارای امکانات فوق العاده ای میباشد که تمامی نیاز های یک فروشگاه فیزیکی و آنلاین را برای فروش اقساطی فراهم کرده است.

این سامانه قابلیت برقراری ارتباط با سامانه پیامک را دارا میباشد و هم اکنون سامانه پیام فراز اس ام اس بر روی آن فعال میباشد ( قابلیت ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی را دارد ) همچنین در حال حاضر از درگاه پرداخت آنلاین زرین پال جهت پرداخت ها استفاده میکند.

دسترسی به کلیه ی اطلاعات مشتریان در هر زمان از شبانه روز ، امنیت بسیار زیاد جهت حفاظت از اطلاعات مشترکین ، پیاده سازی بر روی CDN های ابر آروان و جلوگیری از آی پی های خارج از ایران و جلوگیری از حملات DDOS جهت نشت اطلاعات ، این سامانه به جهت داشتن اطلاعات مشترکین جهت حفاظت آن در پیاده سازی آن بسیار دقت شده است.

این سیستم فقط و فقط بر روی یک دامنه پیاده سازی میگردد و هیچ فایلی از سورس در اختیار خریدار قرار نمیگیرد.

دارا بودن قابلیت یادآوری قسط مشتری به صورت اتوماتیک در زمان فرا رسیدن سر رسید از بهترین مزایای این سیستم میباشد که برای فعالسازی آن شما را تا آخر راهنمایی خواهیم نمود.

تمامی افزونه های جانبی اورجینال و کاملا ایمن میباشند و فقط بر روی یک دامنه قابل پیاده سازی میباشد.

قابلیت بروزرسانی اتوماتیک سامانه جهت رفع عیوب برنامه نویسی باعث بروز بودن این سیستم میباشد.

قابلیت فعال کردن و غیر فعال کردن عضورت بر اساس شماره تلفن همراه یا ایمیل که احراز هویت افراد را در مراحل ابتدایی درخواست بررسی میکند.

همچنین در صورت داشتن پروانه کسب یا مجوز معتبر یک پنل حرفه ای جهت استعلام بدهی های بانکی برای شما در نظر گرفته میشود تا دیگر نگران از دست دادن سرمایه خود نباشید !
آگهی دهنده
محمد پارسا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1071585
بازدید : 159
دسته بندی : طراح وب
آگهی دهنده
محمد پارسا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com