انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نمک صورتی هیمالیا - نمک پنجاب - خرید قیمت

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
نمک صورتی هیمالیا - معروف به نمک پنجاب
امروزه نمک صورتی هیمالیا به دلیل خواص گوناگونی که دارد مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است که به چند مورد انها اشاره می کنیم:
1. نمک هیمالیا به دلیل خواص ضد باکتری و ضدعفونی از پوسیدگی دندان ها جلوگیری کرده و بوی بد دهان را رفع می کند همچنین از انجایی که برای درمان خارش پوست سر و شوره بسیار مفید می باشد باعث تولید انواع ماسک ضد شوره نمک هیمالیا در بازار شده است.
همچنین نمک هیمالیا باعث از بین رفتن آکنه و جوش صورت می شود. نمک هیمالیا را می توان به عنوان یک اسکراب طبیعی صورت و بدن استفاده نمود چرا که باعث پاکسازی پوست می شود. باعث کاهش منافذ پوست گردیده و به روشن شدن رنگ پوست کمک شایانی می کند. نمک هیمالیا یک دئودورانت طبیعی هم هست که باعث رفع بوی بد عرق می شود.
2. نمک صورتی هیمالیا به دلیل خاصیت ضدالتهابی که دارد، باعث بهبود گردش خون در بدن شده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. باعث پاکسازی سینوس ها می شود و برای درمان گرفتگی بینی و سینوزیت موثر است.
3. نمک صورتی هیمالیا به دلیل اینکه سرشار از مواد معدنی است، ترشح هورمون سروتونین را در بدن افزایش می دهد و در نتیجه در درمان میگرن موثر است و استرس و افسردگی را درمان می کند.
4. نمک هیمالیا در پاکسازی ریه ها موثر است. یک قاشق غذا خوری نمک هیمالیا را به یک ظرف بزرگ آب جوش اضافه کنید و به صورت بخار از آن استفاده کنید چرا که باعث پاکسازی سیستم تنفسی می شود.
5. امروزه برای ساخت لامپ های مختلف از سنگ نمک هیمالیا برای تصفیه هوا استفاده می کنند، زیرا با داغ شدن لامپ به دلیل جریان برق در لامپ بخار آب تولید شده که باعث جذب آلودگی های موجود در فضا می شود.
استفاده از لامپ نمک هیمالیا برای درمان آلرژی، حساسیت و آسم، افسردگی، بی خوابی و درمان سرفه موثر است.
مشتریان محترم جهت ثبت سفارش نمک هیمالیا با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.
کارخانه 02334583291
موبایل 09121381069 –09366711838
آگهی دهنده
شرکت سپید دُر شایان (کارخانه نمک شایان)
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1079773
بازدید : 158
دسته بندی : كارخانه
آگهی دهنده
شرکت سپید دُر شایان (کارخانه نمک شایان)
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com