انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید کاور شفاف عمده با بهترین قیمت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 29 مهر 1402
کاور شفاف عمده
قاب‌های شفاف و ژله‌ای از کاورهای پرفروش در بازار هستند. این محصولات به دلیل جنس ژله‌ای که دارند و ظاهر شفافی که دارند، مورد پسند خریداران قرار می‌گیرد. به دلیل درخواست زیاد مشتریان در شهرهای مختلف از جمله تبریز و مشهد خانه کاور این محصولات وارداتی را به این شهرها ارسال می‌کند. متریال به کار رفته در این قاب‌ها ترکیبی از سیلیکون و پلاستیک است. به همین دلیل انعطاف پذیری بالایی دارد. این قاب‌های شفاف با اینکه انعطاف پذیری بالایی دارند، مقاومت خوبی هم دارند.
معمولاً انعطاف پذیر بودن این قاب‌ها باعث ترغیب مشتریان به خرید آن شده است. انعطاف پذیری قاب‌های شفاف باعث می‌شود که به راحتی بتوانید آن را روی گوشی خود بگذارید. همچنین انعطاف پذیر بودن آن باعث ضد ضربه و ضد سایش بودن این قاب‌ها هم می‌شود. شما برای سفارش کاور شفاف در شیراز و اصفهان می‌توانید از خانه کاور کمک بگیرید. آن‌ها بهترین جنس را با بهترین قیمت برای شما ارسال می‌کنند. این قاب‌ها به دلیل شفاف بودن و ضخامت کم باعث می‌شود که در ظاهر گوشی شما تغییر خاصی ایجاد نشود.
خانه کاور از مجموعه‌هایی است که بهترین قاب‌ها را وارد می‌کند و به سراسر کشور ارسال می‌کند. فروش این کاورها توسط این مجموعه به صورت عمده صورت می‌گیرد. به دلیل عرضه این کاورها با قیمت مناسب در بازار توسط خانه کاور، مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. شما برای ارسال این قاب‌های شفاف به تبریز می‌توانید به آن‌ها تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین برای خرید و بازدید حضوری در تهران می‌توانید با شماره 09102085305 تماس بگیرید‌.
آگهی دهنده
خانه کاور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1105727
بازدید : 141
دسته بندی : لوازم جانبي
آگهی دهنده
خانه کاور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com