انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آبصابون پایه روغن

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 20 اسفند 1402
آب صابون با نام های روغن حل شونده و روغن محلول در آب نیز شناخته می شود. روغن آب صابون روغنی است که قابل اختلاط با آب بوده و امولسیون پایداری تشکیل می دهد که عموما به شکل محلول شیری رنگ بوده و پایداری مناسب امولسیون و محافظت در برابر خوردگی و زنگ زدگی از جمله الزامات این محصول می باشند.

اصولا روغن در آب حل نمیشود و وقتی روغن به آب اضافه می شود ذرات آن به شکل قطرات ریز و به صورت معلق قرار میگیرند. تبدیل روغن به ذرات بسیار ریز به وسیله یک ترکیب شیمیایی موسوم به امولسیفایر صورت می گیرد که به محلول روغن در آب، امولسیون می گویند.

این روغن به راحتی به نسبت های مختلف با آب ترکیب شده و مخلوط شیری رنگ و همگنی را تشکیل می دهد. آب صابون با روانکاری ایده آل عملیات فلزکاری را تسهیل نموده و با خنک کنندگی از ایجاد حرارت جلوگیری می نماید. این روغن دارای خاصیت ضد زنگ و ضد کف نیز بوده و برای کلیه عملیات فلزکاری مناسب می باشد و در بسیاری از عملیات فلزکاری که به مخلوط آب و روغن نیاز است، استفاده می شود. در واقع روغن موجود در امولسیون وظیفه روانکاری و آب موجود در آن وظیفه خنک کاری را برعهده دارد.

پارامترهای عمومی مورد انتظار از روغن روان کننده و خنک کننده صنعتی (آب صابون)
بطور کلی پارامتر ها و خواصی که از آب صابون مورد استفاده برای انجام عملیات ماشینکاری مطلوب می توان انتظار داشت به شرح زیر است:

× ظرفیت خنک کاری بالا

× روان کاری مناسب

× حفاظت در برابر خوردگی

× پایداری در برابر فساد باکتریایی

× ویسکوزیته مناسب

× ملاحظات بهداشتی و ایمنی

- ظرفیت خنک کاری بالا:

میزان حرارت تولید شده به خواص فیزیکی و شیمیایی جنس ابزار و قطعه کار، سرعت برش، عمق برش، نرخ پیشروی (بار داده شده)، مایع خنک کار و هندسه ابزار براده برداری بستگی دارد.

بطور خلاصه در عملیات ماشینکاری عمده گرما در سه نقطه ایجاد می شود:

- قطعه کار، ابزار و تراشه (براده)
آگهی دهنده
ارتقا صنعت رشد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1105805
بازدید : 449
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
ارتقا صنعت رشد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com