سلام دوستان
این ماشین یکساله خوابیده تو کوچه و یاتاقان زده و بیمه هم یکساله تموم کرده و همینطور معاینه فنی ،ولی مدارکش کامل و پلاک ملیه و (((ماشین در استان یزد میباشد )))
دوستان عزیزمن فقط بخاطر اینکه کلی لوازم نو نو و آک و اصلی اصلی رو ماشین هست واقعا حیف دونستم که بدمش به اسقاطیها وگرنه در یزد خودمون تا ۶۵ میلیون ماشین رو با همین وضعیتی که داره میخریدن و تهرون که طرف اسقاطی بود و گفت تهرون تحویل بدی ۷۵ تومن برمیدارم و هردوتا شون بدون لوازم رو عرض میکنم خدمتدون که این قیمت برمیداشتند و لوازمهایی که این ماشین به همراه داره بالای نود و پنج درصدشون نو نو هستند مگر دو سه تا قطعه که مشخصه مثل دینام و فن برقی و یکی از بلوری هاو یکی از دربهای دلکو ،، و البته که همه ی لوازمها اصلی اصلی هستند و مابقی که بغیر از چند مورد که نام بردم همه گی نو نو و آک هستند بگذریم اگه کسی این ماشین به همراه لوازمهاش بکارش میاد من در خدمتم و ترجیهم اینکه با موتور در حد معاوضه کنم چون خقیقتش نیت داشتم که پول فروش ماشین و لوازمهاش رو برم موتور بگیرم و بنابراین اگه کسی موتوری داشته باشه که برام ارزش داشته باشه که ماشین و لوازمهاش رو بهش بدم و سند رو بزنم به نامش و بره به امید خداوند برکت و آسایش ازش ببینه و مهلت تعویض پلاک هم خیلی مدت دار نمیتونم بدم نهایتا سه ماه و ماشین یکساله خوابیده تو کوچه درب خونه و بچه های کوچه زدن شیشش رو با توپ شکستن و باطریش رو خیلی وقت پیش همون اوایلی که خراب شده بود و من خوابونده بودمش دزد برده ،و خلاصه بدون خرج نیست برای روپاه شدن و باید عرض کنم اتاق موتور گیربکس حتا دفرنسیال و حتا کاربراتور این ماشین فابریک خودشه
سوالی بود در خدمتم