انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آموزش زبان به روش روزتا استون - اصفهان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
با روزتا استون همه می توانند انگلیسی یا هر زبان دیگری را به آسانی یاد بگیرند یک بار تصمیم جدی بگیرید و با یاد گرفتن انگلیسی به 90 درصد منابع اینترنتی دسترسی داشته باشید ، انگلیسی چت کنید و دوستان خارجی پیدا کنید!
Stone Rosetta یک کمپانی آمریکایی است که در زمینه آموزش زبانهای مختلف دنیا فعالیت می کند. نرم افزار این شرکت که Rosetta Stone Language Learning Software نام دارد می تواند با روش بسیار جالب و منحصر بفرد خود اکثر زبانهای زنده دنیا را به شما آموزش دهد. این نرم افزار با بوجود آوردن محیطی بسیار زیبا ، کاربر پسند و کاملا” مولتی مدیا و همچنین با بهرگیری از روشهای بصری ، شنیداری ، نوشتاری و گفتاری شما را در یک محیط کاملا” مجازی و جذاب قرار می دهداین نرم افزار توسط کمپانی های معتبر و شرکتهای نامی مانند IBM و Telekom و هزاران مدرسه و دانشگاه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. با Rosetta Stone یادگیری زبانهای مورد علاقه شما ، حتی از آنچه که شما تصور میکنید هم ساده تر است هیچگاه از کار کردن با این نرم افزار خسته نمی شوید بلکه دوست دارید بمحض روشن کردن کامپیوتر ، اولین کاری که می کنید کار کردن با این نرم افزار باشد.
این نرم افزار دارای 3500 - 8000 تصویر از محیط زندگی ، در حدود 200 - 450 ساعت آموزش ، درک هوشمندانه صدا و لهجه ، آموزش لغات و گرامر و غیره است که مباحثی مانند گفتگوهای روزمره بین مردم ، پرسیدن نشانی ، نحوه استفاده از افعال مثبت و منفی ، خوردن وآشامیدن ، ارتباطات خانوادگی ، افعال معلوم و مجهول ، ساعت و زمان ، اعداد ، جمله سازی ، پوشاک و لباس پوشیدن ، وسایل نقلیه ، اساسه خانه ، رنگها ، شکلها و … را به شما آموزش می دهد.
زبانهای موجود: انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی و اسپانیایی است.
* همراه این DVD ، اشانتیون های زیر را هم تحویل بگیرید:
1.دیگشنری انگلیسی – فارسی
2.نرم افزار J5 جهت تقویت حافظه و یادگیری زبان خارجی
3.فلش کارتهای انگلیسی – فارسی
4.دیگشنری انگلیسی – انگلیسی Oxford
* قیمت این مجموعه بی نظیر فقط 4000 تومان می باشد و 1000 تومان هزینه پست به این مبلغ اضافه می گردد.
* جهت سفارش ، شما با شماره 09132005537 تماس بگیرید ، آدرستان را بدهید و پس از 3روز کاری سفارشتان را تحویل بگیرید.



آگهی دهنده
متقی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 214850
بازدید : 3221
دسته بندی : زبان
آگهی دهنده
متقی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com