انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شرکت فن اشنا نصب کامپیوتر جرثقیل - اصفهان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت فن اشنا : نصب و تعمير سيستم ايمني کامپیوتري (LMI) انواع جرثقیل

امكانات سيستم ايمني کامپیوتري جرثقیل :
- در هر لحظه وزن بار ، زاويه بوم ، طول بوم ، حداكثر با مجاز ، درصد ريسك ، شعاع كار و ارتفاع بوم از زمين بر روي مونيتور نمايش داده مي شود و با اگاه نمودن اپراتور جرثقیل از وزن و مختصات بار از استرس اپراتور مي كاهد .
- جدول بار برداري جرثقیل در حافظه سيستم ثبت مي شود و در هر لحظه وزن بار با وزن مجاز مقايسه مي شود و در صورتي كه اپراتور به اشتباه و يا عمدا بخواهد اقدام به بار برداري بيش از مقدار مجاز ظرفيت نمايد ابتدا در 90 در صد خطر هشدار داده و سپس كار جرثقیل را به صورت اتوماتيك قطع مي نمايد .
- بعضي از جرثقیلهاي كاميوني مجاز به بار برداري بر روي سر جلو نمي باشند كه در اين مواقع جرثقیل از عمليات بار برداري جلوگيري مي نمايد و يا ظرفيت مجاز را متناسب با ان حالت كاهش مي دهد .
- در بعضي از مواقع اپراتور جرثقیل تلسكوپ را به طور صحيح بيرون نداده و به عنوان مثال تلسكوپ ضعيف را جهت برداشتن بار سنگين استفاده مي نمايد كه در بسياري باعث خميدگي تلسكوپ مي گردد كه در اين موارد سيستم ايمني از بيرون دادن اشتباه تلسكوپ جلوگيري مي نمايد و سيستم به صورت اتوماتيك قطع كرده و بيرون امدن تلسكوپ جلوگيري مي نمايد .
- قطع كن قلاب راه اندازي مي شود و از برخورد قلاب با قرقره هاي سر بوم جلوگيري مي نمايد .
- در جرثقیلهاي بوم خشك (شبكه اي ) قطع كن بوم نيز راه اندازي مي شود كه برگشتن بوم به عقب جلوگيري نمايد .
- معمولا در جرثقیلهاي مختلف تعداد لاي سيم هوك از يك تا 14 لا متغير مي باشد كه اپراتور بايد متناسب با افزايش وزن بار تعداد لاي سيم را نيز افزايش دهد در صورت اشتباه بودن تعداد لاي سيم ممكن است به سيم جرثقیل بيش از حد استاندارد و تعريف شده فشار وارد امده و سيم پاره شود كه اين سيستم در اين مواقع از كار جرثقیل جلوگيري مي نمايد و كار جرثقیل را قطع مي نمايد .
-با توجه به اينكه كليه جرثقیلها داراي ضريب ايمني 15 تا 25 درصد مي باشد لذا اين سيستم داراي امكان خارج كردن سيستم کامپیوتر از مدار مي باشد كه بسته به نظر مشتري به صورت سوييچ كليد دار ، و يا رمز نرم افزاري قرار داده مي شود و در صورتي كه كاربر جرثقیل صورت استثنا بنا به ضرورت و شرايط اضطراري بخواهد عمدا اقدام به بار برداري بيش از جداول بار برداري ( استفاده از 15 تا 25 درصد ضريب ايمني جرثقیل ) نمايد اين امكان با شرايط محدود و موقت وجود دارد .
-اپراتور مي تواند به صورت دستي هر يك از حركات جرثقیل را محدود نمايد به عنوان مثال درصورتي كه در زير سقف به ارتفاع 25 متر كار مي كند مي تواند فاصله سر بوم از زمين را با دادن عدد 25 به سيستم محدود نمايد به اين صورت در اين ارتفاع سيستم به طور خودكار قطع مي كند و از بر خورد سر دكل به سقف جلوگيري مي نمايد . همين مورد مي تواند در مورد وزن بار ، زاويه بوم ، طول بوم و شعاع كار انجام شود و مقدار حداقل ويا حداكثر انها را محدود نمود .
- در صورتي كه جك پايه جرثقیل در حين عمليات بار برداري به مرور در زمين فرو رود و يا به علت خرابي خالي كند باعث به هم خوردن تراز جرثقیل و واژگوني جرثقیل مي گردد كه اين سيستم داراي سنسور تراز مي باشد و به اپراتور هشدار داده و از كار جرثقیل را به صورت اتوماتيك قطع مي كند .
- سرويسهاي پيشگيرانه جرثقیل شامل تعويض روغن و فيلترها ، گريسكاري ، بازديدها در حافظه سيستم قرار داده مي شود و در صورتي كه به عنوان مثال بايستي بعد از 200 ساعت كار روغن موتور تعويض و پس از 1000 ساعت فيلتر روغن هيدروليك تعويض شود پس از رسيدن كاركرد جرثقیل به اين مقادير بر روي مونيتور انجام اين موارد ياد اوري مي شود و بعد از تاييد انجام ان كنتور اين فعاليت صفر مي شود .
- طول جكهاي كشويي اندازه گيري مي شود و بر روي مونيتور نمايش داده مي شود در صورتي كه اپراتور جكهاي كشويي را به طور كامل بيرون ندهد ظرفيت مجاز جرثقیل نيز متناسب با ان كاهش پيدا مي كند .
- سرعت باد بر روي مونيتور نشان داده مي شود و در صورتي كه وزش باد بيش از حد مجاز شود كار جرثقیل قطع مي شود .

- سيستم مي تواند به صورت سخنگو باشد و خطاهاي صورت گرفته را به صورت گفتاري اعلام نمايد .
سيستم مي تواند مجهز ب دور بين مدار بسته بر روي سر بوم وينچها گردد تا اپراتور تسلط بيشتري بر عمليات بار برداري داشته باشد .
مزاياي فني سيستم :
- از بروز حوادث جاني و مالي در حين كار با انواع جرثقیل جلوگير ي مي كند
- اين سيستم قابل نصب بر روي تمامي انواع جرثقیلها متحرك تلسكوپي ، بوم خشك ، تاور كرين ، سقفي و درياي
آگهی دهنده
محسن ناجی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان – خیابان سپه – خیابان حکیم – بازار بزرگ حکیم – ورودی 2 – طبقه 2 – واحد 354
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 332377
بازدید : 4205
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
محسن ناجی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان – خیابان سپه – خیابان حکیم – بازار بزرگ حکیم – ورودی 2 – طبقه 2 – واحد 354
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com