انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آموزش نرم افزار ماشینکاری TEBIS

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
TEBISیک شرکت نرم افزاری است که اهداف آن توسعه سیستم های CAD / CAM برای ساخت ابزار، قالب های فلزی و پلاستیک است و از سال1984 درمونیخ آلمان مشغول به فعالیت می باشد.

V3.5 TEBIS آخرین ویرایش نرم افزار قدرتمند شرکت TEBIS AG می باشد که به تازگی به بازار جهان عرضه شده است و بعلت اضافه کردن یکسری قابلیتها و ابزار مورد استقبال بی نظیری در مراکز صنعتی قرار گرفته است.
مشتریان Tebis عمدتا از صنعت خودرو و هواپیمایی و همچنین شرکت های کوچک و بزرگ مرتبط درضمینه طراحی، مدل سازی، ابزارسازی و قالب و سایربخش های تولید می باشند. تا به امروز، بیش از 8200 سیستم در بیش از 1950 سایت در سراسر جهان، از جمله تولید کنندگان خودرو مانند آئودی، دایملر، BMW، فولکس واگن ، اپل، فورد، SEAT، ولوو، ساب، هوندا، تویوتا و هیوندای نصب شده است.

به ادعای شرکت سازنده کلیه احتیاجات فعلی و پیش بینی نشده شما را در زمینه ماشین کاری CNC پوشش میدهد . این نسخه نتیجه به روز رسانی ها و گزارشات و پیشنهادات کاربران ویرایش قبلی نرم افزار میباشد. که شامل گستره عظیمی از استراتژیهای حرکت ابزار برای ماشینهای فرز 3 تا 5 محور در دو پروسه کاری خشن تراشی و پرداخت تراشی نهایی میباشد. از دیگر قابلیتهای اضافه شده در این ویرایش می توان به بهبود هرچه بهتر سطح ماشین کاری ، بهبود خاصیت پارامتریک در پروسه های مختلف یک عملیات ماشین کاری و کاهش زمان ماشین کاری توسط کمترین حرکت ابزار روی هوا و بیرون قطعه کار و چندین قابلیت جدید اصلاح شده و اضافه شده اشاره کرد.جهت آموزش میتوانید با شماره 09124249238 تماس گرفته یا با ایمیل HOSNJANI@YAHOO.com مکاتبه فرمایید.
آگهی دهنده
حسینجانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 398420
بازدید : 4432
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
حسینجانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com