انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ماشین آلات بازیافت پت PET

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
پت یا پلی اتیلن ترفتالات (PET) یک پلیمر ترموپلاستیک از خانواده پلی استرهاست که به روش پلیمریزاسیون مرحله ای از واکنش بین اسید ترفتالیک خالص (PTA) و مونو اتیلن گلیکول(MEG) تولید می گردد. دمای انتقال شیشه این پلیمر حدود 80Cº می باشد.

اولین فیبر پلی استری که تریلن (Terylene) نامیده میشد در سال 1941 توسط John Whinfield و James Dickson و Wallace Carothers در اتحادیه کالیکو پرینتر منچستر (the Calico Printer's Association of Manchester) اختراع شد.
بعد از آن Nathaniel Wyeth در سال 1973 بطری های پت را اختراع کرد که برای مصارف پزشکی از آن استفاده می شد.
تنوع زیادی در ویژگی های این پلیمر، بسته به کاربرد و نحوه جهت یافتگی زنجیرهای پلیمری مشاهده می شود.

این پلیمر برای تولید انواع بطریها، ورق، تسمه و قطعات تزریقی بکار می رود. بطریهای PET برای بسته بندی طیف وسیعی از محصولات از جمله :آب معدنی، نوشابه های گازدار روغنهای گیاهی، مواد دارویی و بهداشتی و آرایشی بکار می رود. امروزه این بطریها جایگاه بسیار منحصر بفردی در صنعت بسته بندی پیدا کرده اند.

روزانه 100 تن زباله پت که معادل 2 میلیون و 500 هزار بطری است در تهران دور ریخته می شود که میتوان با بازیافت پت، این زباله هارا به حداقل رساند.

گروه صنعتی کوثر از سال 1384 به همراه گروهی مستعد ، پویا و خلاق توانست پیشگام صنعت پلاستیک در بخش ساخت ماشین آلات بازیافت پت (PET) در کشور باشد.
در مدت زمانی کوتاه توانست رضایت مشتریان را جلب و اکنون با بکارگیری نیروهای ماهر و کارآمد و هم چنین با استفاده از علم روز در ساخت ماشین آلات جایی استوار در بازار رقابت کشور باز نماید.
هم اکنون این شرکت مفتخر است که بهترین کیفیت ساخت ، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به موقع و مناسب را به مشتریان خود عرضه نماید.
این خط تولید قادر است که در هر ساعت یک تن بطری خرد شده را با کیفیت عالی و انجام مراحل شستش، جداسازی درب و لیبل و خشک کردن تولید نماید. بخش های مختلف خط تولید به ترتیب عبارتند از:
نوار نقاله، آسیاب، ماردون انتقال، شن شور، حوض لیبل گیر، سانتیریفیوژ، هات واش، حوض لیبل گیر، حوض چهار قلو، سانتیریفیوژ، آسیاب و خاک و PVC گیر می باشد.
آگهی دهنده
علیرضا میرزایی
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : شهرک صنعتی جی ، خیابان سوم ، فرعی یکم ، روبروی بانک صنعت و معدن، گروه صنعتی کوثر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 540591
بازدید : 2582
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
علیرضا میرزایی
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : شهرک صنعتی جی ، خیابان سوم ، فرعی یکم ، روبروی بانک صنعت و معدن، گروه صنعتی کوثر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com