انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سرمایه گذاری در پروژه های نفتی لوازم خانگی سولار پنل - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه كارخانجات انصار هويزه بخش خصوصي بوده و به هيچ ارگان و نهاد دولتي وابسته نمي باشد .

گروه كارخانجات انصار هويزه با ارائه خدمات فني مهندسي و دانش فني با توانايي هایي از قبيل 10 شركت و كارخانه مستقل با سرمایه گذاری معادل 350 ميليارد تومان ( 000/000/000/ 500/ 3 ريال ) كه 100% مالكيت كليه واحدهای صنعتي و توليدي ان متعلق به گروه كارخانجات انصار هويزه بوده و اماده همكاري به شرح زير مي باشد :

خلاصه اي از حوزه فعاليت های گروه كارخانجات انصار هويزه و كارخانه های ان كه با دستگاههای مدرن تجهيز شده است :

گروه اول : لوازم خانگی با برند ايراني در بستر توليدي مستقل و بر اساس خود باوري ملي در شركتها و كارخانه های مستقل به شرح زير :

1- كارخانه توليدات لوازم خانگی واقع در شيراز با 15000 متر مربع سوله و 25 هكتار زمين صنعتي داراي تجهيزات مدرن براي توليد ماشين لباسشويي و يخچال با استعداد روزانه 350 الي 500 دستگاه اماده همكاري مي باشد و چشم انداز اتي تكميل سبد كالا در محور لوازم خانگی مي باشد .

2- كارخانه كنور بازرگان واقع در ايوانكي اطراف تهران داراي 33000 متر مربع سوله مسقف و داراي تجهيزات جديد براي توليد روزانه تعداد 1250 دستگاه يخچال و 800 دستگاه ماشين لباسشويي اماده همكاري مي باشد .

3- كارخانه فرازرين واقع در اهواز با 14000 سوله مسقف و خط رنگ كامل با استعداد روزانه 800 دستگاه ماشين لباسشويي و ماشين ظرفشويي تجهيز شده اماده همكاري مي باشد .

4- كارخانه بايافوم واقع در شهرك صنعتي ايوانكي براي تجهيز فوم و پنل های ساختماني اماده همكاري براي صنايع بسته بندي و ساختماني مي باشد .

گروه دوم : انرژي های فسيلي از قبيل فراورده های نفتی و پتروشيمي و عمليات بازرگاني مرتبط به شرح زير :

1- شركت مولد پترو تهران اريا در توليد قير و بسته بندي ان در منطقه گرمسار به صورت حرفه اي و 100% اتوماتيك در بسته بندي های بشكه و پلي بگ در استعداد روزانه در فاز اول ، 750 تن و در فاز دوم ، 1500 تن مي باشد .

2- تاسيس ميني پالايشگاه در استعداد روزانه 10000 بشكه نفت خام و كاندنسيت و ميعانات گازي دومنظوره كه در شرايط فعلي هم اكنون طراحي و مطالعات ان انجام گرفته ، يك قطعه زمين مناسب در حجم 45 هكتار خريداري و در شرايط فعلي در حال اخذ مجوزهای لازم مي باشد و ميزان سرمایه گذاری 80 ميليارد تومان كه 25% ان از طرف اين شركت تا كنون هزينه شده است .

3- عمليات بازرگاني فراورده های نفتی و پتروشيمي در استعداد ترانزيت ، واردات و صادرات هم اكنون از بازارهای منطقه در دستور كار مي باشد .



گروه سوم : انرژي های نو و تجديد پذير از قبيل سولار پنل های خورشيدي و غيره به شرح زير :

فاز اول : هم اكنون در منطقه ايوانكي يك سوله به مساحت 14000 متر مربع با سوله مسقف در حال برنامه ريزي و واردات ويفر و توليد پنل های خورشيدي در فاز اول مي باشيم .

فاز دوم : توليد ويفر و كشت ان و ايجاد نيروگاههای متمركز خورشيدي در دستور كار مي باشد .



گروه چهارم : گروه مواد غذايي

الف ) هم اكنون يك باب كارخانه اب معدني با استعداد ساعت 12000 اب معدني در شهر كرد را در مالكيت خود دارد و اماده همكاري در اين زمينه مي باشد .

ب ) در يك دوره 5 ساله با زمان بندي سياست های كوتاه مدت ، ميان مدت و بلند مدت 5 ساله راه اندازي و تاسيس كارخانه های مرتبط با مواد غذايي و مواد لبني را در دستور كار دارد .

گروه پنجم: خدمات فني و مهندسي و ارائه دانش فني در قالب يك شركت دانش بنيان به شرح زير :

الف ) در شرايط امادگي كامل براي تحقيقات وسازمان دهي دانش فني براي كل گروه كارخانجات بسر مي بريم .

ب) اين واحد از نيروهای مبتكر و خلاق و با انگيزه استفاده نموده و هم اكنون بهترين نيروهای متخصص را در امور احداث و واحدهای صنعتي مرتبط با پروژه های نفتی و پتروشيمي در قالب كليه فرايندهای مهندسي و دانش فني در اختيار دارد و اماده همكاري براي ارائه خدمات فني و مهندسي مي باشد .

ج) تيم فني مهندسي لوازم خانگی

د) تيم فني مهندسي انرژهای تجديد پذير و نو( خورشيدي )



گروه ششم : اداري ، مالي ، دارايي ها و حسابرسي

1- ملكي به متراژ 750 متر مربع زمين و 1200 متر مربع بناي تجاري و اداري و داراي سند 6 دانگ با بر 25 تا 30 متر و دسترسي به 3 نبش واقع در خيابان بهار جنوبي با پهنه تراكم S/A ( دفتر مركزي )

2- ملكي به متراژ 960 متر مربع زم
آگهی دهنده
شرکت انصار هویزه
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 837031
بازدید : 856
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
شرکت انصار هویزه
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com