انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولیدانواع غلتک با روکش لاستیکی (رابر درام)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
معرفی شرکت شرکت اصفهان راهبر برنا(اصفهان لاستیک )
شرکت اصفهان راهبر برنا(اصفهان لاستیک )درسال1370وبابیش از23 سال سابقه فعالیت در محل فعلی شرکت در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع در زمینه تولیدانواع غلتک با روکش لاستیکی با هدف تولید محصولات لاستیکی درشهرتاریخی وصنعتی اصفهان تأسیس گردید. و دارای تجربه در زمینه ی روکش انواع نوردهای لاستیکی، پلی یورتانی و تولید قطعات صنعتی می باشد

شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک) با شماره ثبت 41639 و شماره ملی 10260593726 تنها دارنده لوح و تندیس فن آور برتر در زمینه تولید انواع محصولات لاستیکی در دو سال متوالی 92و91 توسط کارشناسان ارشد مرکز تحقیقات و پژوهشهای صنعتی ایران می باشد که جهت حل مشکلات با نو آوری که ازمهمترین دغدغه های فعلی مصرف کنندگان عزیز میباشد وعلت ان عدم شناخت صحیح ازخواص و کاربردهای محصولات لاستیکی در شرایط مورد نیاز است ، کارشناسان این شرکت با استفاده از تجربه ودانش تخصصی دکتری پلیمر وکارشناسان ارشدپلیمر با انجام مشاوره تخصصی نسبت به تولیدانواع غلتک با روکش لاستیکی (رابر درام) با توجه به استانداردهای علمی اقدام می نمایند.

این شرکت اکنون با بهره گیری از واحدهایی همچون واحد تکنیکال ، واحد آزمایشگاه تخصصی مواد ، واحد تولید آمیزه های لاستیکی با دستگاههای پیشرفته ، واحد تورق مواد ، واحد قالبگیری مجهز به پرسهای اتوماتیک با تناژ بالا ، کیفیت تولیدات خود را مطابق با مشخصات درخواستی مشتری تضمین می کند. این شرکت با بهره برداری از تکنولوژی روز میباشد
تولیدات این شرکت با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته مستقر در کارخانه (غلتک زنی و شیت گیری، کامپاند سازی و آزمایشگاه)وزیر نظر متخصصان کار آزموده دکتری و فوق لیسانس و عقد قرارداد تکنولوژی تحت لیسانس با شرکت پلی لاین یکی از معتبر ترین شرکت های مطرح کانادایی فعال در این زمینه، یکی از پیشروان عرصه صنعت رابر غلتک در کشورمی باشد وآمادگی دارد تا با شرکت ها و صنایع مختلف در بخش های تامین، تولید و اجرای انواع رابر غلتک (آسترلاستیکی) همکاری نماید.

توانمندیها:
اين واحد قادر به توليد، تعمير، روكش مجدد، پیچش و بازسازی وشيارزني انواع غلطك هاي صنعتي و انواع روکش لاستیکی غلطک های صنعتی در رنگها ، ضخامت و قطرها و متريالهاي گوناگون جهت مصارف مختلف كه به شرح زير اعلام مي شود .
روکش لاستیکی انواع غلطک کوچک وبرگ ، ساده و شیاردار ( لوزی و وی شکل ) با استفاده از بهترین مواد اولیه خارجی و تائید شده توسط معتبرترین لابراتوارهای دنیا و نیز بهره گیری از جدیدترین متد و دستگاه های جدید به دوصورت گرم و سرد ( طبق دستور شما ) برای انواع رولیک ، هرزگرد ، غلطک کشنده نوارنقاله و... در کوتاه ترین زمان ممکن و با تضمین کیفیت روكش لاستيكي انواع غلطك :
روكش لاستيكي انواع غلطكها تا قطر 1850 ميليمتر و طول10000 ميليمتر ، مقاوم در برابر كليه محيطهاي اسيدي ، بازي ، هيدروكربنهاو ساير حلالها و مواد شيميايي و همچنين با قابليت كاربرد در شرايط جوي مختلف و تشعشعات ازني و مقاوم در برابر سايش ، حرارت و ارتعاشات مكانيكي براي صنايع مختلف از قبيل فولاد ، سيمان ، پتروشيمي ، نساجي ، صنايع غذايي ، چاپ و بسته بندي توليد گرديده است.
روکش لاستیکی چرخ و رولیک وغلتک های صنعتی با لاستیک روکش لاستیکی چرخ و رولیک
روکش انواع چرخهای تو پر صنعتی و غلتکهای صنعتی با لاستیکهای ویژه و ضد سایش ، ضد حرارت، ضد روغن ، ضد آب ، جهت سرویس دهی در فشارهای بالا . جهت ساخت غلتکهای آبگیری که دارای شیار میباشند
روکش لاستیکی غلطک پرسینگ :این غلطکها جهت انتقال، هدایت، فشرده سازی و فرم دهی در صنایع مختلف از جمله نساجی، چاپ، آهن و فولاد و ... کاربرد دارند. انتخاب نوع الاستومر مناسب، سختی، مقاومت سایشی و چسبندگی عالی لاستیک به سطح غلطک از عوامل مهم در ساخت این غلطکها می باشند

انواع غلطک های قابل تولیددرشرکت لاستیک سازی اصفهان راهبربرنا(اصفهان لاستیک)

با توان علمی، تخصصی و تکنولوژی مدرن و با بیش از بیست وسه سال تجربه افتخار دارد به عنوان بهترین سازنده قطعات لاستیکی و روکش انواع غلطک های صنعتی، مقاوم در برابر سایش، حرارت ارتعاشات مکانیکی برای صنایع مختلف از قبیل کشاورزی نساجی، صنایع غذایی، فولاد، سیمان و پترو شیمی در خدمت صنایع ایران بوده و نیز از معتبرترین تولید کنندگان فرآورده های لاستیکی در ایران می باشد.

روکش لاستیکی غلطک های صنایع:
روکش لاستیکی چرخهای صنعتی آلومینیوم و فولاد
تولید روکش لاستیکی نوردهای چاپ و بسته بندی
تولید نوردها لاستیکی روی درام آبکاری کروم سخت، روكش غلطك هاي لاستيكي صنا
آگهی دهنده
مسعود شمس
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : دفترمرکزی:اصفهان-خ بزرگمهر–خ هشت بهشت شرقی- ابتدای خ لاهور–نبش کوچه 54 و56- پلاک 28
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 854587
بازدید : 890
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
مسعود شمس
  • قیمت : تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : دفترمرکزی:اصفهان-خ بزرگمهر–خ هشت بهشت شرقی- ابتدای خ لاهور–نبش کوچه 54 و56- پلاک 28
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com