انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مشاوره پایان نامه مقاله ترجمه و پروپزال - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
موسسه پژوهشي دكتر تحقيق به دليل همكاري با بهترين پژوهشگران و نخبگان داخلي و بيرون از ايران، اماده ارائه انواع خدمات دانشجويي اعم از مشاوره در انجام پایان نامه،انجام مقاله، تحليل اماري، ترجمه تخصصي، ويرايش تخصصي مقالات isi توسط ويراستار انگليسي الاصل و غيره، به شما عزيزان مي باشد.

خدمات قابل ارائه:

1.تجزيه و تحليل هاي اماري با استفاده از نرم افزارهاي تخصصي تمام رشته ها از قبيل نرم افزارهاو مدل هاي زير:

AMOS, LISREL, SPSS SYSTAT , SAS ,SPSS

STATISTICA, SPLUS, JMP, MINITAB, MATLAB معادلات ساختاري(مدلهاي علي-معلولي) ، مدلهاي هوش مصنوعي ، الگوريتم هاي ژنتيك ، تحليل هاي داده كاوي ، مدلهاي اقتصادسنجي ، طراحي و اجراي پرسشنامه با نظر خبرگان حوزه تخصصي، تحليل پوششي داده ها (DEA)، تصميم گيري چند معياره فازي ( FMCDM) و غيره.



2.خدمات مقالات تضميني ( ISIو ISC كنفرانس وكلاسي): تدوين ، ويرايش و ترجمه تخصصي ، پذيرش و چاپ تضميني مقالات در ژورنالهاي معتبر با ايمپكت فاكتور واقعي (گروه ما براي ژورنالهاي سطح 2 به پايين كار مقاله و ويرايش تقبل نمي كند)



3.مشاوره ، اموزش و همكاري در انجام پروپوزال و پایان نامه در تمامي رشته ها و گرايش ها (ارائه رايگان موضوع بر اساس جديدترين مقالات ISI ، ارائه گزارش گام به گام و قسط بندي هزينه ، اموزش و مشاوره رايگان و كامل مراحل پژوهش ، اصلاحات رايگان در تماي رشته و گرايش ها)



4.ترجمه فوري، تخصصي و تضميني :با توجه به تنوع رشته ها و گرايش هاي دانشگاهي، ترجمه روان و فني اصطلاحات و منطبق با فرمت ژورنالهاي معتبر از اصول مهم اكسپت به حساب مي ايد، ما در دكتر تحقيق، با بهره گيري از مترجمان خبره در رشته ها و گرايش هاي مختلف، تمامي خدمات مرتبط با ترجمه را به صورت فوري و با تضمين اصلاحات تا اخرين مرحله ارائه خواهيم داد.



5. ويراستاري مقالات توسط ويراستار انگليس الاصل: با توجه به ارتباط گروه دكتر تحقيق با ويراستاران حرفه اي انگليسي، امادگي خود را براي ويرايش زبان انگليسي مقالات در تمامي زمينه ها و فرمت بندي و بهينه سازي مقالات بر اساس ژورنالهاي هدف، اعلان مي دارد



از تمامي دانشجويان و اساتيد دعوت ميشود به سايت ما از طريق لينك بالا مراجعه كنند و يا از طريق ايميل drtahghigh@gmail.com سفارش خود را ارسال نمايند. در كمترين زمان ممكن پاسخ خواهيم داد.

اي ميل: drtahghigh@gmail.com
آگهی دهنده
شرکت پژوهشی دکتر تحقیق
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : میدان انقلاب- خیابان کارگر شمالی-خیابان نصرت-ساختمان 72-واحد 6 پلاک 104
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 869333
بازدید : 654
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
شرکت پژوهشی دکتر تحقیق
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : میدان انقلاب- خیابان کارگر شمالی-خیابان نصرت-ساختمان 72-واحد 6 پلاک 104
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com