انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سرمایه گذاری روی چند بیزنس به طور همزمان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
احتمالا از کسب و کار قبلی تان درس های زیادی یاد گرفته اید و اصلا ماهیت کارآفرینی و سرمایه گذاری یعنی همین . برای داشتن چند بیزینس به طور همزمان باید یاد بگیرید که سازماندهی شده رفتار کنید و اولویت بندی داشته باشید . یکی از مهارت هایی که در این زمنیه باید آن را بسیار تمرین کنید مهارت تقسیم زمان بین بیزینس های گوناگون است که دنبال کردن یک روش سیستماتیک میتواند در این زمینه به شما کمک شایانی بکند. همان اول روز سعی کنید سخت ترین کارهای ممکن برای هر کدام از بیزینس های تان را انجام دهید تا بقیه روز را خلاقانه سپری کنید.

بین بیزنس های تان هارمونی برقرار کنید ممکن است بیزینس های مختلفی داشته باشید اما بین آنها ممکن است یک سری چیزها مشترک باشد . اگر بیزینس های مختلفی دارید که کاملا در تضاد با یکدیگر هستند ممکن است کمی کار را برای شما دشوار کند شما باید یک هسته اولیه را برای هر کاری در نظر بگیرید و سپس آن را به دیگر کارها و سرمایه گذاری هایتان بسط دهید .
سعی کنید بیزینس های مختلفی که اداره می کنید روی یکدیگر اثر داشته باشند و به یکدیگر کمک کنند تا در سایه دیگری رشد و توسعه پیدا کنند.
اداره کردن چند بیزینس همزمان برای یک نفر به تنهایی کار بسیار دشواری است و دیر یا زود سرمایه گذار و صاحب کسب و کار را خسته میکند بنابراین دنبال کسانی باشید که مدیران استثنایی برای کسب و کار و سرمایه گذاری شما باشند و بتوانند در نبود ما به بهترین شکل ممکن کار را رهبری کنند. کسانی را استخدام کنید که دوست داشته باشند جزوی از تیم شما بوده و در رشد و توسعه کسب و کار شما سهیم و پشتیبان شما باشند.
وقتی که چند کسب و کار را با هم اداره میکنید باید پیوسته در حال افزایش اطلاعات و دانش خود باشید مدام قیمت ها و استراتژی های قیمت گذاری را رویت کنید ، راه های مختلف و متد جدید بازاریابی را در کار خود بگنجانید ، درباره علم فروش اطلاعات کسب کنید ، کمی حسابداری یاد بگیرید و مدام در حال رصد بازار باشید تا از رقبا عقب نمانید پیوسته تیم خود را به روز کنید و ببینید چطور میتوانید از تکنولوژی های جدید برای استفاده در کسب و کارتان بهره بگیرید .
اگر یک کسب و کار از آن خود دارید و میخواهید یک کسب و کار دیگر هم راه اندازی کنید عجله نکنید هر چه بیشتر وقت بگذارید و پیچیدگی های و ریزه کاری های حقوقی اداره کردن چند کار با یکدیگر بیشتر بدانید بهتر است ممکن است هر زمان که اراده کنید نتوانید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید این کار نیازمند برآورد تمام ریسک ها و مسائل مالی و مدیریتی و آشنایی با ثبت و قوانین حقوقی اداره کردن چند کسب و کار به طور همزمان است .
به هر حال راه اندازی یک کسب و کار جدید آن قدرها هم که فکر میکنید آسان نیست و نیازمند پیگیری های دقیق مدیریتی و گذاشتن زمان و دانش کافی و تمرکز است بنابراین کار اول خود را با چند تا کردن بیزینس و ناآگاهی به خطر نیاندازید .
شرکت مگاشیدhttp://www.megashid.com/
آگهی دهنده
مگاشید
  • قیمت : رایگان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : 02166577983
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 883220
بازدید : 749
دسته بندی : مالي و حسابداري
آگهی دهنده
مگاشید
  • قیمت : رایگان
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : 02166577983
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com