انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاههای داغزن، رشته کن فالوده و فلافل ساز

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه صنعتی صبا تجهیز سازنده تجهیزات و دستگاه های مواد غذایی و دستگاه های طباخی است که محصولات را در سه دسته طبقه بندی و تولید می کند.

دسته اول: دستگاه داغ زن ( دستگاه داغزن ) که با نام های دستگاه هم زن ، هم زن پخت نیز شناخته می شوند. داغزن ( داغ زن ) به معنی داغ زدن روی ماده غذایی و هم زدن و پخت آن همزمان است که قبلا به صورت دستی تحت اصطلاح همزن و پخت با تنور انجام می شده است. امروز گروه صنعتی صبا تجهیز دستگاه همزن برقی با پاتیل استیل طباخی ( پاتیل استیل نگیر) همراه با مشعل پخت را با بهترین کیفیت تولید می کند که از آن به عنوان همزن قنادی ، همزن نشاسته، همزن حلوا، همزن سمنو، همزن حلیم، همزن آش و به طور کلی همزن خمیر یاد می شود.

دستگاه همزن و پخت حلیم یا همان دستگاه حلیم یا داغزن حلیم با دستگاه حلیم صاف کن متفاوت است. در دستگاه داغ زن حلیم، سرعت هم زدن مواد کمتر از دستگاه حلیم صافکن است بنابراین گروه صنعتی صباتجهیز، دستگاه همزن پرتابل ( همزن متحرک ) را طراحی کرده است که سرعت هم زدن و چرخ کردن بسیار بالا است همچنین قابل جابجایی روی دیگ های استیل و پارک کردن آن پس انجام عملیات همزدن و چرخ کردن است و از آن می توان به عنوان همزن و پخت آش یا دستگاه آش یا هم زن و پخت حلیم استفاده کرد.

دستگاه داغ زن صبا تجهیز، دستگاهی برای هم زن آش ، هم زن قنادی ، هم زن حلوا ، هم زن حلیم و هم زن سمنو و به طور کلی هم زن خمیر است. برای دستگاه سمنو ( همزن و پخت سمنو ) و همزن و پخت حلوا و دستگاه همزن و پخت مسقطی معمولا پاتیل استیل دو جداره یا پاتیل مسی برای یکنواختی قوام آمدن و سرخ شدن خمیر های بدون آب مانند ترکیبات آرد و جوانه گندم و سایر غلات استفاده می شود. برای همزدن و پختن خمیر نشاسته، پاتیل استیل تک جداره کافی است. منتها استفاده از محافظ شعله چدنی با درب استیل روی پاتیل در دستگاه داغزن برای کاربرد فالوده پیشنهاد می شود.

دسته دوم: دستگاه های تولیدی صباتجهیز، دستگاه فالوده است. برای تولید رشته فالوده دو دستگاه نیاز است. دستگاه اول هم زن نشاسته ( همزن نشاسته) یا همان داغزن نشاسته است که همان دسته اول است. دستگاه دوم تولید فالوده، دستگاه پرس رشته یا همان دستگاه رشته کن است که در مدلهای پرس رشته دستی، پرس رشته پنوماتیکی ( بادی ) برقی و پرس رشته هیدرولیکی برقی در ظرفیت های متنوع با قالب استیل و قالب گالوانیزه ( قالب گالوانبزه پیشنهاد نمی شود) با سوراخ های ریز سوزنی یا درشت کبریتی و بین آنها ساخته می شود. رشته کن یک دستگاه اساسی و مورد نیاز در تولید رشته فالوده است. گروه صنعتی صباتجهیز کاملترین و با کیفیت ترین تولید کننده دستگاه های رشته فالوده است.

نهایتا دسته سوم: دستگاه فلافل است که دستگاه فلافل زن رومیزی است به همراه میز سرخ کن مخصوص تک، دو یا سه بن ماری است. فلافل زن رومیزی موفق به کسب گواهینامه ثبت اختراع و نشان از سازمان ملی نخبگان به علت لقمه گیری از خمیر با ویسکوزیته و شلی و سفتی های متفاوت خمیر فلافل شده است که آن را تبدیل به فلافل ساز حرفه ای کرده است.
برای توضیحات بیشتر به وب سایت و کانال مراجعه فرمایید.

گروه صنعتی صباتجهیز با تولید سه دستگاه با کیفیت داغزن ، پرس فالوده و دستگاه فلافل زن و محصولات دیگر و رعایت کاربری آسان و گارانتی محصولات تحت نظارت کارشناس از سازمان ملی استاندارد و ایزو 9001 سهم عمده ای از بازار مشتریان را در سراسر کشورمان ایران و کشور های همسایه بدست آورده است. بهبود مستمر و جلب رضایتمندی مشتری، الگوی اخلاقی و حرفه ای گروه صنعتی صباتجهیز است.

شماره تماس: 33878813 031
فضیلتی 09132125782
منیعی 09131014897
آدرس سایت .sabatajhiz.ir
آگهی دهنده
گروه صنعتی صبا تجهیز
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان، خ امام خمینی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 904435
بازدید : 2242
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
گروه صنعتی صبا تجهیز
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اصفهان، خ امام خمینی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com